مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1401

مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول +عکس و آدرس

مرکز خرید اوت لت استار سیتی از مراکز خرید ارزان استانبول است و به فروش لباس های تک سایز و تک مدل با قیمت پایین می‌پردازد. این مرکز خرید را در ادامه بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مرکز خرید اوت لت استار سیتی، یکی از مراکز خرید اوت لت این شهر است که در دسته مراکز خرید ارزان قیمت قرار می‌گیرد. این پاساژ بزرگ در زمینی به وسعت 134 هزار متر مربع ساخته شده است. مراکز خرید اوت لت اقدام به فروش محصولات تک سایز و تک مدل با قیمت‌های پایینتر می‌کنند. فصل فروش این محصولات به اتمام رسیده و به همین دلیل، می‌توانید انها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

شهر استانبول یکی از اصلی‌ترین مقاصد تفریحی خارج از کشور برای ایرانی‌ها است. این شهر که نیمی از آن در آسیا و نیم دیگر آن در اروپا قرار دارد، به عنوان بزرگترین شهر کشور ترکیه شناخته می‌شود. بدیهی است که چنین شهری، مراکز خرید پرتعدادی را درون خود داشته باشد.

تعداد زیادی فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین برندهای بسیاری تصمیم به افتتاح یکی از شعب اوت لت خود در مرکز خرید فوق کرده‌اند. از جمله مشهورترین این برندها می‌توان به پوما، ادیداس، نایک، مادام کوکو، میگروس، ال سی وایکیکی و غیره اشاره کرد.

در ادامه با معرفی مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول در خدمت شما هستیم.

مرکز خرید ارزان استانبول

مرکز خرید ارزان استانبول

معرفی مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

این مرکز خرید در بخش اروپایی شهر استانبول و در منطقه ینی بوسنا واقع شده است. این مرکز خرید بر روی زمینی به مساحت 134 هزار متر مربع در سال 2016 ساخته شده است. به همین دلیل به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید اوت لت و همچنین یکی از بروزترین انها به حساب می‌آید.

دارای تعداد زیادی فروشگاه است که هرکدام، محصولات مختلفی را عرضه می‌کنند. تنوع این محصولات بسیار زیاد است؛ به طوری که شما می‌توانید انواع کالاها مثل پوشاک، لوازم خانگی، لوازم و پوشاک نوزاد و... را در این مجتمع تجاری بزرگ پیدا کنید. شما می توانید در سفر با تور استانبول به این مرکز خرید هم سر بزنید.

معماری و مساحت مرکز خرید اوت لت استار سیتی

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، مساحت این مرکز خرید چیزی در حدود 134 هزار متر مربع است. البته این مساحت زمینی است که مرکز خرید اوت لت استار سیتی روی آن ساخته شده؛ با توجه به وجود طبقات مختلف در این پاساژ، مساحت کل این مرکز خرید زیادتر از این مقدار است.

معماری این پاساژ تجاری و تفریحی، بر اساس معماری مدرن است و از دور، می‌توانید آن را به خوبی مشاهد کنید.

فروشگاه‌های مرکز خرید اوت لت استار سیتی

در این مرکز خرید، تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که هرکدام، در حال فروش محصولات برند خود هستند. تنوع این محصولات از نظر دسته بندی، بسیار بالا است. شما می‌توانید در مرکز خرید فوق، کالاهای متنوعی شامل پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم ورزشی، لوازم نوزاد، آرایشی و بهداشتی و بسیاری دیگر از محصولات را پیدا و خریداری کنید.

در لیست بلند بالای زیر، درصد کثیری از این برندها را آماده کرده‌ایم:

  • ماوی
  • کوتون
  • دفکتو
  • تیمبرلند
  • تدی
  • اسکچرز
  • ال سی وایکیکی
  • آدیداس
  • بنتون
  • پوما
  • نایک
  • یو اس پولو
  • آندر آرمور
  • کالینز
  • کاراجا
  • گیزیا
  • مادام کوکو
  • بیمن
  • تِک زِن
  • فابریکا
  • بوینز
  • ملنگو
  • تفال
  • میگروس
  • و...

خرید از مرکز خرید اوت لت استار سیتی

از انجایی که مرکز خرید فوق، در دسته مراکز خرید اوت لت قرار دارد، قیمت کالاهای موجود در آن پایین‌تر از دیگر مراکز خرید عادی است. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول، کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت پایینتر خریداری کنید. این کالاها عموما تک سایز، تک مدل یا باقی مانده از فصل قبل هستند.

البته ممکن است در بین این کالاها، مواردی با بسته بندی مخدوش را مشاهده کنید. از آنجایی که بسیاری از برندها در مرکز خرید اوت لت استار سیتی شعبه رسمی اوت لت دارند، بنابراین خیال شما از بابت خرید از این پاساژ راحت است. گرچه کالاهای با بسته بندی مخدوش برای سوغاتی و هدیه مناسب نیستند؛ اما می‌توانید از آنها برای استفاده شخصی استفاده کنید! 

مرکز خرید استار سیتی استانبول

مرکز خرید استار سیتی استانبول

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

امکانات تفریحی زیادی در این مرکز خرید بزرگ استانبول وجود دارد که می‌توانید بعد از خرید، به آنها مراجه کنید و ساعتی سرگرم شوید. از این موارد، می‌توان به سینما، شهر بازی و گیم نت اشاره کرد.

سینما، شهربازی و گیم نت این مرکز خرید در طبقه اخر آن واقع شده‌اند. در این طبقه، کافه و رستوران‌های متعددی نیز وجود دارد که می‌توانید یک وعده غذا یا یک فنجان نوشیدنی گرم نوش جان کنید.

رستوران، کافه‌ و فودکورت مرکز خرید اوت لت استار سیتی

اکثر رستوران‌ها و همچنین کافه‌های این مرکز خرید، در اخرین طبقه آن مستقر شده‌اند. در واقع طبقه آخر این مجتمع تجاری، بیشتر کاربرد تفریحی دارد.

در رستوران‌های این مرکز خرید، می‌توانید انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین المللی را سفارش داده و با مراجعه به فودکورت ساکت و دنج موجود در این مرکز خرید، غذایتان را میل کنید. همچنین کافه مشهور قهوه دنیاسی نیز دارای شعبه‌ای در مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول است.

سینمای مرکز خرید اوت لت استار سیتی

آخرین طبقه این پاساژ بزرگ، میزبان تعدادی سالن سینما است که همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، به اکران فیلم‌های روز دنیا مشغول هستند. در زمان نگارش این مقاله (اواسط تیرماه 1401) فیلم‌هایی نظیر Mircin، Good Boys، The Shoelace و تعدادی فیلم دیگر، در حال اکران هستند.

طبق نظرات ثبت شده درباره این مرکز خرید، قیمت بلیط‌های آن از دیگر سینماها، کمی گران‌تر است. همچنین به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر، قوانین این سالن‌ها تغییر کرده و تماشاگران اجازه ورود مواد غذایی به سالن‌ها را ندارند. این مورد برای افرادی که علاقه به خوردن خوراکی حین تماشای فیلم دارند، ناخوشایند است.

دیگر امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید اوت لت استار سیتی

امکانات رفاهی زیادی در این پاساژ وجود دارد که به شما برای تجربه یک خرید خوب کمک می‌کند. این موارد شامل مواردی مثل وای فای رایگاه، پارکینگ خودرو و ایستگاه شارژ خودروهای برقی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، داروخانه و درمانگاه درون مجتمع، دستگاه خودپرداز، صرافی و موارد دیگر است.

جالب است بدانید که یک سالن بولینگ در مرکز خرید اوت لت استار سیتی وجود دارد که می‌تواند ساعتی شما را سرگرم کند.

آدرس مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

همان طور که گفته شد، این مرکز خرید در بخش اروپایی استانبول در محله ینی بوسنا قرار دارد. این محله در منطقه Bahcelievle قرار گرفته که به عنوان یکی از مناطق رو به رشد استانبول شناخته می‌شود. 
البته این مرکز خرید فاصله زیادی تا دیگر بخش‌های مشهور و محبوب استانبول مثل میدان تکسیم یا سلطان احمد دارد؛ اما نگران نباشید! می‌توانید با استفاده از مترو و اتوبوس و حتی ترموا، خود را از مناطق مختلف استانبول به مرکز خرید اوت لت استار سیتی برسانید.

از آنجایی که میدان تکسیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مناطق استانبول برای گردشگرا محسوب می‌شود، بنابراین مبدا را این میدان قرار می‌دهیم.

ورودی مرکز خرید استار سیتی استانبول

ورودی مرکز خرید استار سیتی استانبول

چطور از میدان تکسیم به مرکز خرید اوت لت استار سیتی برویم؟

برای اینکه از میدان تکسیم خود را به این مرکز خرید برسانید، نیاز است که به ایستگاه متروی این میدان بروید و با استفاده از خط مترو، به ایستگاه ینی کاپی بروید. در این ایستگاه باید اقدام به تغییر خط متروی خود کنید و با استفاده از خط M1 به ایستگاه ینی بوسنا بروید.

در ایستگاه ینی بوسنا، از مترو خارج شوید. پس از خروج از ایستگاه مترو، باید خود را به ترمینال اتوبوسرانی برسانید و با استفاده اتوبوس‌هایی که نوشته Starcity بر روی آنها وجود دارد، خود را به مرکز خرید اوت لت استار سیتی برسانید.

جمع‌بندی

مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول، یک مرکز خرید ارزان قیمت در بخش اروپایی این شهر است. این مرکز خرید دارای 134 هزار متر مربع زیربنا است و فروشگاه‌های زیادی را درون خود جای داده است. 
از برندهایی که در این مرکز خرید، شعبه اوت لت خود را افتتاح کرده‌اند، می‌توان به برندهای ال سی وایکیکی، آدیداس، نایک، پوما، میگروس، تفال، یو اس پولو و... اشاره کرد. محصولات باقی مانده از فصل قبل این برندها، در شعبه اوت لت آنها با قیمت پایینتر به فروش می‌رسد.

به دلیل فروش محصولات فصل گذشته که عموما تک سایز یا تک مدل با قیمت پایین‌تر از فصل فروش، مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول در دسته مراکز خرید ارزان قیمت قرار می‌گیرد. 
در مرکز خرید اوت لت استار سیتی امکانات تفریحی و رفاهی زیادی قرار دارد که می‌توانید از آنها برای سرگرمی استفاده کنید. از شاخص‌ترین انها می‌توان به سالن‌های سینما، سینما و فودکورت و همچنین شهربازی اشاره کرد. تمامی موارد گفته شده، در طبقه آخر این مجتمع قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این موارد، یک سالن بولینگ نیز وجود دارد که می‌توانید ساعتی را در آن بگذرانید. مطمئنا تجربه بولینگ با دوستان و خانواده، می‌تواند خاطره زیبایی در ذهن شما ثبت کند. اتاق مادر و کودک، پارکینگ رایگان، صرافی، دستگاه خودپرداز و داروخانه، از دیگر امکانات رفاهی موجود در این مرکز خرید بزرگ هستند.

این مرکز خرید در منطقه رو به رشد Bahcelievle قرار دارد. دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در این منطقه و همچنین محله ینی بوسنا بسیار راحت است و به سادگی می‌توانید از اتوبوس، مترو و یا ترموا برای جابجایی استفاده کنید. در بالا راهنمای رسیدن به مرکز خرید اوت لت استار سیتی از میدان تکسیم را توضیح دادیم.

در صورتی که تجربه خرید از این مرکز خرید و یا سفر با تور ترکیه ارزان را دارید، حتما در بخش نظرات آن را تعریف کنید. این کار باعث افزایش آگاهی دیگر کاربران می‌شود! برای رزرو تور خارجی و داخلی می توانید با آژانس هواپیماییی الفبای سفر تماس بگیرید.

در ادامه بیشتر درباره مراکز استانبول بخوانید:

لوکس ترین مراکز خرید استانبول را بشناسید

7 تا از بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt