تفریحات لوکس و دیوانه کننده در دبی

تفریحات لوکس و دیوانه کننده در دبی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 اردیبهشت ، 1400

تفریحات لوکس و دیوانه کننده در دبی

تفریح و سرگرمی در دبی تنها مختص به خرید کردن و تماشای خیابانهای لوکس نیست، اگر از لحاظ مالی مشکل ندارید، ما به شما چند تفریح لوکس دیوانه کننده و مهیج معرفی می کنیم. با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تفریح و سرگرمی در دبی تنها مختص به خرید کردن و تماشای خیابانهای لوکس نیست، اگر از لحاظ مالی مشکل ندارید و بلیط هواپیما دبی خود را برای سفر به این شهر رزرو کرده اید، ما به شما چند تفریح لوکس دیوانه کننده و مهیج معرفی می کنیم. با الفبای سفر همراه باشید.

سواری با ماشینهای لوکس

به دنبال تاکسی هستید برای گشتن و دیدن شهر هستید؟ چرا یک هلی کوپتر اجاره نمی کنید؟؟ یا نه یک پیشنهاد بهتر، چرا یک رولز رویس با یک راننده استخدام نمی کنید تا با یک ماشین لاچکری از دیدن شهر دبی لذت ببرید؟
اما اگر ترجیح می دهید خودتان رانندگی کنید یک ماشین لوکس مانند فراری اجاره کنید، فقط مراقب سرعتتان باشید، چرا که  پلیس دبی با اتومبیل های پر سرعت خود، از جمله لامبورگینی، مک لارن و بوگاتی سرعت شما را کنترل می کند.

سواری با ماشینهای لوکس دبی-الفبای سفر

خیابان گردی با ببر!

تا کنون فکر کرده اید به جای بردن سگ و یا حیوانات خانگی در خیابان، یک یوزپلنگ یا یک ببر را برای پیاده روی ببرید؟ در دبی هنوز قانونی وجود دارد که منعی برای بردن حیوانات عجیب و غریب در خیابان وجود ندارد.
اما اگر خرید یک ببر بزرگ برای شما ترسناک است و جذابیت ندارد، شما می توانید از حیوانات گربه ساران بزرگ که به باغ وحش امارات متحده عربی، یکی از جاذبه های گردشگری دبی، اهدا شده اند بازدید کنید.

خیابان گردی با ببر در دبی-الفبای سفر

گشتی با قایق کروز لاکچری

یک قایق بادبانی لوکس با تمامی امکانات در تور دبی اجاره کنید و دور دبی را با آن گشت بزنید. چشم انداز شهر از دریا بسیار خیره کننده و جذاب است، به خصوص اگر در شهر مراسم آتش بازی وجود داشته باشد، همانطور که در سال جدید یا روز ملی این آتش بازی برگزار می شود.
البته این را میدانید که این آتش بازیهای تا حدی خطرناک هستند، اما نگران نباشید تیمهای گشت محافظ، با جت اسکی همراه با جلیقه های نجات از شما در این گشت دریایی محافظت می کنند.

قایق کروز لاکچری دبی-الفبای سفر

تماشای شهر از فراز برج العرب

سکوی فرود هلی کوپتر برج العرب، آسمان خراش معروف دبی بسیار شناخته شده است و میزبان برگزاری مسابقات تندیس بین شرکت کنندگان مشهور دنیا یعنی راجر فدرر و آندره آغاسی بوده است.اگر به دنبال تفریح متفاوت و مهیج هستید، می توانید بر فراز این سکوی که در ارتفاع 920 فوتی قراردارد، فوت هلی کپتر اجاره کرده و پس از پیاده شدن بر فراز این برج آسمان خراش یک شام رویایی در تور دبی خرداد 98 میل کنید.

برج العرب دبی-الفبای سفر

ماشین سواری بر روی آب

برای تفریحات آبی به غیر از موج سواری و جت اسکی چیزهای جالب و لوکس دیگری وجود دارد.در دبی ماشینهای وجود دارد که بر روی آب می روند amphibious cars. این ماشینهای شگفت انگیز را شاهزادهای عربی در اختیار دارند که بر روی دریا و زمین قابل استفاده و رانندگی هستند.
اگر علاقه مند به تفریح آبی بدون خرید این خودرهای آبی در دبی هستید، یک جت اسکی زیر آب و یا Seabreache اجاره کنید و تفرحات آبی را طور دیگر در تور دبی بهار 98 تجربه کنید.

ماشین سواری بر روی آب دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt