وقت شناس ترین ایرلاین جهان چه ایرلاینی است؟

وقت شناس ترین ایرلاین جهان چه ایرلاینی است؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 تیر ، 1398

وقت شناس ترین ایرلاین جهان چه ایرلاینی است؟

در میان همه ایرلاینهای دنیا، یک ایرلاین به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین معرفی شده که پرواز های آن بسیار سر موقع و دقیق صورت می گیرد. الفبای سفر شما را با این ایرلاین آشنا می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در طول سفر به کشورهای مختلف احتمالا با تاخیر در پرواز خود مواجه شده اید، اینکه ساعت ها مجبور باشید در انتظار پرواز خود بمانید. البته تاخیر در پرواز یک امر پیش بینی نشده است و شما نیز چاره ای جز انتظار ندارید.اما در میان همه ایرلاینهای دنیا، یک ایرلاین به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین معرفی شده که پرواز های آن بسیار سر موقع و دقیق صورت می گیرد. الفبای سفر شما را با این ایرلاین آشنا می کند.

سریلانکا ایرلاین وقت شناس ترین ایرلاین دنیا

از میان 41 شرکت هواپیمایی بین المللی مختلف، سریلانکا ایرلاین با پرچم کشور سریلانکا به عنوان وقت شناس ترین ایرلاین جهان انتخاب گردید. شرکت هواپیمایی ملی سریلانکا، ایرلاین سریلانکا، به عنوان وقت شناس ترین شرکت هواپیمایی در سطح جهانی توسط شرکت بین المللی تجزیه تحلیل اطلاعات پرواز فلایت استاتس Flight Stats برگزیده شد.

این انتخاب بر اساس داده های تحلیل شده توسط فلایت استاتس انجام گرفته که در دو بحث خیلی مهم ایرلاین جهانی و ایرلاین مهم، ایرلاین سریلانکا برگزیده شد. این اطلاعات نشان دهنده آن است که در ماه سپتامبر، 91.37% از پروازهای این شرکت هواپیمایی قبل از زمان تعیین شده صورت گرفته است.

همچنین این موضوع نشان دهنده آن است که اطلاعات مربوط به 41 شرکت هواپیمایی متفاوت از اروپا، آسیا، خاورمیانه، آمریکا جنوبی و آمریکای شمالی توسط فلایت استاتس بررسی شده که چندین شرکت هواپیمایی معتبر و بزرگ جهان را شامل می شود.

تداوم داشتن عملکرد به موقع و به جا و سطح بالای ایرلاین سریلانکا، نتیجه ساختار سازمان یافته ای است که بر عملکرد همه ادارات و کارمندانی که در بخش های گوناگون عملیات، مسولیت هایی را بر عهده گرفته اند نظارت داشته و در بین آنها هماهنگی ایجاد می کند.

میزان توجهی که به نظارت بر وقت شناسی این ایرلاین می شود، بسیار زیاد بوده و در روند عملیات هیچ لغزش احتمالی را قبول نمی کنند.

برای آگاهی از قیمت بلیط هوا در مسیر های مختلف، با الفبای سفر در ارتباط باشید.

سریلانکا ایرلاین-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt