خیابان استقلال استانبول نبض تپنده ترکیه

خیابان استقلال استانبول نبض تپنده ترکیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 بهمن ، 1400

خیابان استقلال استانبول نبض تپنده شهر【نقشه + عکس 】

خیابان استقلال استانبول ترکیه که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد از مناطق دیدنی استانبول است برای کسب اطلاع از نقشه و سوالات متداول مسافران تور استانبول همراه ما باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خیابان استقلال استانبول ترکیه

پیش از اینکه این بخش را شروع کنیم به معرفی کامل شهر استانبول پرداختیم و حال قصد داریم در اینجا به یکی از مهم ترین مناطق این شهر بصورت کامل توضیحاتی ارائه بدهیم. پس پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ذکر شده را مطالعه کنید.

بازدید و پیاده روی در خیابان استقلال  Istiklal فرصتی برای مشاهده همه چیز است. این خیابان شلوغ ترین خیابان در استانبول است ، این مکان از لحاظ شهرت ملی قابل مقایسه با خیابان پنجم یا خیابان آکسفورد می باشد. فروشگاه طولانی دارای مغازه هایی با هر محصول قابل تصور ، کافه ها و رستوران ها ، موسیقی زنده ، بارها ، سینما و موارد دیگر. این جا دارای بهترین جاذبه های توریستی است که مسافران تور استانبول می توانند از آن ها دیدن کنند و بهترین خریدها را داشته باشند.

نمایی از خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول

خیابان استقلال استانبول میدان تکسیم

خیابان استقلال دقیقا کجاست؟

خیابان استقلال استانبول (Istiklal) شلوغ ترین خیابان استانبول است. و هر شبانه روز ، در تابستان و زمستان ، در هر ساعتی از روز همیشه می توانید سیل مردم محلی و گردشگران را در اینجا ببینید د واقع با صراحت باید اعلام کنیم که اینجا شلوغ ترین خیابان ترکیه است. این منطقه در منطقه بی اوغلو واقع شده است ، که در گذشته پرا نامیده می شد ، که در واقع مرکز هنر و فرهنگ است و مجموعه ای خارق العاده از مناظر معماری، مغازه ها، خوراکی ها و انبوهی از جمعیت را در معرض تماشا قرار می دهد. در انتهای شمال شرقی خیابان  میدان وسیع تکسیم واقع شده است که به عقیده بسیاری قلب شهر است و بسیاری از مشهورترین رستوران های ترکیه و برخی از اتفاقات جالب شبانه در اروپا در نزدیکی آن است. در تضاد قابل توجه، مناطق بیو اوغلو - مانند Cihangir ثروتمند و منطقه عتیقه جات Cukurcuma - جذابیت دنیای قدیم را از خود جلب کرده و از طریق مجموعه ای از کافه های دنج ، بوتیک های جذاب و مسیرهای آرام، آرامش و نمای باشکوه را ارائه می دهند.

خیابان استقلال در میدان تکسیم

خیابان استقلال استانبول روی نقشه

جاذبه های خیابان استقلال

کلیسای حاجیاتریادا

کلیسای حاجیا تریادا Hagia Triada در ورودی خیابان استقلال، در سمت چپ واقع شده است و همه با گنبد و برج های زنگ دار خود می توانند هر کسی را مبهوت خود کند. این کلیسا با قدمت 1880 سال، یک کلیسای مقدس تثلیث یونانی است که بازسازی شده است.

کنسولگری فرانسه

ساختمان کنسولگری فرانسه یک ساختمان زیبا است که درست در ابتدای خیابان استقلال، در سمت راست واقع شده است. این مرکز همچنین یک مرکز فرهنگی است که در طول سال دروس، رویدادها و جشنواره های فرانسه را ارائه می دهد. یک کلیسای ارامنه Surp Voskeperan نیز وجود دارد که در پشت کنسولگری واقع شده است. 

خیابان فرانسوی استانبول

واقع در خیابان های انتهایی اطراف میدان گالاتاسرای، در وسط خیابان استقلال، خیابان فرانسوی یک خیابان دوست داشتنی است که به سبک فرانسوی ساخته شده است. این خیابان که قبلا با نام خیابان الجزایر شناخته می شدند ، ممکن است بازدیدکنندگان از طعم فرانسه و نفوذ فرانسه در کوچه های باریک و زیبا ، پیاده روها ، ساختمانهای مرتب و زیبا بازسازی شده ، بوتیک ها و گالری ها ، شیرینی فروشی ها ، شراب فروشی ها ، کافه ها و رستوران های متخصص در غذاهای فرانسه و شراب لذت ببرند.

خیابان فرانسوی استانبول

نمایی از خیابان فرانسوی استانبول

کلیسای سنت آنتونی پادووا

کلیسای سنت آنتونی پادووا ، همچنین کلیسای جامع St Antoine’s Cathedral نامیده می شود که یک کلیسای سبک نئوگوتیک ایتالیایی است و بین سالهای 1906 و 1911 توسط معمار ایتالیایی Giulio Mongeri ساخته شده است. اینجا در اصل یکی از بزرگترین کلیساهای استانبول است و همچنین دارای بزرگترین جامعه کاتولیک است. 

منطقه Asmalimescit

Asmalimescit یک منطقه محبوب و سرگرمی در شب و خیابانی است که بین Tepebasi و خیابان Istiklal واقع شده است. بازدیدکنندگان ممکن است از فضای پرنشاط خیابان های باریک آن با کافه ها ، مکان های غذاخوری ، نمایش های هنری در فضای باز و موارد دیگر لذت ببرند. این منطقه یکی دیگر از مراکز عالی زندگی شبانه در استانبول است. این منطقه ممکن است بازدیدکنندگان را تا ساعات صبح سرگرم کند.

موزه مادام توسو

مادام توسو، موزه ای مدرن که مجموعه ای از تندیس های مومی و جذاب از سوپراستارها و آدم های مشهور دنیا را به نمایش می گذارد. با این حال اگرد.ست دارید در کنار شخصیت هایی چون براد پیت، انیشتین، رافائل نادال، استیو جابز، داوینچی، براد پیت، موزارت، لیونل مسی، آتاتورک و ... بایستید و عکس یادگاری بگیرید حتما به این مکان بیایید.

پلاک: 56 هزینه: 65 لیر ترکی،  ساعت کار: 10:00 تا 20:00 

خیابان استانبول عکس

خیابان استقلال استانبول در شب

هتل های استانبول نزدیک به میدان تکسیم و خیابان استقلال

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول

سوالات متداول 

خیابان استقلال استانبول کجاست دقیقا؟

خیابان استقلال از میدان تکسیم استانبول شروع شده تا برج گالاتا ادامه دارد.

قدمت خیابان استقلال چقدر است؟

پس از استقلال استانبول در سال 1923 این خیابان با این نام شهرت یافت. در گذشته این خیابان محل زندگی بزرگان ترکیه بوده است. بعد از جنگ تا سال 1970 این خیابان محیط نامطلوب و کثیفی داشت که باعث گردید، دولت ترکیه هزینه زیادی برای این خیابان کند

خیابان استقلال به چه چیزی شهرت دارد؟

این خیابان نه تنها به محلی برای خرید معروف است بلکه به عنوان قطب اجتماعات فکری نیز در نظر گرفته می شود. بسیاری از بزرگواران ، فرهیختگان و افراد متمول برای معاشرت از این خیابان بزرگ دیدن می کنند.

طول خیابان استقلال چقدر است؟

این خیابان طول آن 1.4 کیلومتر (0.87 مایل) است و در آن بوتیک ها ، فروشگاه های موسیقی ، کتابفروشی ها ، گالری های هنری ، سینما ، تئاتر ، کتابخانه ها ، کافه ها ، بارها ، کلوپ های شبانه به صورت زنده قابل رویت هستند.

آیا خیابان استقلال در شب امن است؟

خیلی از گردشگران مخصوصا در روزهایی که توریست کمتر به این شهر می روند پیشنهاد می کنند که حداکثر تا ساعت 9 شب در آن جا گردش کنند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt