بازدید از نمایشگاه های برجسته هنری سنگاپور

بازدید از نمایشگاه های برجسته هنری سنگاپور

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 31 شهریور ، 1398

بازدید از نمایشگاه های برجسته هنری سنگاپور

نمایشگاه های هنری در سراسر جهان و در زمان های مختلف برگزار می شوند، اما نمایشگاه های هنری سنگاپور طرفداران ویژه خود را دارند که از سراسر جهان برای بازدید از نمایشگاه های برجسته هنری سنگاپور به مالزی می آیند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نمایشگاه های هنری در سراسر جهان و در زمان های مختلف برگزار می شوند اما نمایشگاه های هنری سنگاپور طرفداران ویژه خود را از سراسر جهان دارد که با تورهای ارزان سنگاپور خود را به نمایشگاه های هنری سنگاپور می رسانند. به گردشگران تورهای سنگاپور توصیه می شود بعد از یک گشت و گذار در جاذبه های گردشگری سنگاپور، زمانی را نیز برای بازدید از نمایشگاه های برجسته هنری سنگاپور کنار بگذارند.

بازدیدکنندگان در گالری های هنری سنگاپور

بازدید از نمایشگاه هنری سنگاپور

نمایشگاه Affordable Art در سال 2019

نمایشگاه Affordable Art سنگاپور، نمایشگاهی برجسته و شناخته شده در جهان است و یکی از مهمترین رویدادهای سنگاپور می باشد و برای به نمایش گذاشتن آثاری از هنر معاصر، از 22 تا 24 نوامبر 2019 در سنگاپور برگزار می گردد. این نمایشگاه قرار است سنگاپور را شگفت زده کند و دهمین سال خود را در سنگاپور جشن بگیرد. در نمایشگاه امسال هنر مقرون به صرفه سنگاپور یک مجموعه تازه از آثار محلی و منطقه ای را برای عموم مردم سنگاپور و گردشگران تورهای ویژه سنگاپور ارائه می دهد و استعدادهای بین المللی را با ارائه بیش از 80 گالری شرکت کننده، به نمایش می گذارد.
امسال نیز بیستمین سال نمایشگاه Affordable Art در لندن و دهمین دوره این نمایشگاه در سنگاپور می باشد. از آنجا که این نمایشگاه در سال 1999 توسط ویل رامسی تأسیس شد، نمایشگاه Affordable Art به بزرگترین برگزار کننده نمایشگاه های هنری محبوب در جهان تبدیل شده است.
تاریخ: November 22, 2019 - November 24, 2019
زمان: 12 تا 6 بعد از ظهر
هزینه پذیرش: $0 تا $27

نمایشگاه هنری Affordable Art سال 2013 در سنگاپور

نمایشگاه هنری Affordable Art سنگاپور در سال 2013

نمایشگاه آثار هنرمند بسیار ارزشمند سنگاپور، CHEN WEN HSI (شن ون هسی)

در جشن 54 سالگی استقلال در سنگاپور، موزه TPM سنگاپور از ارائه آثار منتخب شن ون هیسی از مجموعه های جانی کوک و خواهران لوئیس خبر می دهد. در این نمایشگاه ویژه بازدید کنندگان قادر خواهند بود آثار بسیار ارزشمند و شگفت انگیز هنرمند فقید و پیشکسوت سنگاپور، شن ون هسی را مشاهده کنند. این نمایشگاه با هدف کارهای بشردوستانه و برای نزدیکی بین هنرمندان، مجموعه داران و مردم برپا می شود.
تاریخ: August 02, 2019 - September 29, 2019
زمان: (دوشنبه - جمعه) 10 صبح - 7 بعد از ظهر (شنبه و یکشنبه) 11 صبح - 5 عصر * تعطیلات عمومی و سایر زمانها فقط با رزرو قبلی*
آدرس: The Private Museum 51 Waterloo Street #02-06 Singapore 187969
هزینه پذیرش: رایگان

شن ون هیسی Chen Wen Hsi هنرمند برجسته مالزی در استودیو نقاشی خود

شن ون هیسی(CHEN WEN HSI)، هنرمند برجسته مالزیایی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt