گردش یک روز در دبی برای عاشقان هنر

گردش یک روز در دبی برای عاشقان هنر

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

گردش یک روز در دبی برای عاشقان هنر

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در میان آسمان خراش ها و مراکز خرید لوکس دبی هنر و زیباییهایی نیز وجود دارد.با اینکه ممکن است این شهر به علت هنر شهرت جهانی نداشته باشد اما مراکز و گالریهای هنری در آن به چشم می خورد. علاقه مندان به هنر در طول یک روز چه جاهایی از دبی از سفر خود لذت ببرنند؟ الفبای سفر به سوال شما پاسخ می هد.

صبح: تماشای آثار هنری خیابان السرکال دبی 

برای شروع تور یک روزه و بازدید از آثار هنری در شهر دبی بهترین جا خیابان السرکال دبی Alserkal Avenue است. خیابان آلسرکال دبی یک مرکزی هنری می باشد که در یکی از نواحی صنعتی دبی به نام منطقه القوز قرار دارد. در گذشته این مکان یک انبار صنعتی بوده که بعدها به مرکز فرهنگی هنری تبدیل شد. در خیابان السرکال مجموعه ای از گالری های هنری و عکاسی، کافه های منحصر به فرد و حتی یک نمایشگاه ماشین وجود دارد. 

با این حال برای افراد هنردوست که مایل هستند در تور دبی فروردین 98  از هنرهای این شهر دیدن کنند بهتر است روز خود را در صبح با رفتن به این مرکز هنری، تماشای آثار هنری و حتی کشیدن نقاشی و صرف صبحانه در یک کافه آغاز کنند.

خیابان السرکال-دبی

ظهر : دیدن گالریهای هنری در مرکز مالی بین المللی دبی 

پس از بازدید از از خیابان السرکال  و تماشای آثار هنری هنرمندان محلی و آشنایی با سبک هنرهای مردم شهر و همچنین صرف صبحانه در کافه این محل، بهتر است که برای صرف ناهار و ادامه گردشگری هنری به مرکز مالی بین المللی دبی بروید. مرکز مالی بین المللی دبی Dubai International Financial Centre برای کسانی که به هنر علاقه مند هستند بهترین مکان برای صرف ناهار است. علاوه بر این، رستوانهای لوکس و شیک مانند رستوران La Petite Maison و رستوران Cipriani در این محل قرار دارند. در اطراف این مرکز، گالریهای هنری زیادی وجود دارد که تماشای آن برای هنر دوستدان تور دبی خرداد 98 حتما جذاب خواهد بود از  گالری Empty Quarter، گالری اپرا و گالری Cuadro نیز حتما بازدید کنید.

گالری Empt Quarter-دبی-الفبای سفر

عصر: گشت زنی در محله بستکیه دبی

 با خوردن ناهار خوشمزه و بازدید از دیگر گالریهای دبی، پس از رفع خستگی بهتر است که برای بعد از ظهر به سراغ محله قدیمی و تاریخی بستکیه Bastakiya بروید. پس از آن به تماشای گالری XVA بروید. این محل قدیمی قدمتی از قرن 19 دارد و فضا و جو این منطقه الهام بخش هنرمندان خواهد بود. پس از بازدید از این منطقه تاریخی برای صرف چای و یا قهوه به کافه Basta Art بروید.

محله بستکیه-دبی-الفبای سفر

شب: بازدید از منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

پس یک روز بازدید از گالریهای و آثار هنری در دبی و گردشگری هنری، پس از غروب خورشید برای پایان دادن به روز جذاب بهتر است که در انتها به سراغ منطقه جمیرا بیچ رزیدنس Jumeirah Beach Residence بروید. این منطقه دارای هتل ها و اقامتهای مختلف و استراحتگاه های ساحلی است مانند هتل دابل تری دبی  و هتل The Ritz-Carlton. علاوه بر این در منطقه آثار هنری زیادی مانند مجسمه های رنگارنگ، هنرهای  خیابانی گرافیکی  را می توانید تماشا کنید.( برای شروع این سفر جذاب ،بلیط پرواز دبی را رزرو کنید.)

جمیرا بیچ رزیدنس-دبی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt