6 جاذبه توریستی دبی که از وجودشان خبر نداشتید

6 جاذبه توریستی دبی که از وجودشان خبر نداشتید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 فروردین ، 1398

6 جاذبه توریستی دبی که از وجودشان خبر نداشتید

برای کسانی که به دنبال چیزیهای غیر معمول و پرماجرا در سفر خود هستند، چندین مکان شگفت انگیز در دبی وجود دارد که اکثر گردشگران از وجودشان خبر ندارند! الفبای سفر آنها را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اکثر گردشگرانی که به دبی سفر می کنند، بازدید از مکان های توریستی ممتاز و برتر این شهر مانند برج العرب و مسجد بزرگ شیخ زاید ابوظبی را در برنامه سفر خود قرار دهند. با این حال، برای کسانی که به دنبال چیزیهای غیر معمول و پرماجرا هستند، چندین مکان شگفت انگیز در دبی وجود دارد که اکثر گردشگران از وجودشان خبر ندارند! الفبای سفر آنها را به شما معرفی می کند.

شهر ارواح دبی Ghost Town

برای همه افراد ماجراجو، بازدید از این شهر بسیار هیجان انگیر است. با 1 ساعت و نیم رانندگی از دبی به این شهر خواهید رسید. جزیره ‌الحمرا یا جایی که بیشتر به نام شهر ارواح شناخته شده است، روستای رها شده ای است که در دورانی یک دهکده ماهیگیری در جزیره‌ای در ساحل راس‌الخیمه بود.

سالها قبل، این محل خالی از سکنه شد و بر اساس اعتقاد مردم توسط جن و ارواح تسخیر شده است که پس از غروب خورشید در شهر ظاهر می شوند. بنابراین گردشگران تور دبی که دنبال جاهای عجیب و ترسناک هستند باید قبل از تاریکی هوا از این مکان بازدید کنند.

شهر ارواح-دبی،الفبای سفر

پارک گاردن گلو دبی Dubai Garden Glow

بیشتر بازدید کنندگان که به دبی می آیند، تصمیم می گیرند شب های خود را در رستوران و بارها بگذرانند. با این حال، برای تجربه سپری کردن شبی واقعا منحصر به فرد و فراموش نشدنی پارک گاردن گلو دبی یک انتخاب عالی است.

اگرچه این مکان آن جور که باید در دبی شناخته شده نیست، اما محلی رویایی و افسانه ای است. در این پارک درخشان با مجسمه ها و سازه های نورانی مواجه می شوید. این پارک از بخش های مختلف تشکیل شده که برای کودکان مناسب است و برای سرگرمی بیشتر نیز محلی برای اجرایی موسیقی زنده و نمایش وجود دارد که برای مسافرین تور دبی بهار 98 بسیار جذاب خواهد بود.

پارک گاردن گلو-دبی،الفبای سفر

جزیره اسنوپی Snoopy Island

جزیره فجیره Fujairah در فاصله 176 متری دبی و در شرق امارات قرار دارد. جزیره ای با چشم انداز زیبا که در بین کوه و دریا احاطه شده است. یکی از نقاط دیدنی فجیره، جزیره اسپوتی Snoopy Island است که روبه روی آن ساحل ماسه ای قرار دارد.

منظره بی نظیری در این جزیره وجود دارد از جمله کوه های بلند و آب زلال که برای ثبت عکسهای زیبا جای بسیار عالی است. در تور لحظه آخری دبی از این جزیره دیدنی بازدید کنید.

جزیره اسنوپی،دبی-الفبای سفر

واحه های القدره دبی Al Qudra Oasis

یکی از حیرت انگیز ترین مناطق دیدنی دبی قطعا واحه القدره است که تنها 50 دقیقه با دبی فاصله دارد. این مکان، محلی کاملا متفاوت و خاص نسبت به دبی، این شهر مدرن و پیشرفته است.واحه متشکل از چندین دریاچه مصنوعی است که برای تفریح و گردش 1 روزه با تور دبی ارزان انتخاب بسیار مناسبی است. شاید از جالبترین چیزهایی که در این مکان با آن رو به رو شوید پرنده های مختلف باشد.واحه زیستگاه قو و فلامینگو ها می باشد.

واحه های القدره-دبی،الفبای سفر

بیمارستان فالکون ابوظبی Abu Dhabi Falcon Hospital

هر شهری در دنیا باید بیمارستانهای مجهز و مناسبی داشته باشد. بیمارستان فالکون ابوظبی یک نام فانتزی برای یک بیمارستان معمولی نیست بلکه بیمارستانی برای فالکونها است. فالکونها در فرهنگ امارات دارای اهمیت زیادی هستند به همین دلیل ابوظبی با صرف هزینه زیاد برای این پرندگان بیمارستانی ساخته که بسیار مجهز و پیشرفته است و مراقبتهای ویژه ای از این پرندگان صورت می گیرد.

بیمارستان فالکون ابوظبی، دبی-الفبای سفر

محله السطوه دبی Al Satwa

 در دبی همواره با محله های مدرن و شیک روبه رو می شوید. اما در بین این محله ها، محله السطوه شکل متفاوتی دارد. این محله با داشتن ساختمان های بلند، شکل و ظاهر ساده ایی دارد و بیشتر هندیها در آنجا زندگی می کنند.

انواع  اجناس ارزان قیمت هندی را از فروشگاه های این منطقه می توانید تهیه کنید به خصوص بازار طلای دبی در این محل وجود دارد که در تور دبی خرداد 98 می توانید سری به این بازار بزنید. همچنین یک بیمارستان ایرانی و ترمینال السطوه از دیگر جاهای دیدنی محله السطوه دبی می باشد.

محله السطوه-دبی،الفبای سفر

  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt