بازدید از بازاری خوش عطر و زیبا در بانکوک

بازدید از بازاری خوش عطر و زیبا در بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 شهریور ، 1398

بازدید از بازاری خوش عطر و زیبا در بانکوک

بازار گل بانکوک بزرگترین بازار عمده فروشی و خرده فروشی گلهای تازه در بانکوک است. در این بازار انواع گلهای محبوب و اقلام مرتبط با گیاهان از جمله گلهای رز، ارکیده، نیلوفر و سایر موارد عرضه می شوند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بازار گل بانکوک بزرگترین بازار عمده فروشی و خرده فروشی گلهای تازه در بانکوک است. در این بازار انواع گلهای محبوب و اقلام مرتبط با گیاهان از جمله گلهای رز، ارکیده، نیلوفر و سایر موارد عرضه می شوند. بیشتر آنها در بسته های 50 یا 100 شاخه ای فروخته می شوند و قیمت ها به طرز حیرت انگیزی ارزان می باشند. برای بازدید از بازاری خوش عطر و زیبا در بانکوک باید به خیابان چاک پت در نزدیکی سافان فوت یا پل یادبود مراجعه کنید.

گل های عرضه شده در بازار گل بانکوک

بازار گل بانکوک کجاست

فروشگاه ها و فروشندگان در دو تا سه طبقه از مغازه های دو طرف خیابان اصلی قرار دارند. این بازار به یک اسکله رودخانه ای دسترسی دارد، بنابراین می توانید با همراهی با سایر جاذبه های گردشگری بانکوک در شهر قدیمی بانکوک، یک سفر یک روزه عالی را فراهم کنید.

فروشگاه گل در بازار گل بانکوک

زمان بازدید از بازار گل بانکوک

بازار گل بانکوک 24 ساعته باز است، به همین علت به گردشگران تور های بانکوک توصیه می شود برای بازدید از آن ساعات بعد از نیمه شب را انتخاب کنند. در ساعات پس از نیمه شب در بازار گل بانکوک، عمده فروشان بارهای گلهای تازه را دسته بندی می کنند و معامله گران و خرده فروشان برای خرید بصورت عمده به آن ها مراجعه می کنند. اگر در طی این مدت به این بازار بروید، مجذوب جو اطراف و بازار پرهیاهو می شوید. بازار گل بانکوک در طول روز نسبتا آرام است، اگرچه این زمان خوبی است که بازدید کنندگان بتوانند در آرامش به خرید بپردازند. قیمت ها در بازار گل بانکوک معمولا پائین هستند، اما در جشنوارهای خاص مانند ولنتاین، روز مادر یا فصل فارغ التحصیلی، برخی گلها سه تا چهار برابر گرانتر خواهند بود.

گل های قرمز دسته بندی شده در بازار گل بانکوک

چه اقلامی در بازار گل بانکوک عرضه می شوند

گل های موجود در بازار گل بانکوک از گونه های محلی مانند، گل یاس، گل داودی، گل ارکیده، نیلوفر و گل سرخ گرفته تا گونه های وارداتی مانند لاله ها، اسنپدراگون ها، عنبیه و بسیاری دیگر از انواع گل های خوش عطر و زیبا می باشند. لوازم جانبی گل آرایی نیز در این بازار بسیار زیاد است و این لوازم شامل گلدان، فوم گل، روبان، سیم گل فروشی، شاخه یا انواع برگ های تزئینی می باشند. بسیاری از فروشندگان در بازار گل بانکوک خدمات دسته کردن گل را نیز ارائه می دهند. دسته های قبلاً چیده شده، تزئینات گل، لوازم جانبی گل برای عروسی یا سایر مناسبت های خاص نیز موجود می باشد.

ورودی یک فروشگاه گل در بازار گل بانکوک

ساعات کار بازار گل: 24 ساعت شبانه روز که بیشتر در طول شب شلوغ است
آدرس: خیابان چاک پت، پل یادبود یا اسبان فاف چائو فرای
نحوه رفتن به بازار گل بانکوک: تاکسی یا توک توک

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt