جشن ده سالگی شرکت هواپیمایی امارات برای اتصال دبی به دوربان

جشن ده سالگی شرکت هواپیمایی امارات برای اتصال دبی به دوربان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مهر ، 1398

جشن ده سالگی شرکت هواپیمایی امارات برای اتصال دبی به دوربان

شرکت هواپیمایی امارات با برگزاری مراسمی، ده سال خدمت به شهر بندری دوربان، نقطه عطفی امارات به آفریقای جنوبی را جشن می گیرد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شرکت هواپیمایی امارات با برگزاری مراسمی، ده سال خدمت به شهر بندری دوربان، نقطه عطفی خود به آفریقای جنوبی را جشن می گیرد. اولین پرواز امارات بین دوربان و دبی در تاریخ 1 اکتبر 2009 انجام شد و از آن زمان این هواپیمایی بیش از دو میلیون بلیط هواپیما صادر و مسافر را در این مسیر جابه جا کرده است. کارکنان ایرلاین امارات همچنین شاهد رشد این شرکت هواپیمایی در یک دهه گذشته بودند. جینیشا بائیچان، مدیر خدمات فرودگاهی پروازهای امارات - دوربان گفت: امارات به قلب من بسیار نزدیک است. من مفتخرم که در این جایگاه هستم و از خدماتی که در دوربان داریم لذت می بریم. وی گفت: بخشی از عملیات راه اندازی پرواز امارات به دوربان و تماشای آن از نوزادی تا عملیاتی شدن پروازهای روزانه که امروز است، برای من یک نکته برجسته حرفه ای بوده است.

هواپیمای امارات و ایستادن کارکنان ایرلاین امارات به شکل عدد ده در جشن ده سالگی ارتباط بین امارات و دبی

ده سال کار سخت ایرلاین امارات برای پرواز دبی - دوربان

رابین استندر، مدیر فروش امارات - دوربان گفت: این یک احساس باور نکردنی و نتیجه کار سخت و فداکاری تیم ما است.
رهبر مشاغل دولتی دوربان نیز بیان کرد: طی سالها، امارات شریک قابل اعتمادی بوده است. ما به کار خود با این شرکت هواپیمایی ادامه خواهیم داد تا دوربان را به عنوان مقصد گردشگران و کسانی که می خواهند تجارت کنند، قرار دهیم. ما مشتاقانه منتظر 10 سال دیگر و افزایش تعداد بازدید کنندگان از دوربان هستیم.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt