6 دلیل سفر به پرتغال

6 دلیل سفر به پرتغال

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1397

6 دلیل سفر به پرتغال

پرتغال به طور پیاپی یکی از کشورهای برتر در اروپا برای مسافرت بوده است. مسافران به طور مشابه در مورد محل جغرافیایی پرتغال در جنوب اروپا ، همراه با تاریخ غنی آن و غذاهای فوق العاده برای بازدید در هر زمانی از سال می گویند همراه با الفبای سفر 6 مورد آن را مرور می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پرتغال به طور پیاپی یکی از کشورهای برتر در اروپا برای مسافرت بوده است. در سفر با تور اروپا این کشور تجربه های جدید کسب کنید.  اما چه چیزی این کشور را برای یک سفر خوب خاص و متفاوت می کند؟ مسافران و افراد محلی به طور مشابه در مورد محل جغرافیایی پرتغال در جنوب اروپا، همراه با تاریخ غنی آن و غذاهای فوق العاده  برای بازدید در هر زمانی از سال می گویند. به همین دلیل است که پرتغال سزاوار یک گزینه در لیست شما برای بازدید  و سفر کردن است، همراه با الفبای سفر 6 مورد آن را مرور می کنیم.

1.آب و هوا

پرتغال یکی از گرمترین کشورهای قاره است که در جنوب غربی اروپا واقع شده است. پایتخت  آن لیسبون و یکی از آفتابی ترین شهرهای اروپا است که بیش از 3000 ساعت  در سال آفتابی است. در یک هتل لوکس در اطراف رودخانه تاگوس در لیسبون اتاقی رزرو کنید و در ترانس آفتاب گیر  آنجا به همراه آب و هوای دلپذیر از تماشای  مناظر اطراف رودخانه   تاگوس لذت ببرید.

2.سواحل

راه دیگر برای لذت بردن از این آب و هوای گرم و آفتابی چیست؟ سواحل! پرتغال دارای بیش از 100 مایل خط ساحلی است و برخی از زیباترین ساحل های دنیا  در این کشور قرار دارد مانند  Ponta da Piedade که یکی از جاهای دیدنی لیسبون پرتغال است. این سواحل با مناظر شگفت انگیز جای دیدنی و زیبایی است که در سفر به پرتغال نباید از دست داد.

3.غذا

پرتغال که در میان آب قرار گرفته دارای غذاهای دریایی بی نظیری است. در آنجا انواع غذاهای دریایی ماهی تازه، هشت پا کبابی و صدف و حلزون بخارپز، ماهی ساردین و خرچنگ را خواهید یافت.همچنین پرتغال تولید کننده انواع سوسیس، پنیرهای خوشمزه و روغن زیتون است. این کشور یکی از اولین کشورهای اروپایی در زمینه تولید شکر وانواع دسر،شیرینی، تارت و کیک های خوشمزه است. حتما در طول سفر خود به پرتغال به یک رستوران معروف رفته و از غذاهای بی نظیر این کشور بخورید.

4.قیمتهای مناسب

پرتغال به طور مداوام در لیست کشورهای اروپایی  به عنوان یکی  از پربودجه ترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. قیمت کم و مناسب برای غذاهای خوب و مفصلی که صرف می کنید شما را شگفت زده خواهد کرد! می توانید در یک هتل لوکس و شیک با امکانات خوب و یا هتل معولی تعطیلات خود را بگذرانید.

5.موسیقی فادو

سفر به پرتغال بدون بازدید از خانه فدو ناتمام است. فادو یک سبک موسیقی شناخته شده در یونسکو است که اعتقاد بر این است که در قرن نوزدهم در لیسبون آغاز شده است. موسیقی معنوی با محتوای محزون، معمولا توسط یک خواننده خوانده می شود و شامل ریتم های آفریقایی، برزیلی و سنتی پرتغالی است. در سفر خود به کنسرت فادو رفته و از تاریخچه آن اطلاعات کسب کنید و از تماشای  آن که یکی ازجاذبه های گردشگری لیبسون محسوب می شود لذت ببرید.

6. هنر در کاشی کاری

از قرن 15 میلادی، نقاشان پرتغالی، آثار هنری بی نظیری را به نام Azulejos برروی کاشیها ترسیم کرده اند. این آثار هنری بر روی کاشی  از ساختمان ها گرفته تا ایستگاه های مترو را دربرگرفته اند. به اطراف لیبسون بروید و در مورد چگونگی خلق این شاهکارهای هنری پرس و جو کنید. همراه با تور به Azeitao که در نزدیکی لیبسون است رفته و زیباترین کاشی های دنیا را در انجا مشاهده کنید.


-الفبای سفر-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt