اینستاگرامی ترین نقاط ایران را بشناسید

اینستاگرامی ترین نقاط ایران را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 خرداد ، 1400

اینستاگرامی ترین نقاط ایران را یشناسید

ایران، سرزمین خاص و زیبا که در هر نقطه اش می توان بهترین مکان ها را برای گرفتن زیباترین عکسها مخصوصا برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام پیدا کرد. با ما برای شناختن محبوب ترین و اینستاگرامی ترین نقاط ایران همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ایران سرزمین سقف ها و کاشی های خیره کننده، طبیعت بکر، مساجد باشکوه و تاریخ باستان است. در میان این شگفتی های معماری و دهکده های عجیب و غریب مکان های بسیار خاصی وجود دارد که انتخاب بهترین عکس برای شما یک چالش خواهد بود. با ما همراه باشید و زیباترین نقاط ایران برای عکس گرفتن مخصوصا برای اینستاگرام را ببینید. 

نظر مردم اروپا و توریستهای خارجی درمورد سفر به ایران

از عجایب ترسناک در ایران چه می دانید؟

میدان آزادی تهران

نماد تهران، برج آزادی به نقطه ای تبدیل شده است که گردشگران ورود خود به ایران و مخصوصا تهران را با عکس برداری در این مکان به نمایش می گذارند. در واقع آنقدر محبوب است که مجسمه شخصی که در حال سلفی گرفتن است در جلوی برج وجود دارد. می توانید از زوایای مختلف این نگهبان پایتخت را بگیرید و از پله ها به سمت بالا بروید تا منظره ای از بزرگترین میدان تهران را زیر پای خود ببینید. اگر صفحات اینستاگرامی با موضوع گردشگری دارید شک نداشته باشید که میدان آزادی در زوایای مختلف بهترین و ایده آل ترین نقطه در تهران برای عکس و فیلم برداری جذاب می باشد.

نمایی از برج آزادی تهران

نمایی از برج آزادی تهران

کاخ گلستان تهران

در این کاخ که متعلق به دوره قاجار است سقف های آینه کاری شده و تاج و تخت مرمر زیادی وجود دارد ، اما بیشتر بازدیدکنندگان نمی توانند از دیوارهای کاشی رنگ شده که به عنوان سوژه های دیدنی و جذاب یا خود پس زمینه های سلفی هستند، سیر شوند. هرچند که در برخی از نقاط عکس برداری ممنوع است اما مطمئنا وقتی با تور داخلی به موزه گلستان بروید عکس هایی که در آن جا می گیرید حجم زیادی از دوربین یا موبایلتان را اشغال خواهد کرد.

کاخ گلستان تهران اینستاگرامی ترین نقطه تهران

بخشی از کاخ بزرگ گلستان تهران

مسجد جامع اصفهان

مکانهایی مانند مسجد جامع که یکی از جاهای دیدنی ایران می باشد احتمالاً یکی از دلایل داشتن برنامه هایی مانند اینستاگرام است. گنبدهای بلند، پاساژهای متقارن و تمام سایه های آبی آرام بخش، موارد زیادی هستند که خوراک شما برای عکس برداری می باشند. خصوصیات صوتی داخل این مسجد کنجکاوی گردشگران را برانگیخته و مورد توجه ویژه قرار می گیرد. در ضلع شرقی میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، با گنبد برجسته خود  ایستاده است. کاشی های در حوالی غروب آفتاب رنگ صورتی پیدا می کند.

مسجد جامع اصفهان

معماری اسلامی مسجد جامع اصفهان

مسجد نصیرالملک شیراز

هیچ سفری به ایران بدون توقف در مسجد نصیرالملک شیراز کامل نیست. پنجره های شیشه ای رنگی، فرشهای گلدار ایرانی و موزاییک هایی با رنگ صورتی، هر گوشه و کنار این مسجد را فتوژنیک می کند. صبح هنگام تابش نور خورشید بروید و عکس های دیدنی را برای خود ثبت کنید. جالب است که بدانید تنها هشتگ (#مسجد_نصیرالملک)  19.9 k پست در داخل اینستاگرام داشته.

مسجد زیبای نصیرالملک شیراز

مسجد نصیرالملک معروف با شیشه های رنگین و منحصر بفرد خود

پاسارگاد و پرسپولیس شیراز

شاعر برزیلی مانوئل بندیرا از آن به عنوان مدینه فاضله یاد کرد و گرچه پاسارگاد با روزهای گذشته بسیار فاصله دارد اما هیچ وقت نمی توان از زیبایی آن به سادگی گذشت و به همین دلیل است که این مکان جز اینستاگرامی ترین نقطه ایران است. در ردپای شاهان بزرگ امپراتوری پارسی قدم بزنید و از مقبره های عظیم و نقش برجسته های تراشیده شده در صخره تخت جمشید شگفت زده شوید. راهنمای محلی در این مکان ها ضروری است، زیرا آنها شما را در تاریخ ویرانه ها هدایت می کنند و بینش ارزشمندی را ارائه می دهند، همه با احساس غرور و علاقه عمیق لازم به ذکر است (#پاسارگاد) 265.41 k پست را در خود جای داده است. 

تخت جمشید شیراز

نمایی از پایتخت پارسیان، تخت جمشید

باغ ارم شیراز

یکی دیگر از زیباترین نقاط ایران که در شیراز نیز واقع شده است باغ ارم است. در اینجا می توانید در باغ های دلچسب و با دقت نگهداری شوند و مجموعه ای از گلها و درختان مختلف را تحسین کنید. باغ ارم به عنوان باغ بهشت ​​ترجمه می شود. تصور می شود که باغ و کاخ داخل آن در اواسط قرن سیزدهم ساخته شده است.

باغ ارم بهترین مکان برای عکس اینستاگرام

باغ ارم شیراز، محیطی زیبا و دلربا

روستای ابیانه

دهکده 1500 ساله ابیانه به خانه های خشتی و خاک قرمز و جمعیت مسن شهرت دارد. یک پیاده روی کوتاه در کوههای اطراف ممکن است شما را کمی خسته کند ، اما اگر از دور نگاهی به کل این دهکده جذاب بیندازید ارزش آن را خواهد داشت. (#ابیانه) در حال حاضر در اینستاگرام 45.81 k پست را در خود جای داده است. 

روستای ابیانه کاشان

روستای سرخ رنگ ابیانه

خانه طباطبایی ها

این خانه متعلق به خانواده ای مرفه به نام طباطبایی بود. واقعاً ارزش رفتن به کاشان و بازدید از خانه طباطبایی را دارد زیرا زیبایی های معماری ایرانی را با شکوه به تصویر می کشد. این خانه، درست مثل دیگر خانه های سنتی ایران، دو قسمت دارد. یکی از آنها که به عموم مردم اختصاص داده شد بیرونی و دیگری که توسط زنان استفاده می شد یا به عنوان بخش خصوصی شناخته می شد. استخرها و باغ های زیبا در حیاط به زیبایی افزوده و بازدیدکنندگان را متحیر می کند. بازدید از خانه طباطبایی یک نکته دیدنی و دیدنی فراموش نشدنی است. اگر به دنبال این هستید تا زیباترین عکس ها را برای صفحه اینستاگرام خود داشته باشید به هیچ عنوان خانه طباطبایی ها را فراموش نکنید. خانه طباطبایی ها در کنار خانه عباسیان و بروجردی ها از اینستاگرامی ترین نقاط ایران می باشند جالب است بدانید (#خانه_طباطبایی_ها) دارای 7.3k پست است. 

خانه طباطبایی ها شیراز از دیدنی های کاشان

خانه طباطبایی ها معروف به عروس کاشان

کویرلوت

اولین مکان طبیعی که در سال 2016 در فهرست یونسکو ثبت شده است ، کویر لوت به مدت هفت سال متوالی به عنوان گرمترین مکان کره زمین ثبت شده است و دمای آن به 159.3 درجه فارنهایت (70.7 درجه سانتیگراد) رسیده است. با وجود گرما ، این فضای بی حاصل و بی حاصل سکوت و آرامشی غیرمعمول را در میان حیاط ها (پشته های ماسه ای) ایجاد می کند که به طور مداوم تغییر شکل می دهند. با غروب آفتاب بعد از ظهر و تحمل بیشتر دما، مورد علاقه خود را برای پیاده روی انتخاب کنید و از بالا دید بهتری داشته باشید و عکس های گوناگونی را از خود به جا بگذارید.

کویر لوت اینستاگرامی ترین و در عین حال گرمترین نقطه ایران

گشت و گذار در کویر بزرگ لوت گرمترین نقطه ایران

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt