اپلیکیشن های سفر به گرجستان

اپلیکیشن های سفر به گرجستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

اپلیکیشن های سفر به گرجستان

اپلیکیشن های سفر به گرجستان به شما کمک می کند به مکان‌های گردشگری، رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و خیابان‌ها دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های این برنامه‌ها در این مطلب بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید اگر قرار باشد به یک کشور خارجی سفر کنید و به زبان آن کشور مسلط نباشید، چطور نیازهای خود را برطرف کنید؟ گرجستان هم از جمله کشورهایی است که اگر قصد سفر به این کشور را دارید، باید بتوانید به زبان آن صحبت کنید. اما راه بهتری هم وجود دارد و آن نصب اپلیکیشن های سفر به گرجستان است. با نصب این برنامه‌های کاربردی می‌توانید سفر خود را راحت و بی‌دردسر کنید. به طوری که بتوانید به مکان‌های گردشگری، رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و خیابان‌ها دسترسی داشته باشید. اما چه برنامه‌هایی برای این سفر مناسب‌تر است و چه ویژگی‌هایی دارند؟ این مطلب را تا انتها بخوانید تا در این مورد با شما صحبت کنیم.

سفر به گرجستان

سفر به گرجستان

بهترین اپلیکیشن سفر به گرجستان: Tbilisi Travel Guide

یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر به گرجستان Tbilisi travel guide نام دارد. مهم‌ترین دلیلی که آن را یک برنامه کاربردی معرفی می‌کنیم، قابلیت استفاده حتی بدون داشتن اینترنت است. در واقع این اپلیکیشن حتی به شکل آفلاین هم به خوبی عمل می‌کند. از آنجا که دسترسی به اینترنت برای خارجی‌ها در گرجستان کمی دشوار است، این برنامه می‌تواند کاربردی و راحت باشد.

اما چه استفاده‌هایی می‌توانید از Tbilisi travel guide داشته باشید؟

تصور کنید قرار است از هتل به یک مکان گردشگری در شهر تفلیس بروید. در این صورت باید بدانید از محل اقامت خود تا این مکان باید از چه طریقی بروید و فاصله شما چقدر است؟ از سوی دیگر قبل از اینکه مقصد خود را مشخص کنید، باید بدانید این منطقه گردشگری چه امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال آیا رستوران و کافی شاپ دارد؟ در نزدیکی این مکان گردشگری مرکز خرید وجود دارد؟

در Tbilisi travel guide شما می‌توانید تمامی اطلاعات لازم در مورد هتل‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری و ... را بدست آورید. حتی زمانی که با تور گرجستان نوروز به این کشور سفر می‌کنید و لیدر هم دارید، قطعا نصب این پلتفرم می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

از دیگر مزیت‌های این برنامه، امکان نصب بر روی گوشی‌های اندروید و IOS است. Tbilisi travel guide را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

نمایی از تفلیس گرجستان

نمایی از تفلیس گرجستان

برنامه Toptriptip

اگر قصد دارید در کنار گرجستان به کشورهای دیگری مثل روسیه، بلاروس، آذربایجان و اوکراین هم سفر کنید، ما Toptriptip را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در واقع شما بعد از تور گرجستان ممکن است بخواهید به هر یک از این کشورها بروید، در این صورت این برنامه برای آن کشورها نیز قابل استفاده خواهد بود.

Toptriptip توسط اتحادیه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع طراحی شده است. در آن می‌توانید اطلاعات دقیق در مورد بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های طبیعی گرجستان و هر یک از این کشورها را بدست آورید. اگرچه ممکن است بتوانید در گوگل هم به دنبال اطلاعات بگردید، اما دسته‌بندی نشده و پراکنده هستند و باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود کنید.

در Toptriptip اطلاعات به شکل دقیق و در رابطه با هر مکان مشخص شده است. کافیست وارد برنامه شوید، کشور مورد نظر (گرجستان) را انتخاب کنید و بعد به سراغ مناطقی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید، بروید. یکی دیگر از دلایل پیشنهاد این برنامه، مشخص کردن جهت‌ها، مسیرها و جاده‌ها برای مکان‌های توریستی و سایر شهرهای گرجستان است.

Toptriptip را می‌توانید روی گوشی اندروید یا آیفون خود نصب کنید. به گوگل پلی بروید و این اپلیکیشن را نصب کنید.

بهترین اپلیکیشن های سفر به گرجستان

بهترین اپلیکیشن های سفر به گرجستان

اپلیکیشن Guide U

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های سفر به گرجستان Guide U نام دارد. اگر در موتورهای جستجو هم به دنبال اپلیکیشن خوب بگردید، حتما Guide U جزء اولویت‌های این برنامه خواهد بود. اما دلیل محبوبیت Guide U چیست و چرا توریست‌ها از آن استفاده می‌کنند؟

مهم‌ترین دلیل محبوبیت این اپلیکیشن، امکان استفاده از راهنمای صوتی آن است. به طوری که وقتی در حال رانندگی هستید و نمی‌توانید به گوشی نگاه کنید، این برنامه اطلاعات مهمی را در مورد مکان‌های مورد نظر در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین Guide U برای ارائه اطلاعات از شهرهای بزرگ گرجستان طراحی شده است.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به چهار زبانه بودن آن اشاره کرد. وقتی قرار است به یک مکان بروید باید از آدرس، نحوه دسترسی به آن، زمان و ساعت کار، قیمت بلیط و... اطلاعات دقیق داشته باشید. با رفتن به برنامه Guide U می‌توانید تمامی این اطلاعات را بدست آورید.

با نصب این برنامه می توانید کارت تخفیف هم بگیرید و یک سیم کارت رایگان با آن بگیرید. این برنامه را می‌توانید روی گوشی اندروید نصب کنید.

اپلیکیشن Guide U

اپلیکیشن Guide U

اپلیکیشن Taxi Maxim

یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر به گرجستان و گرفتن تاکسی در این کشور، Taxi Maxim نام دارد. در تور باتومی یا هر شهر دیگری می‌توانید از این برنامه برای سفارش تاکسی استفاده کنید. بی‌تردید در یک کشور خارجی وقتی قصد خروج از محل اقامت خود را دارید، به تاکسی نیاز پیدا می‌کنید. همانطور که در ایران با اسنپ یا تپسی به راحتی به هر نقطه‌ای از شهر که بخواهید می‌روید، با استفاده از برنامه Taxi Maxim در گرجستان هم رفت و آمد برایتان راحت می‌شود.

این اپلیکیشن آنلاین است و هر لحظه که بخواهید می‌توانید از طریق آن ماشین سفارش دهید. از دیگر مزیت‌های استفاده از این پلتفرم، دستیابی به اطلاعات مهم مقصد، اطلاعات در خصوص رانند، هزینه سفر با تاکسی، نقشه و مسیر راه و ساعات رسیدن به مقصد است. با وجود این برنامه سفر و جابجایی در نقاط مختلف شهرهای گرجستان برایتان ساده می‌شود. همچنین از آنجا که در این کشور غریب هستید، امکان افتادن در دام افراد سودجو وجود دارد. در حالی که با کمک Taxi Maxim تا حد زیادی از این موارد جلوگیری می‌شود.

تاکسی ماکسیم یکی از راحت‌ترین و ایمن‌ترین برنامه‌های سفر شهری و بین شهری در گرجستان است که می‌توانید آن را روی گوشی IOS و یا اندروید نصب کنید.

برنامه Taxify

تاکسیفای (Taxify) هم از دیگر اپلیکیشن های سفر به گرجستان است که باید قبل از رفتن به این کشور روی گوشی خود نصب کنید. درست مثل تاکسی ماکسیم، می‌توانید Taxify را هم نصب و از خدمات آن استفاده کنید. در این اپلیکیشن کاربران زیادی شامل راننده‌های دارای مجوز و تایید شده و مشتریان حضور دارند. به محض سفارش ماشین، در محل اقامت شما حاضر می‌شود و می‌توانید به هر نقطه‌ای از شهرهای گرجستان سفر کنید.

مهم‌ترین ویژگی این برنامه امکان به اشتراک گذاشتن مبدا، مقصد، مسیر، مدل خودرو، بازخورد، ثبت نظر و فیدبک برای کاربران است. بعد از اینکه اطلاعات را به طور کامل وارد کردید، هزینه سفر برایتان مشخص می‌شود. بنابراین از هرگونه سوءاستفاده و کلاهبرداری جلوگیری خواهد شد.

این برنامه را می‌توانید روی گوشی IOS یا اندروید نصب کنید.

اپلیکیشن Yandex.taxi

اوبر یکی از شرکت‌های معتبر دنیا در زمینه حمل و نقل عمومی است که شهرت جهانی دارد. در کشور گرجستان این شرکت فعال نیست و در عوض می‌توانید از Yandex.taxi استفاده کنید. این اپلیکیشن تا حدود زیادی به اوبر شباهت دارد و کارکرد آن‌ها یکسان است. از آن می‌توانید برای سفر به هر یک از نقاط شهرهای گرجستان استفاده کنید. سفارش تاکسی مهم‌ترین کاربرد Yandex.taxi است که با 1 تا 5 دلار هزینه دارد. این برنامه ارزان‌ترین هزینه‌های سفر را به مشتریانش پیشنهاد می‌دهد. پس اگر می‌خواهید هزینه سفر شما در گرجستان چندان زیاد نشود، می‌توانید از یاندکس تاکسی استفاده کنید.

اپلیکیشن های تاکسی از مهم ترین اپلیکیشن های سفر هستند

اپلیکیشن های تاکسی از مهم ترین اپلیکیشن های سفر هستند

اپلیکیشن Google Trips

اپلیکیشن Google Trips از دیگر برنامه‌های پرطرفدار در بین توریست‌های خارجی گرجستان است که می‌توان آن را یک همراه سفر بنامیم. این برنامه را می‌توانید روی گوشی خود نصب و برای رزرو بلیط هواپیما، کسب اطلاعات درباره مقاصد گردشگری، فاصله زمانی و مکانی محل اقامت تا نقطه مورد نظر و ... استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های گوگل تریپس، برنامه ریزی برای کاربران است. شاید بپرسید چطور این کار را انجام می‌دهد؟ شما وارد برنامه می‌شوید و قسمت‌های مختلف آن را با اطلاعات دقیق تکمیل می‌کنید. همچنین با نصب برنامه، اطلاعات شما را از طریق وب‌گردی، ایمیل‌ها و اطلاعات سفر بدست می‌آورد. سپس برنامه با توجه به این اطلاعات برایتان برنامه‌ریزی کرده و پیشنهاداتی را هم ارائه می‌دهد.

آنچه این پلتفرم را متمایز می‌کند، قابلیت استفاده حتی زمانی که اینترنت خاموش است. از آنجا که ممکن است در گرجستان به اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید از Google Trips به صورت آفلاین استفاده کنید. این اپلیکیشن بانک اطلاعات جامع است که می‌تواند در سفر به گرجستان لیدر شما باشد.

گوگل تریپس برای گوشی‌های اندروید و IOS در دسترس است و می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن TripAdvisor

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در سفر گرجستان می‌تواند کمک زیادی به شما کند، TripAdvisor نام دارد. این برنامه اطلاعات جامع، دقیق و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای پیدا کردن بهترین رستوران‌ها، هزینه‌های اقامت در هتل‌های مختلف، جاذبه‌های گردشگری، سیستم حمل و نقل، آب و هوا و .... را در تریپ ادوایزر پیدا کنید.

کاربرانی که در این برنامه فعالیت می‌کنند، نظرات خود را در مورد هتل، رستوران، اقامتگاه، مکان‌های گردشگری، مراکز خرید و ... ثبت کرده‌اند. به همین دلیل می‌توانید از تجربیات آن‌ها نیز در سفر خود به گرجستان استفاده کنید.

این برنامه برای گوشی‌های IOS و اندروید قابل دسترسی است. شما می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن ها نیز از الزامات سفر هستند

اپلیکیشن ها نیز از الزامات سفر هستند

حرف آخر

برای سفر به یک کشور خارجی قطعا به لیدر و راهنما نیاز دارید. حتی اگر با تور گرجستان سفر نکرده‌اید و راهنمای سفر ندارید، می‌توانید با نصب هر یک از برنامه‌ها از مزیت‌های زیادی برخوردار شوید. داشتن اطلاعات در مورد اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، مکان‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی در گرجستان اهمیت زیادی دارد. بهترین اپلیکیشن های سفر به گرجستان که در اینجا معرفی کردیم همین مزیت‌ها را برایتان به ارمغان می‌آورند. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی الفبای سفر بهترین تورهای گرجستان و سایر مقاصد دنیا را تهیه کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt