بهترین هتل های آنتالیا

15 مورد از بهترین هتل های آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 اردیبهشت ، 1403

بهترین هتل های آنتالیا | معرفی 15 هتل

بهترین هتل های آنتالیا | در این مقاله، 15 هتل خوب آنتالیا، مثل کایا پلازا، هتل آدالیا الیت و دلفین ایمپریال را همراه با امکانات مخصوصشان معرفی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

این روزها کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که نامی از مروارید ترکیه، شهر ساحلی زیبای آنتالیا، نشنیده باشد. آنتالیا بر کرانه‌ دریای مدیترانه با کوه‌های سرسبز و سواحل بی‌نظیر خود، هر ساله گردشگران بی‌شماری را از نقاط مختلف جهان به سمت خود می‌کشاند. گردشگران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آنتالیا یک مقصد نزدیک و دردسترس برای ما ایرانیان به شمار می‌آید. بنابراین اگر شما هم هوای سفر به آنتالیا را در سر می‌پرورانید، حتماً می‌دانید که نیمی از جذابیت سفر به این شهر، مدیون اقامت در هتل‌های لوکس و لاکچری آن است. پس ما با همراه باشید تا با 15 مورد از بهترین هتل های آنتالیا که می‌توانند یک سفر رؤیایی را برای شما رقم بزنند آشنا شوید.

1. هتل لیماک آتلانتیس آنتالیا

قبل از اینکه به سراغ هتل‌های آنتالیا برویم، شاید بهتر باشد که بدانید اصلاً دقیقاً آنتالیا کجاست. بعد از آن، وقتی به‌خوبی با این شهر آشنا شدید و هوس کردید که یه سفر آرامش‌بخش به این شهر زیبای ترکیه داشته باشید، سراغ انتخاب یکی از هتل‌هایی بروید که در اینجا معرفی کرده‌ایم.
با اولین هتل آغاز می‌کنیم. هتل لیماک آتلانتیس یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره آنتالیا است که ساحل اختصاصی دارد. در این هتل، انواع ورزش‌های آبی به همراه موسیقی و نمایش‌های زنده، کلاب کودکان، کتابخانه و... در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
مهمانان این هتل می‌توانند در فعالیت‌های تفریحی از قبیل تیراندازی، ایروبیک، ورزش‌های زنده، موسیقی و نمایش‌های زنده، کلوب شبانه، بولینگ، مینی‌گلف، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، موج‌سواری، ورزش‌های آبی، تنیس روی میز، بیلیارد، ماهیگیری، گیم‌کلاب، دارت و دوره آموزشی گلف شرکت کنند.
در محوطه هتل، سه رستوران وجود دارد که هرکدام خدمات خاص خود را دارند و غذاهای باکیفیت و لذیذ برای مهمانان آماده و سرو می‌کنند. وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود و منوهای متنوعی برای تمام سلیقه‌ها دارد که با خرید تور آنتالیا می‌توانید از همۀ این خدمات بهره‌مند شوید.
تمام اتاق‌های هتل لیماک آتلانتیس دلوکس مجهز به سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تخت‌خواب مرغوب، تلویزیون، چای/قهوه‌ساز، مینی‌بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، میز و کمد هستند. خدمات نظافت اتاق به صورت روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌شود.

هتل لیماک آتلانتیس از بهترین هتل های آنتالیا

تصویری از هتل لیماک آتلانتیس 

2. هتل لیماک دلوکس لارا در آنتالیا

هتل ۵ ستاره لیماک لارا دلوکس از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا است که ۴۴۵ اتاق دارد و جان می‌دهد برای افرادی که دوست دارند تور آنتالیا نوروز را بخرند. این هتل مجلل در اقامتگاه ساحلی لارا واقع شده است و ۸ نوع اتاق، ۴ رستوران، استخرهای سرپوشیده و حمام‌های آبگرم وسیع دارد.
تجهیزات و امکانات تفریحی و ورزشی هتل پنج‌ستاره لیماک لارا دلوکس شامل میز بیلیارد، مینی گلف، زمین گلف، اتاق بازی، کتابخانه، زمین‌بازی کودکان، سالن ورزشی، کلوب کودکان، اسپا، ماساژ، سونا، سولاریم، اسکواش، حمام آب گرم، زمین‌بازی سرپوشیده، دارت، قایقرانی، ساحل خصوصی و... هستند.
شما می‌توانید از خدماتی همچون واکس کفش، فروشگاه سوغات و هدایا، اجاره خودرو، نگهداری چمدان‌ها، خدمات فروش بلیط و تور، پرستاری کودک، پذیرش شبانه‌روزی، باغ و... در هتل لیماک لارا دلوکس بهره‌مند شوید.

هتل لیماک دلوکس لارا از بهترین هتل های آنتالیا

عکسی از هتل لیماک دلوکس لارا 

3. هتل کایا بلک؛ از هتل های ساحلی آنتالیا

هتل لوکس ۵ ستاره کایا بلک در منطقه ساحلی واقع‌ شده است و ۳۰۰ متر تا ساحل اختصاصی فاصله دارد. منطقه بِلِک، در شش کیلومتری هتل کایا بلک واقع شده و فرودگاه آنتالیا نیز با ۳۰ کیلومتر فاصله از طریق ترانسفر فرودگاهی قابل‌دسترس است. در این هتل، ۵۰۶ اتاق، ۲ استخر روباز، استخر سرپوشیده آبگرم، استخر کودکان، ۵ سرسره آبی، یک مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی وجود دارد.
از بالکن اتاق‌های هتل کایا بلک می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ و دریا را تماشا کنید. واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از: سوئیت با یک اتاق‌خواب و پذیرایی، اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا و اتاق استاندارد با چشم‌انداز باغ.
رستوران اصلی این هتل به‌صورت سلف‌سرویس، انواع وعده‌های غذایی را ارائه می‌دهد و رستوران‌های دیگر به‌صورت منویی انواع غذاها را سرو می‌کنند. همچنین در این هتل، پنج «بار» وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های خنک و گرم را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

هتل کایا بلک از بهترین هتل های آنتالیا

تصویری از هتل کایا بلک آنتالیا

4. هتل سوئنو گلف بلک sueno golf belek

هتل ۵ ستاره سوئنو گلف بلک در مرکز منطقه بلک واقع شده است و یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌آید. دورتادور هتل سوئنو گلف را دریاچه احاطه کرده است و علاوه‌بر تفریحات معمول، از معدود هتل‌هایی است که دو زمین گلف دارد.
این هتل ۵ ستاره در فاصله ۴۰۰ متری دریای مدیترانه واقع شده است و ۱۷۴ اتاق، استخر روباز، آلاچیق‌های اختصاصی، پارک آبی، دو زمین گلف اختصاصی بسیار وسیع و۳ زمین فوتبال دارد. هتل سوئنو گلف بلک مرکز آبگرم مجلل و شامل حمام سنتی ترکی، ماساژ و خدمات زیبایی جامع است. فروشگاه‌، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس مسافران قرار دارد.
اینترنت بی‌سیم رایگان نیز در اتاق‌ها، لابی و مکان‌های عمومی برای مسافران فراهم شده است و برای مهمانانی که معلولیت جسمانی دارند، امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا اقامت راحتی داشته باشند.

هتل سوئنو گلف بلک از معروفترین هتل های آنتالیا

عکسی از هتل سوئنو گلف بلک 

5. هتل آدالیا الیت؛ از لاکچری ترین هتل های آنتالیا

یکی از بهترین هتل های آنتالیا با معماری بی‌نظیر و عمارتی شبیه به قصر، هتل آدالیا الیت است که خودش به تنهایی یکی از جاهای دیدنی آنتالیا محسوب می‌شود. این هتل بزرگ، ۵۲۵ اتاق و سوئیت لاکچری در ۶ نوع مختلف دارد. در این هتل می‌توانید از امکانات ورزش‌های آبی استفاده کنید و به سراغ تفریحاتی چون بولینگ، تنیس‌روی‌میز، بیلیارد، دارت و... بروید.
استخر، سونا، اسپا، جکوزی، حمام آب گرم، زمین‌بازی کودکان، سالن ورزشی، ماساژ و... نیز از جمله تجهیزات و امکانات تفریحی و رفاهی این هتل به‌حساب می‌آید. هتل آدالیا الیت یک پارک آبی اختصاصی دارد و برای لذت بردن از تفریحات آبی هیجان‌انگیز، امکان استفاده از آن را خواهید داشت. در این هتل، سوئیت ویژه ماه عسل وجود دارد و می‌توانید برای سپری کردن دوران ماه عسل خود این سوئیت را رزرو کنید.

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

تصویری از هتل آدالیا الیت

6. هتل سوئنو دلوکس؛ هتلی باکیفیت در آنتالیا

هتل ۵ ستاره سوئنو دلوکس بلک در منطقه ساحلی بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل با امکانات تفریحی و رفاهی عالی خود، اقامتی رؤیایی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل برنامه‌های تفریحی مختلفی همچون کنسرت‌های جذاب، اجراهای تئاتر و نمایش انیمیشن را نیز برای مهمانان تدارک دیده است.
در هتل سوئنو دلوکس، ۴۵۸ اتاق وجود دارد که شامل اتاق‌های استاندارد، سوييت و ویلا می‌شوند. امکانات تفریحی و رفاهی این هتل، فراوان و متعدد است که از جملۀ آن‌ها می‌توان به سالن اسپا، آبگرم و مرکز سلامتی، اینترنت رایگان، ساحل اختصاصی و تراس، استخر خانوادگی مناسب کودکان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

عکسی از هتل سوئنو دلوکس 

7. هتل کایا پلازا در شهر آنتالیا ترکیه

هتل کایا پلازا گلف در منطقه بلک آنتالیا با مساحت بیش از ۶۰۰۰ متر ساخته شده است و به‌عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا شناخته می‌شود. این هتل علاوه‌بر مشرف بودن به دریای مدیترانه و برخورداری از ساحل اختصاصی، دارای دو استخر روباز و سرپوشیده، هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان است.
هتل کایا پلازا گلف یک باشگاه گلف اختصاصی را در ۲۰۰ متری هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. ۶۳۹ اتاق در ۱۲ نوع مختلف از جمله سوييت‌ها، ویلاها و اتاق‌های استاندارد در این هتل لوکس و لاکچری وجود دارد. کلیه اتاق‌ها تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام با وان یا دوش، صندوق امانات و بالکن اختصاصی دارند و برخی از اتاق‌ها رو به دریا هستند.

هتل کایا پلازا بلک آنتالیا

تصویری از هتل کایا پلازا

8. هتل مکس رویال بلک؛ از هتل های خوب آنتالیا

مکس رویال بِلِک، یکی از هتل‌هایی است که در لیست هتل های آنتالیا در صدر قرار می‌گیرد. در این هتل 5 ستاره برای هر سن و سال و سلیقه‌ای، امکانات تفریحی جذابی مهیا شده تا مسافران در طول سفر، اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

هتل مکس رویال بلک در منطقه زیبای بلک آنتالیا قرار دارد و با اقامت در این هتل می‌توانید از خط ساحلی اختصاصی هتل به طول ۳۰۰ متر در سواحل بی‌نظیر بلک لذت ببرید.

مکس رویال بلک با دارا بودن ۴۴۵ اتاق در انواع مختلف مانند سوئيت‌های خانوادگی، سوئیت کینگ، اتاق رویال سینگل، اتاق رویال دبل، ویلاهای Albatross و ویلای پرزیدنتال، آماده پذیرایی از مسافران و خانواده‌هایی است که می‌خواهند در سواحل آنتالیا اوقات فراغتشان را بگذرانند.

این هتل ۵ رستوران دارد و خدمات آن به صورت uall در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. این رستوران‌ها شامل رستوران اصلی به صورت بوفه و ۴ رستوران دیگر با ارائه غذاهای محلی ترکی، غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای چینی و غذاهای بین‌المللی است. به علاوه در این هتل، ۱۵ کافی‌شاپ نیز در داخل هتل یا در ساحل اختصاصی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند.

از جمله جذاب‌ترین امکانات این هتل استخرها و پارک‌های آبی آن است که این هتل را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی تبدیل کرده می‌کند. هتل مکس رویال بلک دارای ۷ استخر از جمله استخر مخصوص کودکان و نیز یک پارک آبی با سرسره‌های جذاب و هیجان‌انگیز است. به علاوه در این هتل، خدمات بهداشتی سلامتی متنوعی همچون ماساژ، امکانات اسپا، مرکز تناسب اندام، صندلی ماساژور، سونا بخار، سونا، جکوزی و حمام سنتی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل مکس رویال بلک از آن هتل‌هایی است که امکان ندارد در آنها حوصله‌تان سر برود؛ چرا که تفریحات این هتل بدون شک، همه سلیقه‌ها را راضی می‌کند. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلوب شبانه / دی جی
  •  وسایل بازی کودکان
  •  زمین گلف
  •  اجرای زنده موسیقی
  •  تنیس
  •  بیلیارد
  •  بدمینتون
  •  کرایه دوچرخه
  •  بولینگ
  •  قایق سواری
  •  ایروبیک
  •  موج‌سواری
  •  غواصی
  •  کلوب کودکان
  •  پینگ پنگ

هتل مکس رویال بلک از هتل های خوب آنتالیا

تصویری از هتل مکس رویال بلک

9. هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا

یکی دیگر از هتل‌های جذاب و لوکس منطقه بلک آنتالیا، هتل 5 ستاره کالیستا لاکچری ریزورت است که با دارا بودن ۵۰۲ اتاق با منظره رو به باغ یا رو به استخر و دریا، اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند.

در این هتل، شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه خود در اتاق‌های استاندارد دبل یا سینگل، اتاق‌های تودرتوی خانوادگی، اتاق‌های خانوادگی استاندارد، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت رویال کینگ، ویلای تویین، ویلای سوپریر و ویلای VIP اقامت کنید. در همه اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع، اینترنت WiFi، تلویزیون، مینی‌بار، خدمات و وسایل بهداشتی، نظافت روزانه و… وجود دارد.

کالیستا لاکچری ریزورت از جمله هتل‌هایی است که اصلاً دلیلی ندارد برای سرگرم شدن از آن خارج شوید. در کنار تفریح، استراحت و آفتاب گرفتن در خط ساحلی اختصاصی هتل، خدمات و تفریحات متعددی در این هتل برای مسافران تدارک دیده شده که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • استخر سرپوشیده و روباز
  • کلوب شبانه / دی جی
  • خدمات نگهداری کودک
  • اتاق بازی کودک
  • وسایل بازی کودک
  • پخش زنده مسابقات ورزشی
  • زمین گلف
  • اجرای زنده موسیقی
  • تنیس
  • بیلیارد
  • بدمینتون
  • کرایه دوچرخه
  • بولینگ
  • قایق سواری
  • اسب سواری
  • مینی گلف
  • پارک آبی
  • ایروبیک
  • ماهیگیری
  • موج‌سواری
  • غواصی
  • کلوب کودکان
  • دارت

به‌علاوه در کالیستا لاکچری ریزورت، خدمات سلامتی متنوعی از قبیل سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، مربی ورزشی، سونا و جکوزی، خدمات آرایشگاه و زیبایی و حمام سنتی نیز ارائه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم و جذاب این هتل، داشتن بیش از ۸ رستوران بین‌المللی و ترکیه‌ای به همراه کافه‌های متعدد با منوهای متنوع و سلف‌سرویس است که تقریباً همه ذائقه‌ها و سلیقه‌های غذایی را با ارائه طعمی ماندگار پوشش می‌دهد. این هتل یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها نیز به شمار می‌رود.

هتل کالیستا لاکچری ریزورت از مشهورترین هتل های آنتالیا

عکسی از هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا

10. هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا 

لند آو لجندز کینگدام یکی از بهترین هتل های آنتالیا در شهر زیبای بِلِک به شمار می‌آید که در مدت کوتاه فعالیت خود از سال ۲۰۱۶ تاکنون توانسته است رضایت مشتریان را جلب کرده و امتیازات بالایی در نظرسنجی‌ها به دست آورد.

این هتل دارای ۴۰۱ اتاق بسیار زیبا با طراحی اختصاصی برای کودکان، شامل اتاق دلوکس، اتاق کانکت دلوکس، تراس سوئیت، گرند سوئیت، جونیور سوئیت، سوئيت خانوادگی، اتاق دلوکس کودکان و سوئیت کینگدام است.

همه اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی، تهویه مطبوع و افزودن تخت اضافه و برخی از اتاق‌ها نیز دارای تراس با چشم‌انداز حیاط هستند. همچنین، یک دستگاه قهوه‌ساز، کتری برقی، تلویزیون متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت وای‌فای، مینی‌بار، صندوق امانات به همراه وسایل لازم برای تهیه چای و قهوه در هر اتاق قرار داده شده است.

در هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا تنوع امکانات تفریحی و سرگرم کننده به قدری زیاد است که اگر مهمانان کل روز را در هتل سپری کنند، لحظه‌ای حوصله‌شان سر نمی‌رود. تفریحات سرگرم‌کننده هتل شامل پارک آبی با ۵۵ سرسره متنوع، سینما ۵ بعدی، پارک موضوعی لند آو لجندز، موسیقی و نمایش زنده، شام‌های موضوعی شبانه، سرگرمی‌های عصرانه، نایت کلاب، تجهیزات ورزش‌های آبی، غواصی، صخره‌نوردی، قایق‌سواری و اتاق گیم هستند.

در فضای باز هتل لند آو لجندز آنتالیا هم می‌توان امکانات بسیاری مانند خط ساحلی 1/3 کیلومتری، استخر روباز، پارک مخصوص کودکان به همراه مراقب و مربی، لوازم کنار استخر و آفتاب گیری و محوطه باز مخصوص پیاده‌روی و دوچرخه سواری اشاره کرد. در این هتل، بیشتر روزها هنگام غروب، نمایش یا اجرای موسیقی زنده برای مسافران تدارک دیده می‌شود.

به‌علاوه در لند آو لجندز کینگدام، خدمات سلامتی متنوعی از قبیل سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، مربی ورزشی، سونا و جکوزی، خدمات آرایشگاه و زیبایی و حمام سنتی نیز ارائه می‌شود.

در رستوران هتل لند آو لجندز کینگدام، صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف سرویس به مهمانان ارائه می گردد. برای کودکان و افراد دارای رژیم غذایی خاص، منوی مخصوص در نظر گرفته شده است. در محوطه هتل نیز ۴ رستوران وجود دارد که هرکدام غذاهای خوشمزه و متنوع تهیه و سرو می‌کنند. در رستوران العبیر، غذاهای بین‌المللی به‌صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌شوند. در رستوران ایتالیایی پیازِتا انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه، در رستوران نِمو غذاهای اروپایی و آسیایی و در استارباکس، نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شوند.

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا

عکسی از هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا

11. هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

یکی از بهترین هتل های آنتالیا ۵ ستاره uall، هتل رکسوس پریمیوم بلک در شهر زیبای بِلِک است که در منطقه‌ای با طبیعتی بکر و بی‌نظیر در مجاورت ساحل و جنگل‌های انبوه کاج و باغات پسته قرار دارد.

این هتل دارای ۵۵۴ اتاق شامل اتاق‌های دلوکس دبل با نمای دریا، سوئیت دلوکس با نمای دریا، سوئيت لجندری با نمای باغ، اتاق خانواده، سوئیت سوپریر با نمای دریا، اتاق دبل با نمای باغ، ویلا پرایو، ویلا کلاب، اتاق خانوادگی دلوکس، سوئیت کویین و سوئيت رویال پریمیوم است.

در هتل رکسوس پریمیوم بلک، شما به خط ساحلی اختصاصی ۷۰۰ متری و تفریحات ساحلی و دریایی متنوعی از جمله شنا، شیرجه، اسنورکلینگ، قایق‌سواری و… دسترسی خواهید داشت.

البته خدمات تفریحی- رفاهی این هتل بسیار متنوع است و شامل امکانات سلامتی متعددی نیز می‌شود. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلوب شبانه / دی جی
  • اتاق بازی کودک
  • وسایل بازی کودک
  • پخش زنده مسابقات ورزشی
  • زمین گلف
  • سینمای شبانه
  • اجرای زنده موسیقی
  • تنیس
  • بیلیارد
  • کرایه دوچرخه
  • بولینگ
  • خدمات ماساژ و اسپا
  • باشگاه بدنسازی
  • سونا
  • خدمات زیبایی و آرایشگاه
  • حمام سنتی

در هتل لاکچری و پنج ستاره رکسوس پریمیوم، شما به ۶ رستوران با منوهای متنوع بین‌المللی، دریایی، ایتالیایی، ترکی و آسیایی دسترسی خواهید داشت.

12. هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا

هتل مجلل و بسیار لاکچری تایتانیک مردان پالاس، یکی از بهترین هتل های لارا آنتالیاست که با معماری مدرن و در عین‌حال برخورداری از طراحی‌های سنتی دوره عثمانی، یکی از زیباترین هتل‌های آنتالیا به شمار می‌رود.

این هتل در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده و تاکنون همواره یکی از بهترین هتل های آنتالیا بوده است. در هتل تایتانیک مردان پالاس، بزرگترین استخر و آکواریوم اروپا با بیش از ۲۴۰۰ نوع ماهی را می‌توانید ببینید.

این هتل دارای اتاق‌های تویین یا دبل پریمیوم، اتاق دلوکس، سوئیت دلوکس، اتاق خانواده، سوئیت دلوکس پریمیوم، سوئیت دوپلکس، اتاق کلاسیک، اتاق تویین یا دبل پریمیوم با نمای دریا و خانه کنار دریاچه است. امکاناتی اعم از لوازم بهداشتی رایگان، لباس حمام، حمام یا دوش، حوله، دمپایی و سشوار، در همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها موجود است و آسانسور برای دسترسی به مناطق مختلف هتل در دسترس است و مکان‌هایی نیز برای دسترسی مهمانان معلول با ویلچر در نظر گرفته شده است. همچنین، کمد لباس برای همه افراد مقیم در اتاق‌ها و سوئیت‌ها موجود است و کف همه واحدها پارکت شده است. مبلمان و دکوراسیون استفاده شده در اتاق‌ها به سبک مدرن و بسیار لوکس است و تجهیزاتی مانند تلفن، نگه‌دارنده لپ تاپ، جالباسی و ساعت بیداری برای همه مهمانان در دسترس است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید درباره این هتل بدانید، تنوع بی‌نظیر در تفریحات، به‌ويژه تفریحات آبی است. تایتانیک مردان پالاس دارای ۶ استخر مختلف است که در هر یک، امکانات مختلفی به مسافران ارائه می‌شود.

از جمله امکانات رفاهی - تفریحی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات بازی برای کودکان
  • محیط بازی کودکان در داخل هتل
  • سرویس نگهداری از کودکان
  • اجرای زنده موسیقی
  • کلاب کودکان
  • کلاب شبانه، دی جی
  • اتاق بازی
  • پارک آبی
  • تنیس
  • دارت
  • بیلیارد
  • موج سواری
  • بولینگ
  • باشگاه بدن سازی
  • خدمات اسپا و ماساژ
  • خدمات زیبایی و آرایشگاه
  • سونا، جکوزی و سولاریوم

به‌علاوه در این هتل، ۱۰ رستوران مختلف با سرو غذاهای لذیذ بین‌المللی، مدیترانه‌ای، آسیایی، هندی و ترکی، مشغول به کار هستند و بی‌تردید ذائقه‌های مختلف غذایی را راضی می‌کنند.

عکسی از هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا

13. سوسسی لاکچری؛ یکی از بهترین هتل های آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری یکی از بهترین هتل های آنتالیا در منطقه بلک است که با معماری پلکانی و در میان استخرهای وسیع، نخل‌های بلند و باغ‌های سرسبز ساخته شده و از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

این هتل ۵ ستاره، ۵۵۴ سوئیت و اتاق مختلف با منظره دریا، باغ، کوه، شهر و استخر، اقامت دلچسبی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق دلوکس، اتاق خانواده، سوئیت دریاچه، سوئیت سنیور، سوئیت کینگ و اتاق ماه عسل با چشم‌انداز دریا است.

از امکانات اتاق‌ها می‌توان به اینترنت رایگان، مینی‌بار، تهویه مطبوع، چای‌ساز یا قهوه‌ساز و تلویزیون صفحه تخت اشاره کرد. برخی از اتاق‌ها نیز دارای استخر اختصاصی، بالکن‌های بادگیر و جکوزی هستند.

این هتل صبحانه متنوعی ارائه می‌کند و گزینه‌های زیادی برای صرف این وعده غذایی در اختیار مسافران است. برای وعده‌های ناهار و شام نیز چندین رستوران در هتل هستند که انواع غذاهای محلی، دریایی، ژاپنی، چینی، ایتالیایی و استیک را سرو می‌کنند. پس برای انتخاب، گزینه‌های بسیار متنوعی در اختیار مسافران است و هرکسی با هر ذائقه‌ای می‌تواند غذای دلخواه خود را سفارش دهد. 

هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک، یک مرکز اسپای بسیار لوکس دارد که شامل دو استخر آب گرم با سقف شیشه‌ای و دو حمام مرمر می‌شود و خدماتی مثل سنگ‌درمانی و ماساژ توسط افراد باتجربه و مجرب ارائه می‌کند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به دو استخر سرپوشیده، یک استخر روباز فصلی، سونا، جکوزی، سولاریوم، غواصی، موج‌سواری، قایق‌رانی، کلوب شبانه / دی جی، خدمات نگهداری کودک، اتاق بازی کودک، وسایل بازی کودک، زمین گلف، اجرای زنده موسیقی، اسکواش، تنیس، بیلیارد، بدمینتون، بولینگ، دارت و کلاب کودکان اشاره کرد.

14. هتل دلفین ایمپریال در آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین امپریال یکی از هتل‌های زیرمجموعه هتل‌های زنجیره‌ای Delphin در ترکیه است که در سال ۲۰۱۲ و در ۱۲طبقه ساخته شده. هتل دلفین امپریال در سواحل زیبای لارا و در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و خدمات این هتل به صورت UAll ارائه می‌شود.

این هتل، ۹ طبقه و ۷۹۸ اتاق و سوئيت دارد که هریک با معماری مدرن ساخته شده و دکوراسیونی کاملاً مدرن و لوکس دارند. امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن در همه اتاق‌های این هتل موجود است. پنجره برخی از اتاق‌ها رو به دریا باز می‌شود و برخی دیگر رو به شهر. انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق خانواده، سوئيت جونیور و اتاق سوپریور دبل یا تویین با منظره دریا یا باغ است.

صبحانه، ناهار و شام در رستوران اصلی هتل به‌صورت بوفه سرو می‌شود و گزینه‌های متنوعی برای انتخاب دارید. در سایر رستوران‌ها می‌توانید غذاهای ملل را از منوی سفارشی، سفارش بدهید.

خدمات تفریحی- رفاهی این هتل بسیار متنوع است و شامل امکانات سلامتی متعددی نیز می‌شود. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلوب شبانه / دی جی
  • اتاق بازی کودک
  • وسایل بازی کودک
  • پخش زنده مسابقات ورزشی
  • زمین گلف
  • سینمای شبانه
  • اجرای زنده موسیقی
  • تنیس
  • بیلیارد
  • کرایه دوچرخه
  • بولینگ
  • خدمات ماساژ و اسپا
  • باشگاه بدنسازی
  • سونا
  • خدمات زیبایی و آرایشگاه
  • حمام سنتی

هتل دلفین ایمپریال در آنتالیا

عکسی از هتل دلفین ایمپریال در آنتالیا

15. میراکل ریزورت؛ از هتل های خوب آنتالیا

هتل میراکل ریزورت یکی از بهترین هتل های آنتالیا لارا محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۵ ساخته و در سال ۲۰۱۶ نیز بازسازی شده است. این هتل، ۶۹۴ اتاق با طراحی و معماری مدرن دارد که امکاناتی همچون تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت‌ WiFi، مینی‌بار، صندوق امانات، امکانات تهیه چای و قهوه و تهویه مطبوع برای همه آنها در نظر گرفته شده است. انواع اتاق‌های این هتل شامل: اتاق استاندارد، اتاق خانواده و سوئیت جونیور می‌شود.

از امکانات کلی هتل می‌توان به سونا و ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه ورزشی، پنج رستوران با منوهای متنوع، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه، پارک آبی، مینی گلف، تنیس، پینگ پنگ، خدمات نگهداری کودک، غواصی و بیلیارد اشاره کرد. میراکل ریزورت علاوه‌بر باشگاهی مجهز و کلاس‌های یوگا، ۴ زمین تنیس، ۲ زمین فوتبال و یک زمین بازی بسکتبال دارد.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا چند رستوران دارد که رستوران اصلی آن به صورت بوفه، غذاهای مختلفی را در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌کند. علاوه‌بر رستوران اصلی میراکل، ۳ رستوران لاکارته دارد که غذاهای مکزیکی، ترکیه‌ای و غذاهای مخصوص دریایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها می‌توانید به یکی از چهار بار موجود در هتل مراجعه کنید.

میراکل ریزورت از هتل های خوب آنتالیا

عکسی از میراکل ریزورت

آنتالیا شهر هتل های لوکس و لاکچری؛ انتخاب شما کدام است؟

آنتالیا، پایتخت گردشگری ترکیه و معروف به شهر آفتاب، یکی از بهترین مقاصد گردشگران ایرانی برای لذت بردن از تعطیلات است. مهم‌ترین عاملی که می‌تواند تور آنتالیا را به یکی از رویایی‌ترین سفرهای عمرتان تبدیل کند، انتخاب یک هتل لوکس با امکانات تفریحی و رفاهی متعدد است. هتل‌های پنج ستاره آنتالیا، هریک خدمات و امکاناتی عالی را برای مسافران خود در نظر می‌گیرند و خدمات و تفریحات این هتل‌ها به قدری متنوع است که حتی لازم نیست برای سرگرم شدن از هتل خارج شوید. برخی از بهترین گزینه‌های در دسترس برای تجربه یک اقامت دلچسب در آنتالیا در این مقاله به شما معرفی شد.

سؤالات متداول:

1. بهترین هتل های آنتالیا به پیشنهاد الفبای سفر کدامند؟

هتل دلفین ایمپریال، هتل سوسسی لاکچری، هتل لند آو لجندز، هتل کایا پلازا، هتل لیماک آتلانتیس از جمله بهترین هتل‌های آنتالیا هستند.

2. کدام هتل آنتالیا برای ماه عسل خوب است؟

هتل آدالیا الیت از لاکچری‌ترین و زیباترین هتل های آنتالیا است که اتفاقاً سوئیت‌های مخصوص ماه عسل هم برای زوج‌های جوان دارد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt