مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 خرداد ، 1401

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک پارک در کپز واقع شده است. شما به راحتی می توانید یک روز آرام را با دیدن مناظر و کشف آنچه در این محله ارائه می دهد سپری کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آنتالیا، پایتخت گردشگری ترکیه است، مراکز خرید آنتالیا  بسیار منحصر به فرد و سرگرم کننده هستند. تجربه خرید در آنتالیا بسیار لذت بخش است.
بازارهای متنوع روباز و مراکز خرید بزرگی در آنجا وجود دارد، که مردم محلی و گردشگرانی که تور آنتالیا را تهیه کرده اند و برای تعطیلات به آنجا می روند از این مکان ها استقبال می کنند.
مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که نیازهای همه ی افراد را برای خرید و امکانات فرهنگی  فراهم می کند. مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا که در سال 2009 درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرد.
این پروژه در منطقه کپز واقع شده است. قرار گرفتن در نزدیکی مرکز شهر و فرودگاه و همچنین دسترسی آسان از سراسر شهر از مهمترین مزیت های این پروژه است.
مرکز خرید اوزدیلک، جایی که تمام خواسته‌ ها از مد گرفته تا غذا و فناوری گرفته تا سرگرمی را برای همه سنین، چه پیر و چه جوان برآورده می ‌کند.

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مروری بر مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

در سال 2009، مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا  افتتاح شد. مرکز خرید اوزدیلک پارک که به دلیل اهمیتی که برای رضایت مشتری و کیفیت خدمات در تمامی  بخش ها قائل است، اولین مرکز خرید دارای گواهینامه کیفیت ISO 9000 در آنتالیا و دومین مرکز خرید در ترکیه است.
مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا برای پاسخگویی به نیازهای پیشرفته طراحی شده است، و مهمترین مرکز فرهنگی و گردشگری بین المللی این کشور است.
مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا با 114 کسب و کار و برند انحصاری دارد. مرکز خرید اوزدیلک از زمان تأسیس تاکنون همچنان جزو بهترین مراکز خرید این کشور به حساب می آید.
اوزدیلک پارک استانبول در زمینی به مساحت 38752 مترمربع به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می کند، به عنوان یک پارکینگ دو طبقه و یک مرکز خرید و سرگرمی چهار طبقه طراحی شده است.
امروزه مرکز خرید اوزدیلک در 12 شهر ترکیه شعبه تور آنتالیا تابستان دارد، شعبه های این مرکز خرید شامل شهر های کاراهیسار، آنتالیا، بولو، بورسا، دوزچه، اسکی شهیر، استانبول، ازمیر، کوجالی، مانیسا، اوشاک و یالووا است.

ویژگی های مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا دارای رستوران ها و کافه های متنوع، اتاق های کنفرانس و اجتماعات، زمین های تفریحی و بازی  برای کودکان، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش برای خانم ها آقایان و کودکان، فروشگاه های لوازم خانگی و ... است.
همچنین دارای یک هایپر مارکت، بزرگترین بازار DIY شهر، بازار الکترونیک، فروشگاه بزرگ و ترکیب فروشگاهی غنی از برند های محبوب است.
مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، مطمئن باشید که در مرکز خرید چهار طبقه ی اوزدیلک پارک آنتالیا هر آن چه را که به دنبالش هستید پیدا خواهید کرد. 
این مرکز خرید تنها فروشگاه نیست، بلکه به عنوان یک مرکز سرگرمی کامل طراحی شده است. می‌ توانید یک فیلم ۸ بعدی در سینمای این مرکز خرید تماشا کنید، و یا به بولینگ بروید یا از رویدادهای منظم در داخل آن لذت ببرید.
نورپردازی خوب، رضایت، ایمنی و راحتی به عنوان ویژگی های اصلی معماری این مرکز خرید است. مرکز خرید اوزدیلک دارای ترکیب فروشگاهی غنی متشکل از هایپر مارکت، بزرگترین بازار ساخت و ساز شهر، بازار لوازم الکترونیکی، منطقه غذاخوری، فروشگاه بزرگ و مارک های محبوب است. 

روش رفتن به مرکز خرید اوزدیلک

روش رفتن به مرکز خرید اوزدیلک

چگونه به مر کز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا برویم ؟

مرکز خرید اوزدیلک پارک در کپز واقع شده است. شما به راحتی می توانید یک روز آرام را با دیدن مناظر و کشف آنچه در این محله ارائه می دهد سپری کنید. برای اطلاع از تورهای مسافرتی به سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر مراجعه کنید و ارزان ترین تورها را تهیه کنید.
اگر می خواهید به این مر کز خرید بروید، می توانید با اتوبوس به آنجا بروید. این خطوط و مسیرهایی هستند که در نزدیکی آن توقف دارند. اتوبوس های شماره  511, 526, 528, AC03, SA19

سوالات متداول درباره ی مر مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا کجاست ؟

مرکز خرید اوزدیلک پارک در کپز آنتالیا واقع شده است. 

ویژگی های مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا چیست ؟

این مرکز خرید دارای یک پارکینگ چهار طبقه، وسایل تفریحی برای کودکان،سالن های کنفرانس، بولینگ و سالن های سینما و ... است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt