جزیره خرگوش بدروم

جزیره خرگوش بدروم

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

جزیره خرگوش بدروم کجاست؟ + عکس

جزیره خرگوش که با نام جزیره آسار نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین مکان های گوموشلوک شهر بدروم است و می توانید با مسیر پیاده روی به آن برسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شبه جزیره زیبای بدروم در سواحل جنوب غربی ترکیه و یک انتخاب عالی برای استراحت در تعطیلات است. جزیره خرگوش بدروم واقع در گوموشلوک شهر بدروم ترکیه است، این جزیره یکی از متفاوت ترین مکان هایی است که می توان با مسیر پیاده روی به آن رسید.
گوموشلوک، که به عنوان منطقه حفاظت شده طبیعی اعلام شده است، همچنین میزبان ساحل عمومی چاییرالتی با پرچم آبی است.
این جزیره با شکل طبیعی متمایز مشرف به ساحل دریای فیروزه ای آرام است. تماشای زیباترین صحنه های غروب خورشید را در اینجا از دست ندهید، جایی که پرتوهای طلایی خورشید بر روی آب زلال منعکس می شود تا یک نقاشی متمایز باشد.

نمایی از جزیره خرگوش استانبول

نمایی از جزیره خرگوش استانبول

خرگوش های ساکن این جزیره جذاب ترین ویژگی های این جزیره هستند. بسیاری از عاشقان این حیوانات برای غذا دادن و دیدن خرگوش های ساکن در جزیره پا به جزیره خرگوش می گذارند. 
در این جزیره می توان انواع ماهی و غذاهای دریایی منحصر به فرد منطقه اژه را میل کرد که به دلیل وجود رستوران های ماهی در کنار ساحل، مرکز توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

از سوی دیگر، غروب خورشید در گوموشلوک، مناظر باشکوهی را ایجاد می کند. اگرچه خرگوش ها هنوز در این جزیره زندگی می کنند، اما لازم به یادآوری است که متأسفانه تعداد آنها مانند قبل نیست و حتی ممکن است نتوانید آنها را ببینید. شما می توانید در تور بدروم از این جاذبه گردشگری دیدن کنید.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از همه‌ی جاهای دیدنی ترکیه مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

نمایی از فضای سبز جزیره خرگوش

عکس جزیره ی خرگوش در بدروم

آشنایی با جزیره ی خرگوش در بدروم

جزیره خرگوش که با نام جزیره آسار نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین مکان های گوموشلوک شهر بدروم است. جزیره خرگوش درست در کنار ساحل گوموشلوک قرار دارد، و شما می ‌توانید با پای پیاده از ساحل به آنجا برسید.
بین جزیره خرگوش بدروم و ساحل گوموشلوک، نوار نازکی از ماسه در عمق حدود یک متری وجود دارد. بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از این خط از خشکی به جزیره پیاده روی کنند. یک فرصت خوب پیاده روی برای دوستداران ورزش های طبیعت و در عین حال تماشای منظره ای از بالای جزیره بسیار باشکوه است.
همچنین می توان خرابه های زیر آب بندر قدیمی را دید که جزیره تاوشان را به خشکی متصل می کند. در نتیجه کاوش های انجام شده در سال های اخیر، شهر باستانی میندوس در اینجا کشف شده است.
تماشای منظره گوموشلوک از جزیره خرگوش و دیدن خرگوش های ساکن در این جزیره یک فعالیت بسیار سرگرم کننده به خصوص برای کودکان است. 
برای اطلاع از قیمت تورها به سایت الفبای سفر مراجعه کنید، و ارزان ترین تور مسافرتی را بدون واسطه و آنلاین تهیه کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt