هتل ترنج کیش، هتلی روی دریا

هتل ترنج کیش، هتلی روی دریا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 آبان ، 1400

هتل ترنج کیش، هتلی روی دریا

هتل ترنج کیش یک هتل خاص است که روی آب و در خلیج فارس بنا شده است و همچنین این هتل اولین و برترین هتل خاورمیانه است که روی آب ساخته شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هتل ترنج کیش اولین هتل روی آب ایران است. این هتل لوکس کیش در سال 1394 افتتاح شده است. هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است و در منطقه‌ای بکر قرار دارد. این هتل 2 فاز دارد: فاز اول روی دریا و فاز دوم هتل ساحلی است هم اکنون در حال احداث است. این هتل از بالا طرحی شبیه یک بته جقه ایرانی را دارد. همچنین این هتل اولین و برترین هتل خاورمیانه است که روی آب ساخته شده است.
بر خلاف تصور عموم، این هتل به گونه ای ساخته شده است که در برابر موج دریا و طوفان کاملا مقاوم است. منطقه شمال غربی جزیره کیش به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر، دلیل این انتخاب است. اختلاف سطح شدید پس از فاصله 1000 متر در دریا، درواقع مانند یک موج شکن طبیعی عمل می‌کند و باعث می‌شود این منطقه هیچ وقت موج و طوفان شدید را تجربه نکند.

طرح بته جقه هتل ترنج کیشطرح بته جقه هتل ترنج کیش

اتاق های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای 100 سوئیت ویلایی است که بر روی اسکلتی چوبی قرار دارند. متراژ این اتاق‌ها 40 متر، 60 متر و 120 متر است و نام‌های آن‌ها به ترتیب رو به ترنج، رو به دریا و رو به غروب است. این هتل، دارای سوئیت‌های فلت، سوئیت 1 خوابه رویال، سوئیت 2 خوابه رویال و سوئیت امپریال است.
امکانات اتاق‌ها شامل تخت هایی نرم، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه ملزومات شخصی، سشوار، وان جکوزی و دریچه شیشه‌ای در کف اتاق برای مشاهده آب است.
اتاق‌های این هتل هر کدام چشم انداز خاص خود را دارند. ویوی رو دریا، ویوی رو به غروب خورشید، رو به دریاچه و... از جمله این موارد هستند.

اتاق هتل ترنج کیشاتاق هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش

امکانات و ویژگی‌های هتل ترنج کیش شامل این موارد است: استقبال و بدرقه، پارکینگ در هتل، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، قایق سواری، سرویس به مرکز شهر، رستوران رژیمی و گیاهی، کافی‌شاپ، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، اجاره خودرو، صندوق امانات، رستوران، سرویس به فرودگاه، کافی شاپ، سالن کنفرانس، نمازخانه، سالن همایش، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن بیلیارد، رمپ، سرویس فرنگی، مجموعه ورزشی، تازه تاسیس بودن، وان در حمام، سشوار، اینترنت با سرعت بالا، صندوق امانات در لابی، سالن همایش، جت اسکی، ماساژ، امکانات بازی کودکان، دستگاه بازی، بیلیارد، بالکن قابل استفاده، روم سرویس 24 ساعته، سالن بدنسازی، مینی بار، تاکسی سرویس، فضای سبز، تلویزیون ال سی دی، خدمات لباسشویی و خشک شویی (لاندری) و اتاق چمدان.
شباهت زیاد به هتل‌های مالدیو و کارائیب، دیدن غروب آفتاب و سازگاری با محیط زیست از مواردی هستند که باعث خاص بودن این هتل شده است.
تمام سوئیت ها دورتادور اسکله‌ای چوبی به طول یک کیلومتر قرار گرفته‌اند اما لازم نیست این مسافت زیاد را پیاده طی کنید تا به سوئیت خود برسید، زیرا برای جا به جایی مسافران و بار آن‌ها از ماشین‌های گلف در هتل استفاده می شود.

نمای دیگری از هتل ترنج کیشنمایی دیگر از هتل ترنج کیش

قیمت رستوران هتل ترنج کیش

هتل ۵ ستاره ترنج کیش دارای ۳ رستوران است که با آشپزهای حرفه‌ای غذاهایی لذیذ را به گردشگران خود ارائه می‌دهد. قیمت رستوران هتل ترنج کیش نسبت به سایر رستوران‌ها گران‌تر است اما تنوع غذایی بالا (ایرانی و فرنگی) و کیفیتی بی‌نظیر دارد.
صبحانه هتل ترنج کیش به صورت بوفه است و دارای صبحانه های سرد و گرم است. هتل ترنج کیش بیش از 50 نوع صبحانه مختلف همراه با نوشیدنی های متفاوت را عرضه می کند. این تنوع بالا در صبحانه باعث انرژی بیشتر گردشگران می‌شود.
۲ کافی شاپ در هتل ترنج کیش وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دمنوش، دسر، کیک ها و غیره را سرو می‌کنند. کافی شاپ هتل ترنج کیش یکی از بهترین مکان های محبوب در این هتل است. در این کافی شاپ علاوه بر پخش موسیقی زنده، صدای امواج خلیج فارس نیز شنیده می‌شود که باعث جذاب‌تر شدن آن شده است.

گردش در جزیره کیش، مروازید خلیج فارس

داستان کشتی یونانی در کیش

هتل ترنج کیشهتل ترنج کیش

اینستاگرام هتل ترنج کیش

اکانت اینستاگرام هتل ترنج کیش در فضای مجازی با آی دی toranj_marine_hotel فعالیت دارد و عکس‌ها و فیلم‌های مربوط به هتل را به اشتراک می‌گذارد.

استخر و جکوزی هتل ترنج کیش

مجموعه آبی این هتل فوق العاده زیبا طراحی شده و با بهترین دستگاه ها، آب استخر آن تصفیه می شود. سونا و جکوزی این هتل نیز امکانات خوبی دارد. سالن بدنسازی هتل نیز دستگاه های به روز و  پیشرفته دارد تا ورزشکاران در حین مسافرت از ورزش خود غافل نشوند.
این هتل زمین بازی برای کودکان نیز دارد. همچنین برای خدمات پزشکی نیز یک تیم پزشکی برای این موارد حضور دارند. مجموعه بازی‌های ساحلی نیز از ویژگی‌های جالب هتل است. امکان ورزش‌هایی مانند والیبال ساحلی، فوتبال دستی و بیلیارد در این هتل وجود دارد.

ماساژ هتل ترنج کیش

ماساژ هتل ترنج کیش توسط ماساژورهای حرفه‌ای و تایلندی انجام می‌شود. کف سالن ماساژ هتل ترنج کیش شیشه‌ای است و امکان مشاهده آب را فراهم می‌کند.

افراد معروف در هتل ترنج کیش

افراد معروفی در این هتل اقامت داشتند یکی از آن‌ها آقای حسن روحانی است که همراه با هیئت همراه در این هتل اقامت داشته است. آقای ظریف، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، بابک جهانبخش، رضا عطاران، گروه موسیقی سون، مسعود روشن پژوه از جمله افراد معروفی هستند که در این هتل اقامت داشته‌اند.

مسیر منتهی به سوییت‌ها در هتل ترنجمسیر منتهی به سوییت‌ها در هتل ترنج

تلفن هتل ترنج کیش

شماره تلفن های هتل ترنج کیش برای تماس 8 - 07644474114 و 09330348898 است.

هتل ترنج کیش و حفاظت از محیط زیست

مدیران هتل عقیده دارند که مسافران در حقیقت میهمان طبیعت هستند و از آن‌ها می‌خواهند دوست دار طبیعت و محیط زیست باشند و کمترین آسیب ممکن را به محیط زیست پیرامون خود وارد سازند. مصالح استفاده شده در ساخت هتل ترنج استاندارد و بی‌ضرر برای محیط زیست است. ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی ترنج برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی نیز صورت پذیرفته است.

تور هتل ترنج کیش

برای تور لحظه آخری کیش و اقامت در هتل ترنج شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی درخواست خود را ارائه دهید.

نکات خاص هتل ترنج کیش

هتل دریایی ترنج به عنوان یکی از هتل‌های لاکچری خاورمیانه، همواره پذیرای مسافرین زیادی از سراسر ایران و جهان است. یکی از موارد جالب توجه دیگر درباره هتل ترنج کیش این است این است که این هتل در جایی قرار گرفته است که بهترین چشم انداز را به طلوع و غروب خورشید دارد. زیباترین آبزیان مثل لاک‌پشت‌ها و ماهی‌های خاص در زیر این هتل زندگی می‌کنند و مرجان‌های زیبای خلیج فارس نیز در این منطقه از جزیره کیش به میزان زیادی وجود دارند. به دلیل وجود مرجان‌ها، آب در این ناحیه زلال و شفاف است.

با رزرو هتل ترنج کیش می‌توانید مطمئن شوید که در زیباترین هتل دریایی خاورمیانه اقامت خواهید داشت. همچنین هتل ترنج کیش یکی از هتل‌های خاص ایران که افراد مختلف برای ماه عسل نیز آن را رزرو می‌کنند.

به دلیل اینکه اکثر مسافران تمایل به خرید از پاساژها و مراکز خرید جزیره کیش دارند، هتل ترنج امکان خوبی را برایشان فراهم کرده است که برای رفاه هر چه بیشتر مسافران هر روز سرویس های رایگان رفت و برگشت به مراکز خرید را به توریست‌ها ارائه می دهد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt