از چه جاهایی در بانکوک لوازم جانبی و کیف بخریم؟

از چه جاهایی در بانکوک لوازم جانبی و کیف بخریم؟

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1400

از چه جاهایی در بانکوک لوازم جانبی و کیف بخریم

بازارچه ها و مراکز خرید زیادی در بانکوک وجود دارد ولی برای خرید زیورآلات،کیف،عینک، بدلیجات برای سوغات مغازه های خاصی در بانکوک وجود دارد. همراه با الفبای سفر این مغازهای را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بازارچه ها و مراکز خرید زیادی در بانکوک وجود دارد ولی برای خرید زیورآلات،کیف،عینک، بدلیجات برای سوغات مغازه های خاصی در بانکوک وجود دارد. همراه با الفبای سفر این مغازهای را به شما معرفی می کنیم.

خیابان خائوسان Khao San بانکوک

یکی از مراکز که می توانید از آن خرده ریز و لوازم جانبی بخرید خیابان مشهور و پرطرفدار خائوسان است. انواع مغازهای بدیجات، لوازم جانبی، عینک فروشی، کیف فروشی، لوازم آرایش و سایر مغازه های مختلف در این خیابان وجود دارند.
 در این خیابان کوهنوردانی زیادی به چشم می خورند و بهترین جا برای خرید کوله پشتی های مخصوص کوه نوردی است.انواع بدلیجات و طلا و زیرآلات و یا صنایع دستی تایلند را در تور تایلند در این مکان می توانید تهیه کنید.

خیابان خائوسان بانکوک-الفبای سفر

عینک فروشی Niche Nation بانکوک

برای خرید عینک بهترین جا مرکز Niche Nation است. در این مکان می توانید مارکهای مشهور مانند ویکتوریا بکهام، موسکوت و تام براون را خریداری کنید. در فروشگاه‌های نیکه نیشن متخصصین حرفه‎ای هستند که می توانید توسط آن بینایی‌سنجی کنید تا بر اساس آن فریم و لنز مناسب خود را تهیه کنید. اگر برندهای مورد پسند خود را در این فروشگاه پیدا نمی کنید سری هم به مغازه Lost & Found Store بزنید.

عینک-فروشی Nich -Nation-بانکوک-الفبای سفر

فروشگاه UnFashion Vintage بانکوک

در این فروشگاه انواع کیف، کمربند و کفش و لوازم جانی مد روز را می توانید پیدا کنید. با اینکه برخی از این اجناس شاید دست دوم باشند ولی کیف و کفش های جدید زیادی هم در این بازار وجود دارد که از آمریکا و اروپا و تایلند می باشند. در این فروشگاه همچنین اجناس دست دوم و  یک کافه و رستوران نیز وجود دارد . برای خرید در ای فروشگاه در تور بانکوک بهار 98 که هر روز از ساعت 12 تا 9 شب باز است می توانید با ترن هوایی به ایستگاه Ekkamai رفته و از آنجا سوار تاکسی شوید.

فروشگاه UnFashion Vintage بانکوک-الفبای سفر

کوله پشتی های برند Fjallraven بانکوک

این شرکت سوئدی در بانکوک محصولات خود را به فروش رسانده که طرفداران زیادی نیز دارد. محصولات این شرکت در 20 کشور مختلف نمایندگی دارد که تایلند نیز یکی از آنها می باشد.اگر به دنبال خرید کوله پشتی های رنگارنگ با کیفیت خوب هستید به مغازه Fjallraven حتما سر بزنید.( برای سفر به بانکوک، بلیط هواپیما بانکوک را تهیه کنید.)

کوله پشتی های برند Fjallraven-بانکوک-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt