هزینه های سفر به اسپانیا

هزینه های سفر به اسپانیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1402

هزینه های سفر به اسپانیا

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هزینه های رایج سفر به اسپانیا

اسپانیا یکی از برترین مقاصد سفر در جهان است و با وجود چیزهای بسیار زیاد، درک دلیل آن آسان است. اما هزینه سفر در اسپانیا چقدر است؟ ما مطمئن هستیم که این هزینه کمتر از تصور شما و کمی بیشتر از هزینه ای است که می خواهید پرداخت کنید! بنابراین بیایید درمورد پول و چگونگی استفاده حداکثر از سفرهای خود بدون اینکه خرج زیادی روی دستتان بگذارید صحبت کنیم.

نمیی از شهر بارسلون

نمایی از کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلون

قیمت بلیط هواپیما در اسپانیا

اسپانیا از نظر فنی یک مقصد در تمام طول سال است، اگرچه بیشتر مردم انتخاب می کنند که از بهار-پاییز به آنجا سفر کنند زیرا زمستان سرد میباشد. تعجب آور نیست که در تابستان و تعطیلات (مانند عید پاک) بالاترین قیمت را در بلیط هواپیما مشاهده کنید، بنابراین اگر می توانید در این اوج زمان برای رزرو در هزینه رزرو کنید.

هزینه های سفر به سایر کشورهای اروپایی

هزینه های سفر به آلمان

هزینه های سفر به فرانسه

هزینه های سفر به یونان

هزینه اقامت در اسپانیا

اسپانیا با داشتن چنین مقصد محبوب تعطیلات، گزینه های اقامتی زیادی را برای همه بودجه در نظر گرفته است. تعداد زیادی هاستل عالی برای مسافران انفرادی هستند. همانطور که گفته شد، بسته به مکانی که از اسپانیا بازدید می کنید، قیمت ها نیز متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال، اقامت در بارسلونا نسبت به محل اقامت در شهرهای کوچکتر در حومه شهر گران تر خواهد بود. با این اوصاف، بسته به محل اقامت خود، به راحتی می توانید این قسمت از بودجه را کم یا زیاد کنید. 

هتل لاکچری در اسپانیا

هتل لوکس سیستا در اسپانیا

حمل و نقل عمومی در اسپانیا

رفت و آمد در اسپانیا بسیار آسان است. برخی از افراد اجاره ماشین و رانندگی در سراسر کشور را انتخاب می کنند زیرا این یک روش عالی برای کاوش است و آزادی زیادی را برای شما فراهم می کند. اگر رانندگی در خارج از کشور راحت هستید، مطمئناً نکته ای است که باید در نظر بگیرید.
اسپانیا، مانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی، شبکه قطار و اتوبوس خوبی دارد که دسترسی به مقصد اصلی را آسان می کند. شبکه قطار ملی اسپانیا RENFE نام دارد اما یک قطار سریع السیر به نام AVE (Alta Velocidad) نیز وجود دارد که برای سفرهای طولانی تر بهتر است. رزرو آنلاین از قبل توصیه می شود زیرا برخی از قطارها نیاز به رزرو صندلی دارند و با رزرو زودهنگام در هزینه شما صرفه جویی می شود.
برای کسانی که واقعاً بودجه کمی دارند، می توانید از شبکه اتوبوسرانی استفاده کنید. بسیار کندتر از قطارها است اما ارزان تر است. اگر به دنبال پیاده روی از مسیر اصلی گردشگری هستید، اتوبوس ها برای رسیدن به مقصد کوچکتر و روستایی نیز راحت ترند.
قیمت حمل و نقل محلی در اسپانیا بسته به میزان برنامه ریزی برای حرکت و مسیری که قصد دارید طی کنید متفاوت خواهد بود. اگر قصد سفر زیاد با قطار را دارید، گرفتن RENFE Spain Pass را در نظر بگیرید. در حال حاضر 275 یورو است. پس از ورود به شهرها، می توانید از اتوبوس های شهری / مترو یا پیاده روی برای رفت و آمد استفاده کنید.

حمل و نقل عمومی در اسپانیا

قطار در شهر آندالوسیا 

قیمت بازدید از اماکن گردشگری اسپانیا

اسپانیا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دارد که به راحتی می توانید تمام پول خود را برای جاذبه ها خرج کنید. متأسفانه، در بیشتر موارد، واقع بینانه نیست، بنابراین شما می خواهید کمی برنامه ریزی پیشرفته انجام دهید تا از برجسته ترین موارد و مواردی که بیشتر به آنها علاقه مند هستید، مطمئن شوید. به شما توصیه می شود از قبل بلیط را بصورت آنلاین خریداری کنید تخفیف می گیرید و می توانید خطوط را رد کنید. اگر علاقه زیادی به موزه ها و جاذبه ها دارید، قطعاً توصیه می کنیم در صورت لزوم ، City Pass را تهیه کنید. هزینه پیش پرداخت گران به نظر می رسد اما واقعا در پایان مقرون به صرفه است.

هزینه غذا و نوشیدنی در اسپانیا

یکی از نکات جالب توجه در سفر به اسپانیا غذا و نوشیدنی است. از غذاهای دریایی تازه گرفته تا ژامبون معروف ایبریکو، تاپاس و سانگریا. البته، این می تواند بسیار گران شود اما چند روش برای کاهش هزینه های غذا نیز وجود دارد.
اولین و بارزترین نکته اجتناب از غذا خوردن در مناطق پر تردد گردشگری است. سعی کنید نقاط کوچکتری را در مناطق محلی بیشتر برای قیمت های بهتر (و صادقانه بگویم ، غذای بهتر) پیدا کنید. همیشه می توانید به صورت آنلاین توصیه هایی را پیدا کنید یا از محل اقامت خود پیشنهادات محلی را بخواهید.
ایده دیگر این است که برای صبحانه و ناهار یک غذای ساده تهیه کنید، سپس در وعده شام از غذاهای بی نظیر استفاده کنید. تعداد زیادی بازار، ساندویچ فروشی کوچک و کافه وجود دارد که می توانید با هزینه ای کمتر از 10 یورو غذا بخورید.

با توجه به این موضوع ، در اینجا آنچه می توانید انتظار داشته باشید برای وعده های غذایی روزانه در اسپانیا پرداخت کنید:

صبحانه - 7 دلار
ناهار - 10 دلار
شام - 20 دلار

این هزینه 37 دلار در روز است، اما به یاد داشته باشید ، این یک قیمت متوسط ​​است. من انتظار ندارم که شما واقعاً هر روز به رستوران بروید بنابراین احتمالاً هزینه کمتری خواهید داشت. با این اوصاف، بعضی اوقات در یک رستوران غرق می شوید ، به همین دلیل است که می خواهید تعداد تقریبی کار با آنها داشته باشید.

وعده غذایی در مک دونالد: 7.50 یورو، قهوه در یک منطقه مرکز شهر: 1.50 یورو، لیتر شیر: 0.70 یورو، یک قرص نان: یک یورو، دوازده تخم مرغ: 1.50 یورو، 1 کیلوگرم گوجه فرنگی: 1.50 یورو، 1 کیلوگرم سیب زمینی: 1 یورو، بطری 1.5 لیتر آب: 0.50 یورو

غذای اسپانیایی

غذای معروف اسپانیایی

هزینه های تصادفی

ایده خوبی است که برای هزینه های تصادفی کمی در بودجه خود اضافه کنید. این می تواند برای سوغاتی، تاکسی سواری، یا شاید حتی فقط یک لیوان سنگریا در یک پاسیو در یک بعد از ظهر باشد. توصیه می کنیم حداقل 100 دلار اضافی به بودجه خود برای هزینه های تصادفی اختصاص دهید. 

هزینه سفر به اسپانیا چقدر است؟ خوب ، بر اساس تخمین، تعطیلات 2 هفته ای در اسپانیا حدود 3690 دلار برای شما هزینه دارد. اگر نمی خواهید به سراسر کشور سفر کنید ، می توانید راهنمای هزینه من برای بارسلونا را بخوانید.
اسپانیا مقصد سفر عالی است و برای مسافران باهوش ، در واقع می تواند مکانی بسیار مقرون به صرفه برای تعطیلات در اروپا باشد. به علاوه، می توانید از راهنمایی ها و ترفندهای من که در این مقاله ذکر شده است استفاده کنید تا دلار شما را بیش از پیش افزایش دهد. مقصد دیگری که قابل تأمل است شامل کرواسی ، ایتالیا اتریش ، آلمان ، قبرس ، مالت و فرانسه است.

سوغات اسپانیا

سوغات معروف اسپانیا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt