جزیره مروارید قطر، سفری لوکس به جزیره ای مصنوعی

جزیره مروارید قطر، سفری لوکس به جزیره ای مصنوعی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 شهریور ، 1401

جزیره مروارید قطر، سفری لوکس به جزیره ای مصنوعی

جزیره مروارید، یک جزیره ساخته دست بشر در سواحل قطر است. این جزیره دارای اسکله های تفریحی به سبک مدیترانه ای می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جزیره مروارید در قلب قطر قرار دارد، که یک تجربه لوکس و به یاد ماندنی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. این جزیره مصنوعی در زمینی به مساحت 4 میلیون متر مربع در فاصله تقریباً 350 متری منطقه خلیج غربی واقع شده است.

جزیره مروارید قطر با توجه به ترکیبی از مزایای مختلفی که به مهمانان ارائه می دهد، به عنوان مکانی نمادین می باشد. این جزیره از اقامتگاه‌ های مجلل و راحت گرفته تا لذت ‌های آشپزی، سرگرمی‌ ها، مراکز خرید، اسپا و هر چیز دیگری را به گردشگرانی که تور قطر را تهیه کرده و به این جزیره سفر می کنند ارائه می دهد.

نام مروارید به صنعت اصلی مروارید در این جزیره اشاره دارد و بر پایه دریای کم عمقی است که جزیره مروارید دوحه در آن ساخته می شود.

قبل از اینکه ژاپنی‌ ها مروارید را ارزان ‌تر معرفی کنند، قطر یکی از تاجران اصلی مروارید در آسیا بوده است. طراحی جزیره نیز شبیه رشته ای از مروارید است.

جزیره مصنوعی مروارید قطر

جزیره مصنوعی مروارید قطر

درباره ی پروژه جزیره مصنوعی مروارید قطر

فاز اول مروارید قطر دارای طولانی‌ ترین پیاده ‌روی لوکس در جهان با 3.5 کیلومتر مارینا است، که محل استقرار برندهای بین ‌المللی هتل‌ ها و بوتیک‌ های لوکس می باشد.
از سوی دیگر، منطقه بزرگ پورتو عربستان شامل 31 برج آپارتمانی در اطراف یک تالاب مدور با یک جزیره مرکزی و یک اسکله برای 750 قایق است. 
در این پروژه بیش از 400 خانه پراکنده در اطراف منطقه وجود دارد، با بیش از 6 هزار جای پارک و فضای کافی برای بوتیک ها و مراکز خرید وجود دارد.
این فروشگاه ها شامل برند هایی مانند جورجیو آرمانی، هوگو باس، روبرتو کاوالی یا الی ساب است. زمانی که این پروژه کلان برای اولین بار در سال 2004 ارائه شد، هزینه اولیه ساخت جزیره 2.5 میلیارد دلار بود. اکنون گمان می رود که این پروژه پس از اتمام 15 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

زیبایی جادویی مروارید قطر را کشف کنید

جزیره مروارید، یک جزیره ساخته دست بشر در سواحل قطر است، مروارید قطر دارای اسکله های تفریحی به سبک مدیترانه ای، برج ها و خانه های مسکونی، هتل های معروف بین المللی، ویلاهای خصوصی می باشد.

این مکان به عنوان یکی از محبوب ترین مکان ها برای غذاخوردن در بین گردشگران شناخته می شود، زیرا خوشمزه ترین غذاها را در چندین رستوران و کافه های کنار آب سرو می کند.

این جزیره سفری لوکس به جزیره ای مصنوعی و مقاصد زیبا برای گردشگران در سراسر جهان است، جزیره ی مروارید قطر دارای معماری زیبا و فضای ایده آل است.

جزیره مروارید در قطر یکی از بهترین مکان های دیدنی در خاورمیانه است، و یک شگفتی ساخته دست بشر است. که با معماری خیره کننده، مجموعه ای  لوکس نفیس در بوتیک ‌فروشی ‌ها مشخص می ‌شود.

این جزیره دارای بزرگترین سیستم خنک کننده در منطقه است، این یکی از منحصر به فردترین چیزهای جزیره است که آن را به مکانی برای بازدید در قطر تبدیل کرده است.

یکی از شگفت انگیزترین چیزهای جزیره این است که نه تنها بهترین هتل های قطر را ارائه می دهد، بلکه به بومیان بیش از 25 هزار واحد مسکونی و اتباع خارجی برای خرید پیشنهاد می شود.

مروارید دوحه قطر سالانه بیش از 15 میلیون نفر بازدیدکننده دارد، و تعداد بازدیدکنندگان آن هر ساله افزایش می یابد و در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

جاهای دیدنی جزیره مروارید در قطر

جزایر مروارید قطر دارای دیدنی های جذاب و امکانات تفریحی بسیاری خوبی برای گردشگرانی است، که می خواهند تعطیلات خود را در این مکان بگذرانند.

ربع قنات

یکی از دیدنی های جزیره ی مروارید قطر ربع قنات است، که همانند ونیز ایتالیا طراحی شده است. این بخش از جزیره ونیز قطر نامیده می شود. 
علت نام ونیزی که به این منطقه داده شده اس، ساختمان ‌هایی با ساختارهای پاستلی رنگی و کم ارتفاع به سبک ونیزی می باشد. قنات برای سهولت هرچه بیشتر عابران پیاده طراحی شده است.
در ربع قنات طیف گسترده ای از فروشگاه های مارک تجاری به گردشگران ارائه می شود، و از برندهای داخلی و بین المللی را پوشش می دهد.

پورتو عربستان

پورتو عربستان که قلب جزیره ی مروارید قطر نامیده می شود، یکی از معروف ترین مناطق این جزیره است. این بهشت برای عاشقان غذا وعلاقه ‌مندان به خرید است که مجموعه ‌ای از برند های بین ‌المللی، هتل‌ های 5 ستاره و استراحتگاه‌ ها را در کنار فروشگاه‌ های غذایی ارائه می ‌کند. پورتو عربستان خانه چندین فروشگاه خرده فروشی، مراکز خرید و برندهای بین المللی است که در قلب مروارید قطر یافت می شود. 

در جزیره مروارید قطر چه کارهایی می توان کرد؟

جزیره ی مروارید قطر مقصد مناسبی برای تعطیلات گردشگران است. این جزیره مملو ازخیابان های فانتزی، آسمان خراش ها و منظره  هایخیره کننده مدیترانه است. 

خرید در جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر خانه برخی از مجلل ترین مراکز خرید و گالری های به روز شده با آخرین مد و سبک است. گردشگران می توانند انواع برندها را در نمایشگاه ها و مدهای خیابانی خریداری کنند.
انواع لوازم جانبی و سوغاتی را گردشگران می توانند در مرکز خرید Giardino Mall و Floresta Galleria Mall در مروارید قطر خریداری کنند، و همچنین از مراکز خرید Villaggio، Lagoona Mall و Mall Doha دیدن کنند.

ساحل جزیره مروارید

با وجود چیزهای زیادی برای گشت و گذار کردشگران می توانند یک روز کامل را در برخی از شگفت انگیزترین سواحل خصوصی این جزیره بگذرانند. 
سواحل زیبای این جزیره شامل لیدو ونزیا و تالیامار هستند. در حالی که گردشگران یک روز آرام را در ساحل سپری می کنند، حتی می توانند در رستوران ها و کافی شاپ های جزیره نشسته و لذت ببرند.

اقامتگاه ها و هتل های جزیره مروارید در قطر

در این جزیره برخی از اقامتگاه ها و هتل ها قرار دارد، گردشگران می توانند از یکی از مجلل ترین تجربه های اقامت در این مکان ایده آل لذت ببرند که ویژگی هایی مانند فضای پارکینگ، رستوران ها و سالن های استراحت، باشگاه کودکان و استخر را ارائه می دهد.

هتل هیلتون قطر

این یکی از بهترین هتل ‌های جزیره ی مروارید قطر است، که اتاق ‌های آن جادار و کاملاً مجهز می باشند. از امکانات آن می توان به تلویزیون های ال ای دی، حمام خصوصی، کتری، کمد لباس، و یک بوفه صبحانه نام برد.

مراکز خرید مروارید قطر

مراکز خرید مروارید قطر

غذاخوری های جزیره مروارید قطر

آیا بعد از گذراندن زمان خرید در همه بازارها و مراکز خرید گرسنه هستید؟ شما می ‌توانید در جزیره ی مروارید قطر غذاهای سنتی و بین المللی سرو کنید.
گردشگران می توانند از طعم گوشت کفتا، کیک عسلی، شاورما، سالاد تبوله و مناکیش لذت ببرند. گردشگران در این جزیره می توانند از بهترین رستوران‌ های  با انواع غذاهای اروپایی، غذاهای لذیذ ترکی و غذاهای مراکشی لذت ببرند.
این رستوران ‌ها بهترین طعم بین ‌المللی را ارائه می ‌دهند و به مردم اطمینان می ‌دهند که بهترین تجربه غذا را تجربه کنند. بهترین مکان‌ های غذا خوری این جزیره Mssamen & Atai، Pretzelmaker و Volume هستند.

رستوران حسن کولچو اوغلو

رستوران حسن کولچو اوغلو مکانی برای گردشگران با ذائقه های مختلف طراحی شده است. در این رستوران کباب متری، کباب آدانا، چای ترکی، کباب مرغ، بره بره و باقلوا از غذاهای خاص عربی سرو می شود.

رستوران شکسپیر 

رستوران شکسپیر به خاطر دکورهای کلاسیک و غذاهای خلاقانه ‌اش معروف است، رستورانی است که مردم هنگام بازدید از جزیره مروارید قطر نباید آن را از دست بدهند. 
با هدف سرو غذای لذیذ و خدمات کارآمد، مردم می توانند از برخی از غذاهای متنوع بین المللی مانند کاردون بلو، سالاد، پیتزا، ماکارون و کالاماری لذت ببرند.

رستوران تورو تورو

رستوران تورو تورو ترکیبی از سبک ها و طعم لاتین است، که در آن برخی از محبوب ترین غذاهای بین المللی مانند سالمون کبابی، بره، میگوی ترد، استیک پخته شده و سالاد الهام گرفته از لاتین دیده می شود. 

چگونه به جزیره ی مروارید قطر برویم؟

فرودگاه اصلی جزیره ی قطر فرودگاه بین المللی حمد است، که بیشتر پروازهای اصلی در آن فرود می آیند. گردشگران می توانند با مترو از ایستگاه Legatafiya که مستقیماً به جزیره مروارید می رود، سفر کنند. مردم حتی می توانند با اتوبوس به این جزیره سفر کنند. برای استراحت جزیره مروارید قطر مقصد مناسبی برای تعطیلات لوکس است. گردشگران از زیبایی های این جزیره دیدن می کنند.
شما می توانید برای اطلاع از تور جام جهانی قطر به سایت آنلاین alefbatour.com مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر در کجا قرار دارد؟

جزیره مروارید قطر در ساحل غربی دوحه قرار دارد.

امکانات جزیره ی مروارید قطر چی می باشد؟

این جزیره دارای انواع بوتیک ها از برند های بین المللی، رستوران های سنتی و بین المللی و هتل های لوکس است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt