کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی

کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 آذر ، 1400

کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی【نحوه صدور و درخواست】

صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی از طریق سامانه کارت دیجیتال برای افرادی که میخواهند سفر بین المللی داشته باشند میتواند خبر خوب باشد. همراه ما باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پس از اعلام وزیر بهداشت مبنی بر صدور کارت واکسن دیجیتالی به منظور فعالیت‌های مختلف، در حال حاضر کارت دیجیتالی واکسن کرونا برای آن دسته از افرادی که می خواهند به خارج از کشور سفر کنند عرضه می گردد.

این موضوع حتی توسط مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت مورد تاکید قرار گرفته است، مبنی بر صدور کارت برای افرادی که طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند. با این حال افرادی که شرایط ذکر شده را دارند میتوانند با مراجعه به سامانه کارت دیجیتال واکسن کرونا که در زیر لینک آن برایتان قابل مشاهده است، اقدام به ثبت‌ نام کنند.

کارت دیجیتال واکسن کووید 19

https://vcr.salamat.gov.ir


توجه داشته باشید که وبسایت کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code حداکثر یک روز پس از ثبت‌نام به افراد پیامک می‌شود. لازم به ذکر است در هنگام ثبت‌نام تمامی اطلاعات پاسپورت خود چون شامل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و شماره گذرنامه را به صورت دقیق وارد نمایید.زیرا در غیر این صورت ممکن است از ورود افراد به کشور مقصد جلوگیری شود.

البته این امکان وجود دارد که باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت تبادل اطلاعات گذرنامه به صورت خودکار انجام و نیازی به ورود دستی اطلاعات نباشد. با این حال پیشنهاد می کنیم افرادی که طی دو هفته آینده قصد مسافرت خارج از کشور ندارند تا راه‌اندازی کامل سامانه صبر کنند. با این حال هرچند این اقدامات جهت ایمنی بیشتر می باشد اما فراموش نکنید قبل از سفر اطلاعات کامل درباره مقصدتان به دست آورید. 

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt