3 تفریح لذت بخش شبانه  دبی

3 تفریح لذت بخش شبانه دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

3 تفریح لذت بخش شبانه دبی

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در سفرتان با تور دبی در طول روز، با ساختمان های لوکس بلند، خیابان های شیک و زیبا و مراکز خرید گوناگون روبه رو می شوید.اما در موقع شب آیا وقت آن رسیده است که پس از این گشت و گذارها به هتل بازگشته و به رختخواب خود بروید؟ خیر، در دبی تفریحات جالب و سرگرم کننده در طول شب وجود دارد که همراه با الفبای سفر با آن آشنا می شوید.

سافاری در شب

اگر به دنبال تفریحات متفاوتی هستید، حتما سافاری در شب دبی را تجربه کنید. در حالی که به تماشای غروب خورشید نشسته اید، چای یا قهوه  بنوشید و لذت می برید. برای آنکه تفریح خود را کامل کنید، سوار شتر شده و با تور صحرا گردی به گشت و گذار در بیابان دبی با شتر بپردازید، پس از آن نیز یکی از غذاهای سنتی عربی یا بین المللی را امتحان کنید. بهترین بخش این تور صحرا گردی شبانه، اقامت در چادرهای عرب نشین و آشنایی با سنت و فرهنگ مردم عربستان است.

نگران امکانات چادرها نباشید، با اینکه در یک اردوگاه و یک چادر سنتی عربی اقامت دارید، اما امکانات یک هتل لوکس را دریافت خواهید کرد. این سافاری با یک صبحانه بسیار کامل و مفصل و تماشای طلوع خورشید به پایان می رسد.

سافاری در شب دبی-الفبای سفر

قایق رانی شبانگاه

 ایستگاه قایق بادبانی دبی محلی است که شما می توانید قایق های لوکس را در آنجا اجاره کنید. قایق های تفریحی مکان هایی عالی برای مهمانی و یا یک شب رمانتیک هستند. در کنار این قایق های تفریحی، می توانید یک شام بسیار خوش طعم را میل کنید و از تماشای شهر دبی در سراسر شب لذت ببرید. چندین کمپانی در دبی هستند که برگزار کننده سفرهای قایقرانی شبانه می باشند که می توانید از میان آنها یکی را برگزیده و از این تفریح شبانگاهی درتور دبی لذت ببرید.

در طول سفر قایق رانی می توانید ماهیگیری کنید و یا به تماشای دلفین ها بپردازید، یکی از لذت بخش ترین قسمت های این سفر، خوابیدن زیر سقف آسمان و تماشای ستارگان است که مسلما همیشه این تجربه تکرار نخواهد شد. قایق رانی در هنگام شب در تور دبی بهار 98 تجربه یک حس آرامش بخش است.

قایق رانی شبانگاه دبی-الفبای سفر

قدم زدن تفریحگاه ساحلی دبی در شب

تفریحگاه ساحلی دبی بخشی از دبی جدید است و به عنوان لوکس ترین و زیباترین لنگرگاه در جهان شناخته شده است.تفریحگاه ساحلی دبی یکی از مکان های شیک و مدرن در دبی است که توسط ساختمان های آسمان خراش احاطه شده است. همچینین دور تا دور آن چشم انداز بسیار زیبایی وجود دارد که می توانید در این محل قدم زده و از تماشای مناظر اطراف در تور دبی احساس آرامش کنید.

در طول روز نیز می توانید از این محل بازدید کنید، اما رفتن به این مکان تفریحی در شب با وجود چراغانی و نورهای رنگارنگ، زیبایی این منطقه را دوچندان می کند. در این لنگرگاه میتوانید با یک لنچ به دریانوردی بپردازید و یا در یکی از رستوران های اطراف آن، یک غذای خوشمزه سفارش دهید. این تفریحگاه لوکس و مدرن جزو جاذبه های گردشگری  دبی است.

تفریحگاه ساحلی دبی در شب-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt