اقامت در  5 هتل فوق العاده در زمستان

اقامت در 5 هتل فوق العاده در زمستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 آذر ، 1397

اقامت در 5 هتل فوق العاده در زمستان

در زندگی خود به هر سفر که می روید باید رویای ترین سفرتان باشد و خاطرات خوشی برای شما بسازد.ما به شما پیشنهاد چند هتل از میان میلیونها هتل برای گذراندن تعطیلات زمستانی می دهیم.اگر از قدم زدن و جست و خیز در میان برفها لذت می برید با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در زندگی خود به هر سفر که می روید باید بهترین و رویای ترین سفرتان باشد و خاطرات خوشی برای شما بسازد. چه همراه خانواده و چه تنها به سفر می روید ما به شما پیشنهاد چند هتل از میان میلیونها هتل از هزاران سایت با قیمتهای گوناگون برای گذراندن تعطیلات زمستانی می دهیم. اگر از قدم زدن و جست و خیز در میان برفها و خوردن شام خوشمزه در کنار شومینه لذت می برید با الفبای سفر همراه باشید.

 LeCrans سوییس

سفر زمستانی بهتر در کوه های آلپ سوسیس وجود ندارد، همراه با اقامت در یک هتل 5 ستاره و کسب تجربه جدید از جاهای دیدنی سوئیس. این سفر زمستانی که همراه با اسکی است در محلی است که 2 ساعت با ژنو فاصله دارد و  البته خوب کمی طولانی تر به نظر می رسد، پس از رسیدن به مقصد در رستوران کمی استراحت کنید و از مناظر کوهستانی پوشیده از برف  لذت ببرید. علاوه بر اسکی  ورزشهای زمستان دیگر نیز مانند اسکیت روی یخ، سورتمه سواری و سر خوردن بر روی برفها وجود دارد.

هتل سوییس-الفبای سفر

 هتل Banff Springs  کانادا

شهر بنف کانادا و پارک ملی و کهن بنف یک انتخاب خوب برای گذراندن تعطیلات در زمستان است و یکی از جاذبه های توریستی کانادا محسوب می شود. این هتل مانند یک قلعه قدیمی یک قرن تاریخ را در خود جای داده و با ظاهری مدرن و لوکس همان محل جذابی است که شما به دنبالش هستید. این هتل شگفت انگیز در تعطیلات زمستانی بسیار طرفدار دارد.  در گوشه و کنار این هتل درختان کریستمس وجود دارد به همراه خانه شیرینی زنجبیلی که در لابی هتل قرار گرفته است. 40 دقیقه تا رفتن به پیست اسکی زمان نیاز است و  برای اسکیت روی یخ و سورتمه سواری  20 دقیقه پیاده از هتل زمان می برد.

هتل Banff Springs  کانادا-الفبای سفر

 هتل Arctic Snow فلاند

نور شفق شمالی در زمستان بهتر دیده می شود و اگر در یکی ازخانه های اسکیمویی با پوشش شیشه ای باشید نمی توانید از دیدن این نورهای شگفت انگیز خوداری کنید و تا صبح به رختخواب بروید. برای تجربه هیجان انگیز در زمستان یک شب را در خانه های اسکیموی رو به روی هتل بگذرانید جایی که همه جای آن از برف و یخ پوشیده شده است. این خانه ها تنها در قطب شمال قرار دارد و اغلب خانه بابا نوئل نامیده می شود. روز خود را با سورتمه سواری با گوزن بگذرانید و برای گرم شدن از حمام بخار فلاندی استفاده کنید.

هتل Arctic Snow فلاند-الفبای سفر

  هتل Mountain Top Inn ورمانت

به محل اسکی در ورمانت بروید، یک منطقه عجیب و غریب در زمستان در یک دهکده کوهستانی در نیوانگلند، جایی که با برف و سورتمه سواری با اسب بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد. از میان اتاقها و یا سوئیت  یکی را انتخاب کرده و در محل لوکس با تمامی امکانات از سفر خود لذت ببرید.

هتل Mountain Top Inn ورمانت-الفبای سفر

هتل Khyber هیمالیا

این آپارتمان در بالای محدوده Apharwat هیمالیا (یکی از بالاترین اسکی آسانسور در جهان است که در نزدیکی آن قرار گرفته است)،واقع شده است. اقامت در این محل زیبا و اسکی در کوه های الپ بسیار لذت بخش است. سرتا سر این منطقه پوشیده از درختان کاج است و داخل این هتل انواع فرش ابریشم کشمیر و صنایع دستی هند به چشم می خورد. استخر سرپوشیده همراه با دیوارهای شیشه ای که در زمستان برف روی آن را می پوشاند بسیار هیجان انگیز است. اینجا محلی است که شما می توانید حال و هوای زمستان را حتی در تابستان هم داشته باشید.


هتل Khyber هیمالیا-الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt