گردش یک روزه با تور استانبول (مکان های تفریحی)

گردش یک روزه با تور استانبول (مکان های تفریحی)

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 دی ، 1401

گردش یک روزه با تور استانبول (مکان های تفریحی)

گردش یک روزه در استانبول. در سفر استانبول علاوه بر مساجد و کلیساهای قدیمی و آثار باستانی، مکان های تفریحی جذاب دیگری وجود دارد. پس از رزرو تور استانبول و آمادگی سفر ، همراه با الفبای سفر تفریحات تور 1 روزه را مرور می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پیشنهاد ویژه برای گردش یک روزه در استانبول

صبح بخیر استانبول !

گشت و گذار در محله کاراکوی استانبول

محله کاراکوی karakoy یکی از مکانهای تفریحی و قدیمی استانبول محسوب می شود. پس از عبور از پل گالاتا به محله کاراکوی می رسید که به عبارتی در سمت راست تنگه بسفر قرار دارد.در گذشته این منطقه یکی از مهمترین بنادر و مرکز تجاری شهر بود، اکنون مجموعه ای از کافه ها و مغازهای مدرن و سنتی و همچنین چند کلیسای تاریخی و مدارس قدیمی در این منطقه وجود دارد.

گردشگران زیادی از این منطقه بازدید می کنند و در این محل رستورانهای زیاد وجود دارد که برای صرف یک صبحانه عالی بسیار انتخاب خوبی است. در این محل مغارهای متنوع برای خرید کردن وجود دارد، از جمله انواع جواهرات و لباسهای برند طراحان مشهور ترکیه را در این منطقه می توانید در سفر خود به استانبول خریداری کنید.

محله کاراکوی استانبول-الفبای سفر

ظهر

بازدید از موزه هنرهای مدرن استانبول

پس از گشت و گذار و خرید و بازدید از محله زیبای کاراکوی، از موزه هنرهای مدرن  که در سواحل بسفر قرار دارد دیدن کنید. در این موزه نقاشی‌، مجسمه‌،عکاسی مدرن کشور ترکیه وجود دارد . این موزه هنر معاصر ترکیه را از اواخر قرن نوزدهم تا امروز را به تصویر کشیده است.

  پس از این گشت و گذارها، حتما احساس گرسنگی خواهید کرد و به دنبال یک رستوران خوب با منوی پربار برای صرف غذای خوش طعم می گردید. بنابراین پیشنهاد ما رستوارن  okantası است که جزو بهترین رستورانهای محله کاراکوی محسوب می شود. رستوارنی با غذاهای خانگی کلاسیک ترکیه که در یک فضای بسیار مدرن قرار دارد.

یکی از غذاهای که باید در این رستوران امتحان کنید کباب ترکی است که متشکل از گوشت بره است که آرامی پخته شده و با دورچین بادمجان و پوره سیب زمینی سرو می شود، غذایی که به طعم لذیذ آن را فراموش نخواهید کرد.

موزه هنر های مدرن استانبول-الفبای سفر

عصر

عبور از پل گالتا استانبول

پس از صرف ناهار خوشمزه و کمی استراحت، بهترین تفریح عبور از پل گالتا، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استانبول، در نزدیکی همین محله است. اگر قصد سفر با تور استانبول در نوروز را دارید باتوجه به مناسب بودن آب و هوا در این فصل، با گذر از پل گالاتا به تماشای مناظر اطراف بپردازید و عکسهای به یاد ماندنی از لحظات خود در این محل ثبت کنید.

می توانید ماهیگیران روی پل را تماشا کنید و یا حتی اگر علاقه مند هستید خودتان ماهیگیری کنید.پل گالاتای استانبول یکی از بهترین مکانها برای تماشای  شهر استانبول است.به گذرگاه اصلی در بخش شرقی پل گالاتا بروید و وارد مشهورترین باقلوا فروشی شهر یعنی (Karaköy Güllüoğlu) شوید. افراد محلی مقداری باقلوای پسته‌ای با کمی سرشیر و یا چای به عنوان میان وعده می خورند، به شما هم خوردن این میان وعده شیرین و خوشمزه را پیشنهاد می کنیم.

پل گالتا-الفبای سفر

شب

دیدن برج گالاتا و خوردن شام خوشمزه

پس از عبور از پل گالاتا، بهترین فرصت برای دیدن برج گالاتا است. این برج با قدمتی هفتصد ساله، در دوران امپراطوری بیزانس برای نظارت بر حمل و نقل کشتی ها و شناسایی کشتی های دشمن ساخته شد. بهترین زمان برای رفتن به بالای این برج قرون وسطایی در هنگام غروب خورشید است تا علاوه بر دیدن چشم انداز تنگه بسفر، غروب خورشید را در افقهای این محله زیبا تماشا کنید.

برای پایان دادن تفریح یک روزه در استانبول به یکی از رستورانهای قدیمی که در سال 1890 ساخته شده به نام Agora بروید. رستورانی همراه با سرآشپزهای ارمنی، یونان، ترکمن که منوی غنی از انواع غذاهای خوش عطر و مزه را ارائه می دهند.یک شام عالی با قیمت مناسب را در این رستوران میل کنید و از گذراندن وقت خود در فضای دلپذیر آن لذت ببرید.

برج گالاتا-الفبای سفر

🔍 مشاهده تورهای استانبول

🔍 خرید سیمکارت در استانبول ترکیه

🔍 راهنمای استفاده از اتوبوس و مترو در استانبول

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt