تفریحات کوش آداسی

تفریحات به یاد ماندنی کوش آداسی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 دی ، 1402

تفریحات به یاد ماندنی کوش آداسی

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کوش آداسی، شهر بندری است که دارای کشتی های دریایی در دریای مدیترانه می باشد و در آن علاوه بر تفریحات آبی، به عنوان شهری شناخته شده برای خرید مقرون به صرفه به یک مقصد پرطرفدار در میان گردشگران شهرت دارد. اما سرگرمیهای دیگر در کوش آداسی چیست؟ همراه با الفبای سفر چند مورد آن را مرور می کنیم.

اسب سواری و یک تجربه لذت بخش

اسب سواری در کوش آداسی، یک ماجراجویی منحصر به فرد و فراموش نشدنی است. عبور از میان طبیعت زیبا و جاده های کوهستانی، دریا و ساحل یک گردش لذت بخش است. اسب سواری در ساعت 9 صبح شروع شده که سوار بر اسب در طول جاده کوهستانی که به اپيسوس ختم می شود عبور می کنید. این مسیر تا ساحل پاموکاک در طول جاده کبوی ادامه دارد. می توانيد در دريا با اسب سواری کنيد، در ساحل چهار نعل با اسب بتازيد يا پس از سواری در دریا شنا کنید و سپس آفتاب بگیرید.

اسب سواری در کوش آداسی

جیپ سافاری جذاب و مهیج

 ماجراجویی با جیپ سواری بسیار مهیج است. شما از میان روستاهای اطراف و جاده های کوهستانی عبور می کنید و از تماشای چشم انداز بی نظیر و بیابان لذت می برید. در این سافاری این فرصت را نیز پیدا می کنید تا زندگی سنتی مردم این سرزمین و حومه این شهر را از نزدیک مشاهده کنید.
در طول جیپ سواری، از میان درختان تنومند و سر به فلک کشیده کاج،برکه های کوهستانی و از میان روستاها، همراه با جيپ های ديگر که همه جيپ راهنما را دنبال می کنند عبور می کنید. برای صرف غذا و آب و رفع خستگی نیز در جاهای مختلف توقف می کنید که زمان مناسبی برای عکاسی از طبیعت زیبای کوش آداسی است.

سافاری کوش آداسی

پارکهای آبی و یک روز پر شور

پارکهای آبی کوش آداسی یعنی آکوا فانتزی ، آدالند و لانگ بیچ، شما را وارد دنیای پر از شادی و هیجان و سرگرمی می کند. هر 3 پارک دارای امکانات عالی هستند و تفریحاتی مهیج مانند سرسرههای آبی پر فرار نشیب، امواج آبی، سقوط پر هیجان به برکه، آبشار های خروشان در انتظار شماست. حتی می توانید کارهای آرامش بخش مانند استراحت و شناور شدن بر روی آب، جکوزی، آفتاب گرفتن و قایق‌سواری نیز انجام دهید. پارکهای آبی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی به شمار می رود.

پارک آبی در کوش آداسی

قایق سواری و حس آرامش

کوش آداسی یک شهر بندری است و یک جای عالی برای قایق سواری و شناور بودن بر روی آبهای کریستالی خلیج این شهر است. عبور با قایق از کوش آداسی که می تواند تا دریای اژه ادامه پیدا کند که با وجود مناظر چشم نواز و طبیعت فوق العاده این محل می توانید زیبایی این شهر را از نزدیک لمس کنید.
پس از گشت و گذار با قایق می توانید در سواحل توقف کرده و به صرف غذا و استراحت بپردازید.همچنین در تابستان با تور کوش آداسی، امکان سواری بر کشتی در خلیج کوش آداسی به سمت جزایر یونانی مانند رودس وجود دارد.

قایق سواری در کوش آداسی

حمام ترکی و تجریه تکرار نشدنی

یکی از تجربیات بی نظیر سفر به کوش آداسی، بازدید از حمام ترکی است که قدمت این حمام های ترکی به 250 سال می رسد. به شکل سنتی، لوازم جانبی برای حمام در اختیار شما قرار می گیرد. پارچه پشتمال، یک پارچه رنگارنگ که دور کمر مردان بسته می شود، تاکون یالار یا کفش چوبی که کنده کاری یا منبت کاری شده هستند، صابون، شامپو و دیگر لوازم بهداشتی در ظرفهای مسی که کار دست است، تاراک کوتوسو یا جعبه شامپو که روکش طلا دارد و یک کاسه مسی به نام تاش برای ریختن آب بر روی بدن، در این حمام های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.پس از یک حمام سنتی جذاب امکان ماساژ و ریلکس کردن نیز فراهم است.

حمام ترکی در کوش آداسی

🔍  مشاهده تورهای کوش آداسی

🔍 تفریحات و سرگرمیهایی که در کوش آداسی نباید از دست دهید

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt