پیش فروش بلیط جام جهانی قطر 2022

پیش فروش بلیط جام جهانی قطر 2022

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 دی ، 1400

پیش فروش بلیط جام جهانی قطر 2022

پیش فروش بلیط جام جهانی قطر 2022 از 19 ژانویه 2022، با محصولات و بسته های بلیت برای جذب طرفداران از منطقه و سراسر جهان برای جشن ویژه این بازی زیبا آغاز می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

امروز فیفا قرار است تمام جزئیات مرحله اول فروش بلیط در مورد قیمت بلیط، مسابقات موجود، نحوه رزرو بلیط، مکانیسم تأیید و بسیاری جزئیات دیگر را فاش کند. کمیته عالی تحویل و میراث قطر از طریق بسترهای مختلف خود، از امروز به طور رسمی آغاز مرحله فروش بلیط را اعلام کرد.
قطر از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر برای اولین بار میزبان مسابقات جهانی در منطقه عربی و خاورمیانه خواهد بود و هشت استادیوم آماده میزبانی از برجسته‌ترین رویداد جهان فوتبال هستند. پیش‌بینی می‌شود یک میلیون و ۲۰۰ هزار هوادار برای حضور در مسابقات جام جهانی وارد قطر شوند.

تور جام جهانی قطر 2022

تور قطر

 شروع اولین مرحله درخواست بلیط جام جهانی 2022 قطر امروز، 19 ژانویه 2022، با محصولات و بسته های بلیت برای جذب طرفداران از منطقه و سراسر جهان برای جشن ویژه این بازی زیبا آغاز می شود.با طیف وسیعی از گزینه های فریبنده موجود در این مرحله افتتاحیه، طرفداران در سراسر جهان این شانس را دارند که صندلی های خود را رزرو کنند تا تجربه یک بار در زندگی را از دست ندهند.

طرحی جالب از جام جهانی قطر

طرحی جالب از جام جهانی قطر

فاطما سامورا، دبیرکل فیفا گفت: «این یک جام جهانی فوتبال برای قطر، منطقه و جهان است و محصولاتی که امروز عرضه شده اند منعکس کننده هدف فیفا برای ارائه این بازی زیبا برای هرچه بیشتر طرفداران در سراسر جهان هستند.» این یک فستیوال فوتبال خواهد بود که طرفداران فرهنگ و تاریخ غنی منطقه را از طریق سکوی فوتبال در استادیوم های درجه یک تجربه خواهند کرد و ما مشتاقانه منتظریم تا مردم از فرهنگ های مختلف را دور هم جمع کنیم تا در جام جهانی فوتبال زندگی کنند.
اولین جام جهانی فوتبال در خاورمیانه یک رویداد خارق‌العاده خواهد بود و قطر به همراه شرکای خود، دارندگان حقوق و سایر ذینفعان، نمی‌تواند منتظر باشد تا هواداران را گرد هم بیاورد تا شور و شوق مشترک خود را برای فوتبال جشن بگیرند، فرهنگ جدیدی را تجربه کنند

در طول اولین دوره فروش، که از ساعت 13:00 امروز به وقت دوحه آغاز می شود و در 8 فوریه 2022 در ساعت 13:00 به وقت دوحه به پایان می رسد، طرفداران می توانند درخواست های بلیط خود را ارسال کنند. در این تبلیغات اولیه، تفاوتی نمی‌کند که درخواست‌ها در روز اول، آخرین روز یا هر زمان دیگری ارسال شوند، زیرا همه بلیط‌ها پس از بسته شدن دوره درخواست بلیط تخصیص می‌یابند. در مواردی که تعداد بلیط های درخواست شده از موجودی بلیط های موجود برای بازار داخلی یا بین المللی بیشتر باشد، بلیط ها با فرآیند قرعه کشی انتخاب تصادفی تخصیص می یابند. تمامی متقاضیان موفق، تا حدی موفق و ناموفق از نتیجه درخواست خود تا روز سه شنبه 8 مارس 2022 به همراه مراحل و مهلت پرداخت بلیط های تخصیص یافته به طور مقتضی مطلع خواهند شد.

در این دوره فروش قرعه کشی افتتاحیه، علاقه مندان می توانند برای محصولات بلیط زیر اقدام کنند:

  • بلیط(های) مسابقه انفرادی
  • بلیت‌های یک مسابقه خاص، که برای همه مسابقات از بازی افتتاحیه تا فینال موجود است
  • سری بلیط مخصوص تیم
  • برای کسانی که می خواهند در هر مرحله از سفر خود در قطر، با شروع سه بازی گروهی، تیم خاصی را تماشا کنند
  • محصول جدید فروش بلیت فیفا به هواداران فرصتی منحصربفرد را برای تماشای جو در چهار مسابقه مختلف و استادیوم‌های نمادین در روزهای بعد، به لطف مسافت‌های کوتاه در قطر، ارائه می‌کند
  • ارائه تسهیلات و فضاهای مناسب برای افراد معلول و افراد با تحرک محدود که طیف وسیعی از الزامات را به عنوان بخشی از هر یک از محصولات فوق پوشش می دهد.

قبل از قرعه کشی نهایی جام جهانی فوتبال در روز جمعه، 1 آوریل 2022، پیش بینی می شود که هواداران فرصت دومی برای تهیه بلیت در مرحله فروش اول داشته باشند که جزئیات دقیق آن در ادامه خواهد آمد. 

استادیوم های جام جهانی قطر 2022

مراحل فروش بعدی بعد از قرعه کشی نهایی انجام می شود و محصولات دیگری را شامل می شود که شامل:

بلیط های حامی

برای هوادارانی که می خواهند در میان هواداران تیم خود بنشینند

بلیط حامی مشروط

برای هوادارانی که می خواهند برای یکی از رویارویی های احتمالی تیمشان در دور حذفی، از جمله فینال، صندلی رزرو کنند.

با توجه به فواصل کوتاه بین استادیوم ها، قطر 2022 فرصتی منحصر به فرد برای حضور در بیش از یک مسابقه در روز در مراحل اولیه مسابقات را به هواداران ارائه می دهد. متقاضیان بلیت می توانند در مرحله فروش بلیت که پس از قرعه کشی نهایی انجام می شود، برای بیش از یک مسابقه در روز ثبت نام کنند. با توجه به نیاز به زمان کافی سفر بین استادیوم ها، هواداران نمی توانند در بازی های پشت سر هم شرکت کنند.

برای اینکه شرکت کنندگان بتوانند از طبیعت جمع و جور قطر 2022 نهایت استفاده را ببرند، فیفا محدودیت های خانواده را از جام جهانی قبلی کاهش داده است - اکنون، هر خانواده می تواند تا 6 بلیط در هر مسابقه و حداکثر 60 بلیت در طول مسابقات خریداری کند تا از این مسابقات لذت ببرند. با دوستان و خانواده خود مسابقه دهند.

نمایی دیدنی از استادیوم برگزاری جام جهانی

نمایی دیدنی از استادیوم برگزاری جام جهانی

کارت هاییا (شناسه هواداران)

برای ورود به کشور قطر، دسترسی به استادیوم ها (همراه با بلیط مسابقه)، و برای لذت بردن از سفر رایگان روز مسابقه در کنار سایر مزایا، کارت Hayaya مورد نیاز است.

اقدامات COVID-19

فیفا و کشور قطر متعهد هستند که سلامت را در اولویت قرار دهند. دولت قطر تدابیر لازم را برای محافظت از سلامت و ایمنی همه شرکت‌کنندگان در جام جهانی فوتبال قطر 2022 فراهم می‌کند. همه شرکت‌کنندگان باید توصیه‌های سفر مقامات قطر و آخرین دستورالعمل‌های وزارت بهداشت عمومی قطر را دنبال کنند. اطلاعات کامل در مورد اقدامات ایمنی COVID-19 قبل از مسابقات اطلاع رسانی خواهد شد.r
برای ارسال درخواست بلیط و بخش سوالات متداول برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات، بسته ها و دسته های قیمت، به FIFA.com/tickets مراجعه کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt