مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آبان ، 1402

مرکز خرید مارک آنتالیا + عکس و آدرس

مرکز خرید مارک آنتالیا، یکی از بهترین پاساژهای آنتالیا با بیش از ۱۵۰ برند جهانی با تنوع بالا و قیمت‌های مناسب است که در این مطلب به بررسی این پاساژ پرداخته ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گردش در بازارها و مراکز خرید از جذابیت‌های سفر است؛ به ویژه وقتی مقصد شما شهر آنتالیا باشد. آنتالیا یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه است که سالانه توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. این شهر مملو از اماکن دیدنی، سواحل خیره‌کننده و مراکز خرید متعدد است. ایرانیان بسیاری برای خرید لباس و پوشاک به آنتالیا سفر می‌کنند؛ زیرا تنوع اجناس، کیفیت آن‌ها و تعدد برندهای معتبر جهان در پاساژها و مراکز خرید آنتالیا به چشم می‌خورند.

مرکز خرید مارک آنتالیا، یکی از بهترین و مشهورترین مراکز خرید این شهر، در سال ۲۰۱۳ در فضایی با مساحت ۵۲هزار مترمربع احداث شد. بیش از ۱۵۰ برند جهانی با تنوع بالا و قیمت‌های مناسب در این مرکز خرید موجود هستند. در این مقاله به معرفی مجموعه مارک، امکانات و نحوه دسترسی به آن خواهیم پرداخت. در سفر به آنتالیا، بازدید از این مرکز خرید را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات درباره مارک آنتالیا، مطالعه مطلب پیش‌رو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نمایی از مرکز خرید مارک آنتالیا

نمایی از مرکز خرید مارک آنتالیا

آشنایی با برندهای موجود در مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا، انواع برندهای ترک و بین‌المللی را در خود جای داده است. اگر به دنبال محصولی خاص از یک برند هستید، قطعا آن را در مرکز خرید مارک پیدا خواهید کرد. تنوع در مارک آنتالیا بسیار بالا است و همه افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند در تور آنتالیا به این مرکز مراجعه کنند. در ادامه تعدادی از مطرح‌ترین برندهای جهانی موجود در مرکز خرید مارک آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

  • طبقه اول: نمایندگی برندهای برشکا، گلدن رز، ال سی وایکیکی، پول اند بر
  • طبقه دوم: نمایندگی برندهای فلورمار، بنتون، دفاکتو، پنتی
  • طبقه همکف: نمایندگی برندهای لاکوست، منگو، سواروسکی، زارا، زارا هوم، گپ، کوتون، مک

تنوع اجناس و قیمت در مرکز خرید مارک آنتالیا بسیار بالا است؛ ازاین‌رو اغلب گردشگران برای خرید سوغاتی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی به این مجموعه مراجعه می‌کنند. قیمت‌ها نیز در این مرکز خرید متغیر هستند و شما فقط شاهد اجناس با قیمت‌های نجومی نخواهید بود. در نتیجه برای داشتن یک خرید شیرین و جذاب حتما مرکز خرید مارک آنتالیا را در فهرست خود قرار دهید.

داخل پاساژ مارک آنتالیا

داخل پاساژ مارک آنتالیا

امکانات رفاهی و تفریحی موجود در مرکز خرید مارک

مرکز خرید مارک آنتالیا علاوه بر فروشگاه‌ها و سایر واحدهای مرتبط با فروش محصول، امکانات و خدمات متعدد دیگری نیز در اختیار مراجعان قرار می‌دهد. در ادامه تعدادی از این امکانات را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه خودپرداز
  • اتاق مادر و کودک
  • سرویس بهدداشتی
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • مسجد
  • اتاق اشیا گمشده
  • اتاق کمک‌های اولیه
  • دسترسی به وای فای رایگان
  • سالن سینما
  • دسترسی مناسب به سرویس بهداشتی و سایر بخش‌های مجموعه برای معلولین
  • بیش از 10 رستوران،‌ فود کورت و کافی شاپ با منوهای متنوع و بین‌المللی

اگر در تور آنتالیا نوروز 1403 به مارک آنتالیا مراجعه کردید، لذت غذا خوردن در رستوران‌های آن را از دست ندهید. انواع کباب ترکی، فست فود و غذاهای بین‌المللی با طعم و مزه عالی در این رستوران‌های پیدا می‌شوند. مارک فقط یک فضای معمولی برای خرید نیست و کلیه امکانات رفاهی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

رستوران های مرکز خرید مارک آنتالیا

رستوران های مرکز خرید مارک آنتالیا

نحوه دسترسی به مرکز خرید مارک آنتالیا

برای بازدید از مرکز خرید مارک آنتالیا می‌توانید همه روزه از ساعت 10:00 تا 22:00 به بلوار ینر اولوسوی، خیا بان آزالپ مراجعه کنید. این مرکز خرید در ایام تابستان تا ساعت 23:00 نیز مشغول به کار است. این مرکز در زمان جشنواره‌های خرید بسیار شلوغ و پرازدحام می‌شود.

برای رسیدن به مارک آنتالیا می‌توانید از انواع وسیله نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو بهره‌مند شوید. هتل‌های متعددی مانند اسکی ماسال و آدالیا پورت نیز در نزدیکی این مجموعه فعالیت دارند که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از همه‌ی جاهای دیدنی ترکیه مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

سفر به بهترین شهرهای دنیا، با تورهای آژانس الفبای سفر

در این مقاله به معرفی مرکز خرید مارک آنتالیا پرداختیم و نحوه دسترسی به آن را بررسی کردیم. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، حتما به این مجموعه تجاری‌تفریحی نیز مراجعه کنید. مرکز خرید مارک اصلی‌ترین گزینه براق علاقه‌مندان به خرید در آنتالیا است.

اگر هنوز تور آنتالیا را خریداری نکرده‌اید و برای تعطیلات خود برنامه‌ای ندارید؛ همین حالا از طریق سایت آژانس مسافرتی الفبای سفر اقدام کنید. بهترین تورهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب و خدمات ایده‌آل را فقط در این سایت پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان حاضر در مجموعه در تماس باشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt