برپایی نمایشگاه کالاها و محصولات چینی در دبی

برپایی نمایشگاه کالاها و محصولات چینی در دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 فروردین ، 1398

برپایی نمایشگاه کالاها و محصولات چینی در دبی

نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی که در دبی برگزار می شود یک نمایشگاه بین الملی است که کالاهای چینی را در معرض نمایش قرار می دهد. برای اطلاع از جزییات این نمایشگاه، الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی که در دبی برگزار می شود یک نمایشگاه بین الملی است که کالاهای چینی را در معرض نمایش قرار می دهد. برای اطلاع از جزییات این نمایشگاه، الفبای سفر را دنبال کنید.

نمایشگاه پربازدید عرضه کالاهای چینی در دبی

نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی China Homelife Dubai 2018 که برگزار کننده آن کشور امارات متحده عربی و شهر دبی است، در تاریخ ۲۰-۲۲ آذر ۱۳۹۷ ( ۱۱-۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ ) از ساعت 10 الی 18 برگزار خواهد شد و محل برگزاری آن در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی دبی می باشد.

در این نمایشگاه بین المللی، کالاهای چینی در بیش از 2 هزار غرفه در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت که حدود 12 هزار بازدید کننده در آن حضور خواهند داشت. شما نیز برای شرکت در این نمایشگاه می توانید بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید.

این نمایشگاه یکی از پربازدیدترین رویدادهای دبی به شمار می رود که از نظر اقتصاد دبی دارای اهمیت زیادی می باشد. نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی علاوه بر دبی در شهرهای دیگر از جمله استانبول ،سائو پائولو، ژوهانسبورگ، بمبئی ، قاهره و عمان نیز برگزار می شود.

این نمایشگاه بین المللی با بیش از 2 هزارغرفه در فضایی به مساحت 44 هزار متر مربع برپا می شود که این رقم در مقایسه با تعداد سایر غرفه‌ها و شرکت‌کنندگان سایر نمایشگاه‌ها این شهر رقم قابل توجهی است. بیش تر از 12 هزار بازدید کننده از آسیا، افریقا و خاورمیانه برای شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه محصولات چینی در خاورمیانه محسوب می شود.

این نمایشگاه برای خرید بدون واسطه محصولات چینی یک فرصت طلایی است، همچنین برای رفاه حال بازدیدکنندگان مترجمانی به صورت رایگان در آن جا حضور داشته و بازدید کنندگان را راهنمایی می کنند.در این نمایشگاه غرفه داران محصولات گوناگون از جمله نساجی و پوشاک، پارچه، مبلمان، اقلام تزیینی، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، اسباب بازی و روشنایی را به عرضه خواهند گذاشت.

سمینارهای مختلفی توسط شرکت های گوناگون در این نمایشگاه برگزار می کنند که بازدید کنندگان تور لحظه آخری دبی میتوانند در این سمینارها حضور به عمل برسانند.

نمایشگاه کالاها و  محصولات چینی در دبی-الفبای سفر

بازدیدکنندگان نمایشگاه کالاها و محصولات چینی دبی 

شرکت کنندگان این نمایشگاه از جمله صادرکنندگان،وارد کنندگان، بازاریابان، فروشندگان، تولید کنندگان، تاجرها و سایر افراد میتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند.به دلیل آنکه در همه دسته‌بندی‌ها، کالاهای چینی وجود دارند، فرصتی مناسب برای تمامی مشاغل برای حضور در این نمایشگاه وجود دارد.

این نمایشگاه برای گردشگران تور ارزان دبی فرصتی است تا با تولید کنندگان چینی ارتباط برقرار کنند و کیفیت محصولات چینی و بازار چین را بسنجند. اقلام چینی در سطح کیفیت بین یک تا سیزده درجه بندی میشود و این فرصت فراهم هست تا اقلام و کالاهای چینی را با کیفیت درجه یک در بین کالاهای تولید شده و عرضه شده در این نمایشگاه مشاهده کنید.

امروزه چین نقش و حضور مهم  و پر رنگی در بازار تجاری دنیا را مختص خود کرده به طوری که در همه کشورهای دنیا می توانید کاهای تولید شده چینی را مشاهده کنید. شرکتهای برجسته و مطرح دنیا نیز در قسمتهای مختلف تجاری و صنعتی بخش گسترده ای از مایحتاج خود را از کشور چین تهیه می کنند. 

در واقع این نمایشگاه که در شهر دبی برگزار می شود موقعیت مناسبی را برای فراهم کرده تا بازدیدکنندگان از سراسر دنیا دسترسی راحتی به نمایشگاه محصولات چینی داشته باشند.

نمایشگاه کالاها و محصولات چینی در دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt