مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مرداد ، 1401

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول + عکس و آدرس

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول از مراکز خرید لوکس استانبول است که در بخش اروپایی قرار دارد. همچنین زورلو سنتر یکی از مرکز خرید برتر شهر استانبول و کشور ترکیه است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مرکز خرید زورلو سنتراستانبول، یکی از ده‌ها مرکز خرید گران قیمت و لوکس استانبول است. این مرکز خرید در بخش اروپایی شهر و منطقه بشیکتاش قرار دارد. بنابراین منطقی است که قیمت محصولات آن بسیار بالا باشد!

خرید یکی از اصلی‌ترین اهداف کسانی است که به شهر استانبول می‌روند. به همین دلیل، چند صد مرکز خرید مختلف در این شهر ساخته شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال، روبروی مرکز خرید پالادیوم یک گوی بزرگ شیشه‌ای ساخته شده که تبدیل به یکی از نمادهای شهر استانبول شده است.

مساحت این مرکز خرید، چیزی در حدود 105 هزار متر مربع است. این مقدار در مقابل دیگر مراکز خرید مشهور استانبول مثل مرکز خرید ایستینیه پارک با 270 هزار متر مربع یا مرکز خرید استانبول مال با مساحتی معادل 350 هزار متر مربع، ناچیز محسوب می‌شود. گرچه بازهم برای یک مجتمع تجاری-تفریحی، وسعت بالایی محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب با زولو سنتر بیشتر آشنا خواهید شد.

نمایی از زولو سنتر استانبول

نمایی از زولو سنتر استانبول

معرفی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود که تنوع محصولات بسیار بالایی دارد. این مرکز خرید را می‌توان یکی از 10 مرکز خرید برتر شهر استانبول و حتی کشور ترکیه دانست! شما می توانید با رزرو تور لحظه آخری استانبول از این مرکز خرید بازدید کنید.

زورلو سنتر دارای بیش از 200 فروشگاه مختلف است. این فروشگاه‌ها در تمام طبقات این مجموعه تفریحی-تجاری قرار گرفته‌اند. معماری ساختمان‌های این مرکز خرید بسیار خاص و شیک هستند. همچنین نمایدگی اپل استور نیز درون یک مکعب نمادین در آن وجود دارد.

معماری مرکز خرید زورلو سنتر

معماری بسیار شیک مرکز خرید زورلو سنتر به گونه‌ای است که 3 طبقه آن، در زیر زمین است! طبقه -3 برای پارک خودروها طراحی شده و گنجایش بیش از 2000 خودرو را دارد. برای باقی طبقات نیز کاربری‌های بخصوصی تعریف شده که در ادامه آنها را شرح می‌دهیم.

جالب است بدانید که 4 طبقه دیگر، هرکدام اسمی برای خود دارند. اسامی طبقات مختلف مرکز خرید فوق به شرح زیر است:

  • طبقه -2: طبقه متر
  • طبقه -1: طبقه بسفر
  • طبقه همکف: طبقه میدان
  • طبقه 1: طبقه پل، بوگاز

فضای داخل مرکز خرید زورلو سنتر

فضای داخل مرکز خرید زورلو سنتر

فروشگاه‌‌های مرکز خرید زورلو سنتر

بیش از 200 فروشگاه در این مرکز خرید لوکس وجود دارد که هرکدام به فروش محصولات برند خود مشغول هستند. محصولات موجود در این فروشگاه‌ها، در دسته بندی‌های مختلفی شامل پوشاک، کیف و کفش، ساعت و اکسسوری، لوازم خانگی، کالای دیجیتال و... قرار می‌گیرند.

برندهای مشهور زیادی در هرکدام از این حوزه‌ها، تصمیم گرفته‌اند که نمایندگی خود را در مرکز خرید زورلو سنتر بنا کنند. مشهورترین و سرشناس‌ترین این برندها را در لیست زیر آورده‌ایم:

  • مد و پوشاک: ویکتوریا سکرت، بربری، لویی ویتون، دولچه اند گابانا، منگو و دیور و...
  • کیف و کفش: آلدو، هوتیک، وانپن و...
  • آرایشی و بهداشتی: مک، گرتیس، سویل، آئودا، جو مالون، EZ و...
  • محصولات دیجیتال: شعبه مکعبی و نمادین اپل، بیمکس، وستل و...

خرید از مرکز خرید زورلو سنتر

همان طور که در بالا خواندید، برندهایی که شعب خود را در این مرکز خرید افتتاح کرده‌اند، همگی از برندهای گران قیمت و سرشناس جهان هستند. قیمت محصولات این شرکت‌ها، بسیار بالا است و برای افرادی که قصد خرید محصولات ارزان قیمت دارند، مرکز خرید زورلو سنتر نمی‌تواند مکان مناسبی باشد.

اما ممکن است به دلیل مناسبت‌ها، جشنواره‌ها و یا کمپین‌های مختلف، محصولات این مرکز خرید به حراج گذاشته شوند. در این صورت می‌توانید به مرکز خرید زورلو سنتر مراجعه کرده و محصولات مورد نظرتان را با قیمت‌های پایینتر از قیمت اصلی خریداری کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید زورولو سنتر استانبول

علاوه بر فروشگاه‌های پرتعداد و برندهای مختلف، ماکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این مرکز خرید وجود دارد. شاخص‌ترین این موارد، سالن برگزاری هنرهای نمایشی (PSM) است که مراسم‌های هنری زیادی در آن برگزار شده است.

از دیگر امکانات موجود در این مجموعه تجاری، می‌توان به رستوران و کافه، فودکورت، شهربازی فان لافت، سینما و... اشاره کرد.

فضای بیرونی زورلو سنتر در شب

فضای بیرونی زورلو سنتر در شب

رستوران، کافه و فودکورت مرکز خرید زورلو سنتر

بیشتر از 50 رستوران و کافه در این پاساژ وجود دارد که در تمام طبقات آن پراکنده شده‌اند. شما می‌توانید در رستوران‌ها انواع غذاهای بین المللی، ترکی و فست فود سفارش دهید و نوش جان کنید. همچنین می‌توانید در کافه‌های این مجموعه، یک فنجان قهوه گرم بنوشید تا خستگی خرید از بدنتان خارج شود.

فودکورت مرکز خرید زورلو سنتر، در طبقه -1 قرار دارد. فودکورت به محوطه‌ای گفته می‌شود که دورتادور آن را رستوران‌های مختلف احاطه کرده‌اند و در فضای بین آنها، میز و صندلی چیده شده است. شما می‌توانید برای خوردن یک وعده یا میان وعده، به فودکورت بروید.

  • رستوران و فست فود: مک دونالد، KFC، برگر لب، برگر کینگ، دونر استاپ، سوشی کو، تامز کیچن و...
  • کافه: استارباکس، کافه نِرو، ویفل استاپ و...

مرکز هنرهای نمایشی (PSM) مرکز خرید زورلو سنتر

لقب بزرگترین نمایشگاه هنری در استانبول، به بخش PSM مرکز خرید زورلو سنتر داده شده است! این نمایشگاه دارای یک سالن تئاتر بسیار بزرگ با ظرفیت 770 نفر است.

همچنین یکی از بزرگترین سالن‌های کنسرت استانبول  با ظرفیتی معادل 2300 نفر، در این مرکز خرید قرار دارد. این سالن کنسرت میزبان بسیاری از کنسرت‌های خوانندگان معروف ترکیه و حتی خارجی بوده است.

علاوه بر این دو سالن بزرگ، یک سالن کنسرت کوچکتر به نام دراما استیج نیز وجود دارد. دراما استیج می‌تواند به صورت همزمان، میزبان 717 نفر باشد.

شهربازی فان لافت (Fun Loft) مرکز خرید زورلو سنتر

در شهربازی مشهور و مدرن فان لافت، شما می‌توانید انواع سرگرمی‌ها را پیدا کنید. زمین بازی مخصوص کودکان و خردسالان، بولینگ، بازی‌های ویدیویی کنسولی و کامپیوتری، کارائوکه و تعداد زیادی سرگرمی دیگر در این شهربازی وجود دارد.

همچنین می‌توانید با هماهنگی با مسئولان این شهربازی، جشن تولد فرزند خود را در مجموعه فان لافت برگزار کنید! این شهربازی در طبقه 1 قرار دارد.

سینمای مرکز خرید زورلو سنتر

این مرکز خرید، میزبان یکی دیگر از سینماهای زنجیره‌ای ترکیه است. سینماکسیموم (Cinemaximum) به مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای گفته می‌شود که شعب خود را در مراکز خرید مختلف شهر استانبول افتتاح کرده است. این سینما، به پرده‌های نقره‌ای بزرگ و سیستم پخش فوق العاده معروف است.

سینمای زورلو سنتر، میزبان 14 سالن عمومی و 2 سالن اختصاصی است. در مجموع این 16 سالن سینما، ظرفیتی معادل 1548 نفر دارند. این سالن‌ها در طبقه -1 قرار گرفته‌اند.

دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید زورلو سنتر

از دیگر امکاناتی که در این پاساژ لوکس وجود دارد، می‌توان به مواردی همچون اتاق مادر و کودک، کالسکه و ویلچر رایگان، اینترنت، سرویس پارک خودرو و... اشاره کرد.

دربان‌های این مرکز خرید نیز خدمات مختلفی به شما ارائه می‌دهند. آنها می‌توانند برای شما تاکسی بگیرند، بلیط هواپیما رزرو کنند یا لباس‌های شما را به رختکن منتقل کنند.


هتل‌های نزدیک مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

هتل‌های زیادی در شعاع 3 کیلومتری این مرکز خرید وجود دارد. برای راحتی شما، تصمیم گرفتیم که تعدادی از این هتل‌ها را در یک لیست به شما معرفی کنیم. این هتل‌ها، در شعاع 3 کیلومتری مرکز خرید زورلو سنتر قرار گرفته‌اند و می‌توانید با حداکثر نیم ساعت پیاده روی، به آنها برسید! همچنین می‌توانید درباره هرکدام از آنها تحقیق کنید و در صورت نیاز، برای رزرو آن ها در تور ترکیه با ما تماس بگیرید.

  • هتل پنج ستاره رافلز
  • هتل یاسمین یوئیت
  • هتل ددمان
  • هتل ملاس
  • هتل دیوان سیتی
  • هتل آوانگارد لونت
  • هتل سورملی
  • و...

هتل 5 ستاره رافلز استانبول

هتل رافلز یکی از بهترین و در عین حال، گران قیمت‌ترین هتل‌های شهر استانبول است که در منطقه بشیگتاش قرار دارد. این هتل منحصر به فرد در زمره بهترین هتل‌های اروپا قرار می‌گیرد و کمتر هتلی در ترکیه، توان رقابت با آن را دارد.

فاصله مرکز خرید زورلو سنتر تا این هتل 5 ستاره، کمتر از 300 متر است. درواقع به عنوان یکی از ساختمان‌های زورلو سنتر شناخته می‌شود! بنابراین می‌توانید پس از خروج از این مرکز خرید، به هتل رافلز بروید در آنجا اقامت کنید.

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر در منطقه بشیکتاش استانبول، محله لوازیم و خیابان کورو قرار دارد. راه‌های زیادی برای رفتن به این پاساژ وجود دارد. در ادامه، راهنمای رفتن به مرکز خرید فوق را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید از آن استفاده کنید.

اکثر گردشگران ایرانی و حتی خارجی، تصمیم می‌گیرند که در هتل‌های پرشمار اطراف میدام تکسیم اقامت داشته باشند. به همین دلیل، ما میدان تکسیم را به عنوان مبدا در راهنمای زیر درنظر گرفته‌ایم!

تصویری کلی از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

تصویری کلی از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

چگونه به مركز خريد زورلو سنتر برويم؟

اگر سوال شما این است که چگونه به مركز خريد زورلو سنتر برويم باید بگوییم که ساده‌ترین راه برای رفتن به این مجموعه تجاری-تفریحی، این است که با استفاده از تاکسی اینترنتی به آنجا بروید. شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های بی تاکسی، اوبر یا کریم، درخواست یک تاکسی اینترنتی بدهید. مسلما هزینه‌ای که برای استفاده از تاکسی اینترنتی پرداخت می‌کنید، نسبت به هزینه اتوبوس و مترو بیشتر است.

چطور از میدان تکسیم به مرکز خرید زورلو سنتر برویم؟

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای رفتن به مرکز خرید زورلو سنتر بپردازید، می‌توانید از مترو هم استفاده کنید! کافی است به ایستگاه متروی میدان تکسیم بروید و سوار خط متروی M2 شوید. بع از رد کردن 3 ایستگاه باید در ایستگاه گایرتپه از مترو خارج شوید.

از این ایستگاه تا مرکز خرید زورلو سنتر استانبول، نزدیک به 15 دقیقه پیاده روی لازم است. می‌توانید این مسیر را با استفاده از تاکسی یا با پای پیاده طی کنید!

راه دیگر، استفاده از اتوبوس است!

می‌توانید به ایستگاه اتوبوس تکسیم بروید و سوار خط DT2 Vadi شوید. بعد از رد کردن 12 ایستگاه، باید در ایستگاه لِوِنت از اتوبوس خارج شوید و باقی مسیر را پیاده روی کنید!

اگر به این اتوبوس نرسیدید، اصلا نگران نباشید! زیرا می‌توانید با استفاده از خط اتوبوس 72T Taksim، به ایستگاه ایلماج بروید و در آنجا، با استفاده از اتوبوس DT2 Vadi، باقی مسیر تا استگاه لونت را طی کنید!

جمع‌بندی

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول است که در منطقه بشیکتاش قرار گرفته است. این مرکز خرید میزبان بسیاری از برندهای مشهور لباس، مد، لوازم آرایشی، محصولات دیجیتال و... است. محصولات مرکز خرید نام‌برده، دارای قیمت‌های بالایی می‌باشند.

این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به رستوران‌های پرتعداد، فودکورت خلوت و دنج، شهربازی، نمایشگاه هنرهای نمایشی (PSM)، سینما و... اشاره کرد. همچنین می‌توانید از سایر امکانات رفاهی مثل نمازخانه، اتاق مادر و کودک، پارک خودرو در پارکینگ توسط کارکنان و... نیز استفاده کنید.

راه‌های زیادی برای رسیدن به این مجموعه وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از تاکسی اینترنتی، مترو و یا اتوبوس، به مرکز خرید زورلو سنتر استانبول بروید!

تعدادی زیادی هتل در نزدیکی مرکز خرید زورلو سنتر وجود دارند که می‌توانید در یکی از آنها، اقامت داشته باشید. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل 5 ستاره رافلز، دیوان سیتی، سورملی، آوانگارد لونت و بسیاری هتل دیگر اشاره کرد. برای ررزو بهترین تورها می توانید به صفحه تور مراجعه کرده و یا با آژانس هواپیمایی الفبای سفر تماس بگیرید.

در ادامه بیشتر درباره استانبول بخوانید:

لوکس ترین مراکز خرید استانبول را بشناسید

مسجد سلطان سلیمان

فستیوال های ترکیه در تابستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt