هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 شهریور ، 1400

هتل اسپیناس پالاس تهران لوکس ترین هتل ایران

هتل اسپیناس پالاس در تهران هتلی 5 ستاره در سعادت آباد تهران است. این هتل یکی از لوکس ترین هتل های ایران است. معماری زیبا و موسیقی زنده در لابی در ابتدای ورود تجربه خوبی برای میهمانان رقم می زند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هتل اسپیناس پالاس یک هتل 5 ستاره در سعادت آباد تهران است. هتل اسپیناس پالاس ترکیبی استادانه از معماری مدرن و مهمان نوازی ایرانی است. هتل اسپیناس پالاس یکی از لوکس ترین هتل های ایران است. معماری زیبا و موسیقی زنده در لابی در ابتدای ورود تجربه خوبی برای میهمانان رقم می زند.

نمایی از هتل اسپیناس پالاس در شب

نمایی از هتل اسپیناس پالاس در شب

هتل اسپیناس پالاس کجاست

هتل اسپیناس پالاس در شمال غرب تهران و در نزدیکی میدان بهرود و سعادت آباد قرار دارد. پارک پرواز نیز به این هتل نزدیک است. این هتل به دلیل اینکه در منطقه خاصی از تهران قرار گرفته است می توانید چشم انداز خوبی به شهر تهران و کوه ها داشته باشید. از این هتل به برج میلاد و میدان آزادی و فرودگاه مهرآباد با ماشین حدود 20 تا 25 دقیقه راه است.

موقعیت مکانی هتل و کوهپایه های تهران

موقعیت مکانی هتل و کوهپایه های تهران

معنی اسم هتل اسپیناس پالاس

نام هتل اسپیناس پالاس تهران از یک قله کوه در رشته کوه البرز در شمال کشورمان انتخاب شده است. کلمه اسپیناس به معنای سکونت در محل های ییلاقی است. پالاس به معنی قصر و کاخ است. این دو کلمه در کنار هم به معنی کاخی در ارتفاعات کوه است. در واقع مانند اسم آن، هتل اسپیناس پالاس برج بلندی است که در شمال تهران در کوهپایه قرار گرفته است.

فضای داخلی هتل و درب ورودی

فضای داخلی هتل و درب ورودی

اتاق های هتل اسپیناس پالاس

در هتل اسپیناس پالاس مجموعا 400 اتاق و سوئیت VIP در 20 طبقه آن وجود دارد. کلیه امکانات و تسهیلات رفاهی در این هتل با استاندارد جهانی ارائه می شود. اتاق ها با ظرافتی خاص توسط مبلمان چوبی مبله شده و مجهز به امکانات مدرن مانند تهویه مطبوع قابل تنظیم و تلویزیون LCD هستند. منظره حیرت انگیز کوه ها و شهر از پنجره سوئیت های هتل در طبقات آخر بهترین نمای پانوراما از تهران و قله های پوشیده از برف اطراف آن است.

این هتل اتاق های رویال، استاندارد و سوئیت های جونیور، رویال و پرزیدنت و پرزیدنت پلاس دارد.

اتاق دو نفره استاندارد

این اتاق ظرفیت دو نفر را دارد و متراژ آن سی و پنج متر است. این اتاق ارزان ترین اتاق هتل است ولی امکانات لوکسی را در خود جای داده است. ال سی دی با شبکه های ipty ، میز کار، صندوق امانات و وان حمام، اینترنت پر سرعت، مینی بار و صبحانه رایگان از امکانات این اتاق است. سرویس چای و قهوه رایگان نیز در این اتاق ها ارائه می شود. اتاق دو نفره در 2 نوع دبل و توئین ارائه می شود. اتاق توئین شامل دو تخت یک نفره است اما اتاق دبل دارای یک تخت دو نفره است. اگر یه نفر باشید نیز باید ایناتاق ها را انتخاب کنید. زیرا اتاق یک نفره در این هتل وجود ندارد.

یکی از اتاق های هتل اسپیناس پالاس

یکی از اتاق های هتل اسپیناس پالاس

اتاق فمیلی رویال

همانطور که از نام آن می توان متوجه شداین اتاق ویژه خانواده و یا مهمانان بالای سه نفر طراحی شده است. این اتاق ها 45 متر هستند و امکاناتی مشابه اتاق های استاندارد دارند. تنها تفاوت آن با اتاق های استاندارد، مساحت و تعداد تخت های آن است. همچنین شما می توانید اتاقا خانوادگی بالکن دار نیز رزرو کنید که در این صورت یک بالکن 5 متری نیز به اتاق اضافه می شود و فرصت خوبی برای تماشای مناظر کوه های تهران است.

اتاق بیزینس

این اتاق ها در بالاترین طبقه هتل قرار دارند و بزرگتر هستند و سقف بلندی دارند. پنجره های بزرگ آن نیز چشم انداز زیبایی از تهران را ارائه می کند.

سوئیت جونیور و رویال

سوئیت جونیور 55 متر و سوئیت رویال 125 متر است. از ویژگی های بارز سوئیت جونیور می توان به بزرگ بودن و نورگیر بودن اشاره کرد. اما سوئیت رویال یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب نیز دارد و برای خانواده مناسب است.

سوئیت پرزیدنت و پرزیدنت پلاس

این نوع اتاق ها بهترین اتاق ها در هر هتلی هستند. شبیه یک آپارتمان کامل هستند و حدود 200 متر فضا دارند. این اتاق ها شامل جکوزی و دو سرویس بهداشتی، مینی بار لوکس و کامل با فرش ایرانی هستند.
در اتاق پرزیدنت پلاس یک تردمیل، میز ناهارخوری 6 نفره و صندلی ماساژ نیز وجود دارد.

سوئیت اسکای

این سوئیت ها در آخرین طبقه هتل قرار دارند و چون به آسمانه نزدیک اند به آن ها اسکای به معنی آسمان گفته می شود. این سوئیت ها بزرگترین اقامتگاه هتل هستند. بهترین امکانات ممکن برای آن فراهم شده است. یک اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق کار جدا، میز ناهارخوری 12 نفره دارند. همچنین بالکن بسیار بزرگی نیز دارند.

رستوران هتل اسپیناس پالاس

دو رستوران شگفت انگیز، یکی در طبقه همکف و دیگری بزرگتر در طبقه سوم هتل طیف گسترده ای از غذاها را ارائه می دهند، از غذاهای با کیفیت بین المللی گرفته تا غذاهای لذیذ غذاهای ایرانی. رستوران لاتون غذاهای بین المللی با کیفیت را ارائه می کند و رستوران دیبا نیز غذای اصیل ایرانی را ارائه می دهد میتوان گفت قیمت رستوران دیبا باتوجه به قرارگیری آن تا حدودی مناسب به نظر برسد. این رستوران یک رستوران سنتی است که در معماری داخلی آن از طرح های ایرانی استفاده شده است.

رستوران هتل اسپیناس پالاس

رستوران هتل اسپیناس پالاس

کافه هتل اسپیناس پالاس

تراس و کافی شاپ تماشایی کاخ اسپیناس نیز خدمات خوبی ارائه می دهد. منوی آن شامل انواع غذاها، میان وعده ها، دسر، اسنک و نوشیدنی ها است. کافه سان ست در هتل اسپیناس به دلیل امکان استفاده از فضای باز، بسیار محبوب است و نوشیدنی های سرد و گرم و کیک و شیرینی های متنوع در آن سرو می شود.

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران کیست؟

مالک هتل اسپیناس یک فرد پرتغالی مشهور به نام ماریو کاندیش است. او مدیر گروه هتل های اسپیناس است و پیش از این هتل های دیگری نیز با نام اسپیناس در ایران افتتاح کرده است.

قیمت هتل اسپیناس پالاس

هزینه و قیمت رزرو هتل اسپیناس پالاس برای هر اتاق استاندارد هرشب از 722 هزار تومان شروع می شود. گفتنی است که طبقات بالاتر هزینه رزرو بالاتری دارند. همچنین اگر سوئیت یا اتاق های رویال را انتخاب کنید، هزینه بالاتری باید بپردازید.

سایر اطلاعات و امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

یک پارکینگ با ظرفیت بیش از 400 اتومبیل برای میهمانانی که با اتومبیل های شخصی خود سفر می کنند در نظر گرفته شده است. هتل اسپیناس پالاس همچنین یک مکان عالی برای برگزاری کنفرانس ها و مجامع بین المللی است.

سالن برگزاری همایش و کنسرت در اسپیناس پالاس

سالن برگزاری همایش و کنسرت در اسپیناس پالاس

هشت سالن فوق العاده برای برگزاری مراسم و مهمانی ها و سایر امکانات مجلل شیک با کارمندان حرفه ای و مسلط به زبان انگلیسی، نیاز همه افراد را برآورده می کند.
مرکز سلامتی هتل شامل یک سالن ورزشی کاملاً مجهز و سالن اسپا است. حالا در این میان خیلی ها به دنبال استخر هتل اسپیناس پالاس هستند که یک استخر شنای عالی امکانات ورزشی هتل را تکمیل کرده است. در کنار آن سونا و جکوزی نیز قرار دارد. همچنین در این مکان های ورزشی یک مربی نیز وجود دارد.
همانند اکثر هتل های برتر تهران، رزرو هتل اسپیناس نیز به صورت آنلاین انجام می شود.

ورود به هتل: ساعت 14:00 بعد از ظهر
خروج از اتاق و تحویل آن: 12:00 بعد از ظهر

آدرس: تهران، ایران، سعادت آباد، میدان بهرود، هتل اسپیناس پالاس

صفحه هتل اسپیناس پالاس در اینستاگرام : اینستگرام هتل اسپیناس پالاس: Hotel_espinas

درباره هتل ها بیشتر بخوانید:

راهنمای انتخاب هتل خوب و اتاق مناسب در سفر

هتل ترنج کیش، هتلی روی دریا

با 5 هتل ارزان قونیه آشنا شوید

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt