بیشترین آرامش در بهترین سالن های اسپا و ماساژ درمانی کوالالامپور

بیشترین آرامش در بهترین سالن های اسپا و ماساژ درمانی کوالالامپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 شهریور ، 1398

بیشترین آرامش در بهترین سالن های اسپا و ماساژ درمانی کوالالامپور

مراکز اسپا کوالالامپور، طیف گسترده ای از سالن های جامع، ماساژهای سنتی، درمانهای بدن و کارشناسان بهداشت حرفه ای، بیشترین آرامش در بهترین سالن های اسپا و ماساژ درمانی کوالالامپور را ارائه می دهند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بهترین سالن های اسپا در کوالالامپور موقعیتی ایده آل برای زمانی است که می خواهید ذهن و بدن خود را پس از یک روز خسته کننده در شهر، به آرامش برسانید. این مراکز بهداشتی و درمانی که بخشی از جاذبه های گردشگری مالزی نیز می باشند، طیف گسترده ای از سالن های جامع، ماساژهای سنتی، درمانهای بدن و کارشناسان بهداشت حرفه ای و با تجربه از سراسر آسیای جنوبی و شرقی و خدمات استاندارد پنج ستاره را ارائه می دهند. در این مطلب برخی از بهترین مراکز اسپا در کوالالامپور را به گردشگران تور های کوالالامپور معرفی می کنیم.

اتاق اسپا و وسایل ماساژ در یکی از مراکز اسپا در کوالالامپور

دهکده اسپا کوالالامپور

دهکده آبگرم کوالالامپور مرکزی لوکس با ارائه خدمات اسپاو ماساژ است که در یک تراس گرمسیری خصوصی محصور شده و خدمات مختلفی مانند ماساژ درمانی سنتی تایلندی، بالیایی، مالایی، سوئدی، سنگ داغ و آروماتراپی، ماساژ های اروپایی و اسکراب بدن می باشد. میهمانان می توانند بعد از اتمام درمان انتخابی خود، در فضای باز و استخر های آبگرم با نمای عالی از فضای سبز سرسبز استراحت کنند و از بیشترین آرامش در بهترین سالن های اسپا و ماساژ درمانی کوالالامپور بهره مند شوید.
ساعات کار: روزانه 10:00 - 22:00 
مکان: ریتز کارلتون کوالالامپور

تخت های ماساژ کنار استخر در دهکده اسپا کوالالامپور

مرکز اسپا و ماساژ درمانی ماندارا

مرکز اسپا و ماساژ درمانی ماندارا در هتل رنسانس کوالالامپور قرار دارد و میهمانان می توانند در آنجا حضور داشته و از ماساژ آرامش بخش بدن و پا، صورت، مانیکور و پدیکور توسط متخصصین بسیار ماهر لذت ببرند. امکانات داخلی این ساختمان دو طبقه شامل یک اتاق ماساژ تایلندی، اتاق های اسپا دو نفره و یک نفره لوکس همراه با حمام و دوش بخار و اتاق های ماساژ درمانی با امکانات حمام بخار است. ماساژ ماندارا ترکیبی از ماساژ با سبک های ماساژ شیاتسو، تایلندی، هاوایی لومی-لومی، سوئدی و بالیایی را با روغنهای خالص دارد.
ساعات کار: روزانه 10:00 - 22:00 
مکان: هتل رنسانس کوالالامپور

اتاق اسپا و وسایل ماساژ در مرکز ماساژ ماندارا کوالالامپور

مرکز اسپا در ماندارین شرقی کوالالامپور

آبگرم در ماندارین شرقی کوالالامپور دارای شش اتاق درمانی مجرد و دو اتاق زوج است که با مبلمان چوبی، رنگ های خاکی و روشنایی آرامش بخش تزئین شده اند. درمان های موجود در اینجا خدمات ماساژ طبیعی بدن مانند ماساژ مالایی و آروماتراپی، درمان های اسکراب بدن بورنئو و جتلاگ، ارائه می شود. ماساژ در این مرکز شامل یک ماساژ آرامش بخش پا که از گلبرگهای گل رز و نمک دریایی طبیعی برای لایه برداری عمیق شروع شده، و پس از آن یک ماساژ آرامش بخش کامل بدن با گل سرخ تمدید می شود.

ساعات کار: روزانه 10:00 - 22:00
مکان: ماندارین شرقی کوالالامپور

اتاق اسپا در مرکز ماساژ ماندارین شرقی کوالالامپور

مرکز اسپا و ماساژ درمانی مجستیک کوالالامپور

مرکز اسپا و ماساژ درمانی مجستیک کوالالامپور در هتل مجلل کوالالامپور دارای سبک های مختلفی از دکوراسیون هنری معماری اسکاتلندی است. این مرکز اسپا با داشتن فضایی آرام و استخر در هتلی مجلل در مرکز شهر کوالالامپور دارای هفت اتاق درمان که با دکوراسیون های زیبا و گل های تازه تزئین شده اند، می باشد. درمان مخصوص مرکز اسپا و ماساژ درمانی مجستیک کوالالامپور، اسپا با جلبک دریایی ساحل شمالی است که به تحریک گردش خون، سفت شدن و بلند کردن لایه های مرده پوست با استفاده از جلبک دریایی از ایرلند و انگلیس شمالی می باشد.
ساعات کار: روزانه 10:00 
مکان: هتل مجلل کوالالامپور

تخت های ماساژ کنار استخر در مرکز اسپا مجستیک کوالالامپور

مرکز اسپا در هتل شانگری کوالالامپور

مرکز اسپا در هتل شانگری کوالالامپور خدمات ماساژهای کامل بدن مالایی، رفلکسولوژی پا و صورت و ماساژ بدن را ارائه می دهد. با رایحه عالی روغنهای آروماتراپی و موسیقی آرام که پخش می شود، تقریبا غیرممکن است که به محض رسیدن به این مرکز احساس آرامش نکنید.
ساعات کار: روزانه 10:00 – 24:00
مکان: هتل شانگری کوالالامپور

اتاق ماساژ و تخت اسپا در مرکز اسپا هتل شانگری کوالالامپور

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt