راه اندازی پرواز به برخی کشورها توسط هواپیمایی امارات

راه اندازی پرواز به برخی کشورها توسط هواپیمایی امارات

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 فروردین ، 1399

راه اندازی پرواز به برخی کشورها توسط هواپیمایی امارات

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم گفت گروه شرکت هواپیمایی امارات فقط با کاهش محدودیت های سفر قابل احیا است و ما برای آخرین به روزرسانی ها با همه مقامات ارتباط نزدیک برقرار می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برنامه امارات برای راه اندازی مجدد پروازها

هواپیمایی امارات موافقت مقامات امارات را برای حمل مسافر در تعداد محدودی از مسیرها را دریافت کرده است. از امروز پروازها از دبی به لندن هیترو، فرانکفورت، پاریس، بروکسل و زوریخ آغاز می شود. این شرکت هواپیمایی که ماه گذشته اکثر تورهای دبی و فعالیتهای خود را به حالت تعلیق درآورده بود، هفته ای چهار پرواز به لندن هیترو و سه پرواز در هفته به شهرهای دیگر را ارائه می دهد.
شرکت هواپیمایی امارات که قبلاً پشتوانه مالی دولت دبی را نیز دریافت کرده بود بار تجاری را نیز در هر دو جهت حمل و نقل می کند و از تجارت و جوامع با حمل کالاهای اساسی پشتیبانی می کند. شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، مدیر اجرایی گروه امارات گفت: این خدمات پروازهای هواپیمایی امارات محدود به مسافرانی است که مجوز ورود را از کشورهای مقصد دریافت می کنند. وی افزود: "امیدواریم عملیات اجرایی کامل را در اسرع وقت از سر بگیریم، اما ما با چالش های بسیاری از شهرها در مواجهه با شیوع Covid-19 روبرو هستیم.

هواپیمای شرکت هواپیمایی امارات

مطالعات بیشتر در مورد کرونا
سوالات متداول در مورد ویروس کرونا و بیماری کووید-19
گزارش روز از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان
کدام کشورها با کرونا دست و پنجه نرم می کنند
جدیدترین اخبار گردشگری در جهان بعد از شیوع ویروس کرونا
آخرین وضعیت عبور و مرور از ایران به کشورهای خارجی

بیانات در مورد راه اندازی پروازهای امارات

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم همچنین افزود: "گروه شرکت هواپیمایی امارات فقط با کاهش محدودیت های سفر قابل احیا است و ما برای آخرین به روزرسانی ها با همه مقامات ارتباط نزدیک برقرار می کنیم.
وی گفت: "ما با مسئولان همکاری می کنیم تا خدمات خود را از سر بگیریم و در هر مرحله از سفر، امنیت و رفاه خدمه و مسافران خود را محیا می کنیم و همچنین به طور مداوم وضعیت را بررسی کرده و هرگونه خدمات اضافی را در صورت دسترسی به آنها اعلام خواهیم کرد."
امارات یک هواپیمای بوئینگ 777-300ER را برای این مسیرها در نظر گرفته است و صندلی هایی را در کلاس تجاری و اکونومی ارائه می دهد. به دلایل رعایت بهداشتی و ایمنی، این شرکت هواپیمایی در پروازهای مشخص شده یک برنامه سرویس متغیر پرواز را اجرا می کند. مواد غذایی و نوشیدنی ها همچنان عرضه می شوند و بسته بندی های آن ها به منظور کاهش تماس در حین ارائه وعده های غذایی اصلاح می شوند. تمامی هواپیماهای امارات پس از هر سفر، مراحل پیشرفته نظافت و ضد عفونی در دبی را طی می کنند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt