هزینه های سفر به کیش

هزینه های سفر به کیش

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 آبان ، 1400

هزینه های سفر به کیش

سفر به جزیره کیش، کاریست که هرکسی حداقل یکبار باید در زندگی خود تجربه کند. با راهنمایی سفر به کیش، مروارید خلیج فارس همراه باشید تا اطلاعاتی کامل از سفر خود به این جزیره داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که در جنوب ایران واقع شده است. این جزیره به دلیل سواحل زیبا، ماسه های سفید و مرجانی به مروارید خلیج فارس معروف است. این جزیره دارای طبیعت بی نظیر عالی، سواحل شنی آرام و آب دریا شفاف است که باعث می شود انواع مختلف آبزیان را در آن ببینید. پوشش گیاهی خوب، طراوت و سرزمین های سبز جزیره، به ویژه در هفت ماه از سال، منظره ای عالی برای گشت و گذار ایجاد می کند که سالانه حدود جمعیت زیادی را ترغیب می کند تا از این جزیره دیدن کنند.

دیدنی های جزیره کیش

کشتی یونانی جزیره کیش

راهنمای سفر به کیش

هر زمان که می خواهید به مسافرت بروید ، یکی از اصلی ترین دغدغه های شما انتخاب وسیله نقلیه برای سفر است. قبل از هر کاری ، باید تصمیم خود را در مورد اینکه چه راهی را ترجیح می دهید سفر کنید ، نهایی کنید. بهترین و راحت ترین راه سفر هوایی است ، بنابراین به شما توصیه می کنیم هواپیما را انتخاب کنید زیرا باعث صرفه جویی در هزینه ، وقت و انرژی می شود. روزانه چندین پرواز از تهران ، شیراز و دیگر شهرهای اصلی ایران به کیش انجام می شود. علاوه بر شهرهای ایران ، پروازهایی نیز از دوبی و مسقط به کیش انجام می شود. به دلیل داشتن پروازهای مختلف از بسیاری از شهرهای ایران به کیش، اگر علاقه مند به بازدید از سایر شهرهای ایران هستید، این فرصت را خواهید داشت که یک سفر آرواره باز را انتخاب کنید. با شرکت در یک برنامه سفر با فک باز، می توانید از تهران به کیش پرواز کنید و سپس از کیش به شیراز بروید. پرواز شما از تهران به کیش حدود یک ساعت و نیم طول می کشد و زمان پرواز شما از کیش به شیراز حدود 45 دقیقه خواهد بود. از شهرهای اصلی مانند تهران و شیراز ، شرکت های هواپیمایی مختلف ایر ایر، ماهان، معراج، قشم ایر و کیش ایر به کیش پرواز می کنند. نرخ پرواز کیش متفاوت است و به زمان خرید شما بستگی دارد. علاوه بر شهرهای اصلی، هر روز حداقل یک پرواز از سایر شهرهای اصفهان ، مشهد و بندرعباس به کیش انجام می شود.

سفر به تور کیش

سفر به جزیره کیش از طریق تور معمولاً بهتر و ارزانتر از سفر شخصی است.
تورهای مسافرتی به این جزیره اعم از تور لحظه آخری کیش یا سایر مواقع سال معمولاً شامل بلیط رفت و برگشت ، پذیرش فرودگاه و محل اقامت در هتل به همراه صبحانه است. برای خدمات گردشگری هزینه جداگانه ای در نظر گرفته شده است، اما برخی از تورها در جاذبه ها، تورهای جزیره ای، رستوران ها ، پارک دلفین ها و موارد دیگر تخفیف دارند. برخی از بسته های دیگر شامل ناهار و شام نیز می باشد.

هزینه هتل های کیش

این جزیره زیبا و دلربا یکی از آن مقصدهای محبوب است که ارزش دیدن حداقل یک بار در زندگی شما را دارد. مهم نیست که در چه زمانی از سال به این جزیره می روید یا چند بار به آنجا سفر کرده اید. کیش یک جزیره پر از عجایب است که با مناظر شگفت انگیز شما را شگفت زده خواهد کرد. با این حال یکی از مهمترین موضوعات انتخاب هتل می باشد یکی از فاکتورهای مهمی که باعث می شود سفر شما خاطره انگیزتر شود هتل شما در کیش است ، بنابراین باید در انتخاب آن با توجه به بودجه و سلیقه خود دقت کنید. در این جزیره هتل های بسیار متنوعی وجود دارد، از هتل های ارزان قیمت کیش گرفته تا هتل های 5 ستاره کیش و لوکس. قیمت هتل های خوب کیش به ازای هرشب از 300 هزارتومان شروع می شود. اگر قصد سفر ارزان به کیش را دارید برای هرشب اقامت حداقل 200 هزار تومان را همراه داشته باشید.

هزینه هتل لوکس کیش

نمایی از هتل داریوش کیش

هزینه خورد و خوراک در کیش

غذاهای دریایی در کیش بسیار رایج است ، اما این جزیره غذاهای محلی خود مانند سماکماشوی، مارقوغ ، موهامار یا برنج شکاری، مازروبه، فرنی و مجبوس پولو دارد. بسیاری از رستوران های خوب در کیش وجود دارند که انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و همچنین غذاهای بین المللی را سرو می کنند. به عنوان مثال رستوران های کوهه نور، پدیده ، آمو اکبر، رویال استار، میرموهانا، توتی فروتی و شب های کیش. هزینه خوراک در کیش کمی گران میباشد. هزینه رستوران در کیش به صورت میانگین از ۴۰ هزارتومان به بالا است. حال شما اگر به رستورانی لاکچری بروید آن غذای ۴۰ تومانی را قطعا باید با هزینه ای بیشتر میل بفرمایید.

غذاهای معروف کیش

غذای دریایی جزیره کیش

هزینه تفریح و جاذبه های کیش

وقتی صحبت از سفر به کیش می شود ، جاذبه های کیش در درجه اول قرار می گیرند. جزیره کیش سالهاست که به عنوان یک مکان تفریحی شناخته می شود و باعث ایجاد بسیاری از امکانات تفریحی در این جزیره شده است. در ادامه ، به طور خلاصه در مورد این سرگرمی ها بحث خواهیم کرد.
جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مکانهای تاریخی مانند زیرزمین کاریز ، شهر باستانی حریره ، درخت سبز که یکی از قدیمی ترین درختان ایران است ، کشتی یونان که یکی از میراث های باستانی جزیره است ، پارک دلفین ، پارک پرندگان ، مرجان صخره ، کلبه هور و سافاری. پیشنهاد می کنیم به کلوپ هایی بروید که نزدیک دریا و اسکله تفریحی بزرگ که در شرق جزیره واقع شده است. شما همچنین می توانید از تفریحات دریایی مانند اسکی روی آب ، غواصی در زیر آب ، جتسکی و پاراسیلینگ لذت ببرید و زنان می توانند از شنا در بانوان شنا (ساحل بانوان) لذت ببرند.

  • هزینه پارک دلفین‌ها: بین ۸۵ تا ۹۵ هزار تومان
  • هزینه کایاک: 150 هزارتومان
  • هزینه غواصی: 156 هزار تومان
  • هزینه جت‌اسکی: 300 هزار تومان
  • هزینه شاتل:50 هزار تومان
  • هزینه چتر پاراسل: 122 هزار تومان
  • هزینه اسکی روی آب: 300 هزار تومان
  • هزینه فلای بورد: 218 هزار تومان
  • هزینه بنانا: 60 هزار تومان
  • هزینه کشتی یونانی: رایگان

تفریح در جزیره کیش

چتر پاراسل بر فراز خلیج فارس در کیش

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt