معرفی بهترین گالری های هنری در دبی برای علاقه مندان به هنر

معرفی بهترین گالری های هنری در دبی برای علاقه مندان به هنر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 شهریور ، 1398

معرفی بهترین گالری های هنری در دبی برای علاقه مندان به هنر

دبی در کشور امارات متحده عربی، محل برپایی طیف گسترده ای از گالری های هنری معاصر است که از هنرمندان سراسر دنیا استقبال می کنند. در این مطلب برخی از بهترین گالری های هنری دبی را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی در کشور امارات متحده عربی، محل برپایی طیف گسترده ای از گالری های هنری معاصر است که از هنرمندان سراسر دنیا و حتی اکثر گردشگران تور های دبی استقبال می کنند. در این مطلب به معرفی بهترین گالری های هنری در دبی برای علاقه مندان به هنر، می پردازیم.

گالری های هنری دبی

گالری هنری طبری

گالری هنری طبری که قبلا با نام گالری هنری دبی شناخته می شد که در سال 2003 توسط ملیحه طبری راه اندازی شد. هدف وی ارتقاء انتقال هنر خاورمیانه به مخاطبان جهانی بوده و همواره به ایجاد مشاغل هنرمندان نو ظهور در منطقه و دیگر مناطق از آن کمک کرده است. این گالری در منطقه اقتصادی با شکوه دبی مستقر است و برنامه ای از نمایشگاه های منظم را به نمایش می گذارد و آثاری را از هنرمندانی چون نقاش لبنانی تگراگ دارگوت، نقاش فلسطینی هازم هارب و مجسمه ساز مدرنیست مصری خالد زکی ارائه می دهد. طبری در وب سایت گالری می نویسد: از آنجا که مرزهای جغرافیایی ما در دوره مهاجرت گسترده ما تاریک می شوند، هنر توانایی جذب و برقراری موضوعات کلیدی اجتماعی را دارد که برای همه مهم است.
ما اکنون از موج جدیدی از هنرمندان خاورمیانه استقبال می کنیم که چشم انداز بین المللی را پشتیبانی می کنند. نسلی که به دنبال تغییر و پیشرفت می باشند.

ازدحام جمعیت هنردوستان در گالری هنری طبری در دبی

گالری Fann A Porter (فان ا پارتر) در جمیرا

این گالری کوچک هنرهای معاصر، طیف متنوعی از هنرمندان نوظهور بین المللی و منطقه ای را در یک ویلای مجلل در جمیرا به نمایش می گذارد. گالری Fann A Porter دارای برنامه ای است که میزبان نمایشگاه های منظم، رویدادها، مزایده ها و یک برنامه اجتماعی است. در اینجا، می توانید از یک گالری عتیقه، استودیو طراحی، کافی نت و همچنین فروشگاه استفاده کنید. این یک مکانی برای ملاقات افراد کلکسیونر و هم فکر و علاقه مندان به هنر با یک دیگر، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی با زمینه هنر است.

مجسمه های هنری در گالری هنری فان ا پارتر دبی

گالری XVA در محله تاریخی الفاهیدی

تنها هتل هنری بوتیک دبی در یک گالری کوچک قرار دارد که همه آثار هنرمندان خاورمیانه و آفریقا را نشان می دهد. امسال، این تیم نمایشگاه هایی از هنرمند عراقی حلیم آل کریم برگزار کرده است که آثار وی در مجموعه های بین المللی مانند موزه ویکتوریا و آلبرت انگلیس و موزه های مشهور فرانسه هم نمایش داده شده است. آثار سمیرا سفارت، هنرمند مشهور ایرانی، امسال نیز در نمایشگاه این گالری به نمایش گذاشته شده است. این هتل در یکی از معروف ترین مناطق تاریخی دبی، الفاهیدی واقع شده است.

بخشی از گالری xva دبی

گالری خط سوم در خیابان Alserkal

گالری هنری خط سوم در یکی از خلاق ترین محله های دبی واقع شده است. این نمایشگاه، هنر هنرمندان معاصر خاورمیانه را به صورت محلی و بین المللی، به نمایش می گذارد. عباس اخوان، فرح آل قاسیمی، هودا لطفی، رانا بیگی و تارک القوشین تنها معدود هنرمندانی هستند که این گالری با آنها کار می کند. گالری خط سوم در خیابان Alserkal همچنین کتابهایی را توسط خلاقان مرتبط در منطقه منتشر می کند.

دیوار های خراب شده در وسط سالن گالری خط سوم دبی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt