بهترین تفریحات در پنتای سنانگ لنکاوی

بهترین تفریحات در پنتای سنانگ لنکاوی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 شهریور ، 1398

بهترین تفریحات در پنتای سنانگ لنکاوی

پنتای سنانگ محبوب ترین منطقه لنکاوی است که در آن رستوران ها، مراکز خرید و هتل های لوکس در کنار ساحلی زیبا می باشند.در این مطلب بهترین تفریحات در پنتای سنانگ لنکاوی را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پنتای سنانگ (Pantai Cenang) محبوب ترین منطقه لنکاوی است که در آن اکثر غذاهای محلی و بین المللی، مراکز خرید و هتل های لوکس است، در کنار ساحل پر زرق و برق آن واقع شده است. علاوه بر آن منطقه پنتای سنانگ مملو از گردشگران تور های لنکاوی است که طرفداران این منطقه هستند و در ساحل شنی مشغول استراحت، اسپا و ماساژ می باشند. در این مطلب بهترین جاذبه های گردشگری مالزی را که در منطقه پنتای سنانگ لنکاوی وجود دارند، به شما معرفی می کنیم.

ساحل زیبای پنتای سنانگ در لنکاوی مالزی

جهان زیر آب  لنکاوی (Underwater World Langkawi)

جهان زیر آب  لنکاوی (Underwater World Langkawi) در وسعت شش هکتاری گسترده شده است و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد. این مجموعه در در انتهای پنتای سنانگ و در کنار مرکز خرید Zon می باشد و بزرگترین آکواریوم مالزی است. این ساختمان عظیم و سفید زیستگاه بیش از 200 گونه مختلف ماهی دریایی و آب شیرین از جمله کوسه ها و بزرگترین ماهی های آب شیرین در جهان می باشد. برخی از مواردی که جهان زیر آب لنکاوی را برای گردشگران تور های لنکاوی جذاب می کند، مرکز آموزشی، کافه تریا و یک سینمای سه بعدی است، که در آن وجود دارند.
آدرس: Zon Pantai Cenang, Mukim Kedawang

آکواریوم جهان زیر آب لنکاوی در مالزی

موزه باغ برنج (لامان پدی) Rice Garden Museum (Laman Padi)

گالری موزه باغ برنج در لامان پدی با مجموعه آثار باستانی، عکس، نمودار و اشیاء مربوط به تاریخچه برنج کاری در لنکاوی است که در پنتای سنانگ و روبروی هتل BON TON، قرار دارد و به گالری میراث، گالری پدی، باغ گیاهان و باغ های متنوع دیگری تقسیم می شود. موزه باغ برنج (لامان پدی) (Rice Garden Museum) (Laman Padi) در ژوئن سال 1999 افتتاح شد و مکان خوبی برای گذراندن یک بعد از ظهر عالی به شمار می رود. گالری میراث این مجموعه دارای یک سری نمایشگر در برای نمایش فعالیت های مربوط به کاشت برنج است.
آدرس: Laman Padi, Pantai Cenang, Mukim Kedawang

موزه باغ برنج لنکاوی در مالزی

پیک نیک و استراحت در کاسا دل مار (Castaway Picnic - Casa del Mar)

پیک نیک اختصاصی یک سرویس برتر است که توسط Casa del Mar (کاسا دل مار) ارائه می شود و در آنجا مهمانان با یک سفر دریایی کوتاه بعد از لذت بردن از یک ناهار لذیذ با جزیره ای متروک و زیبا روبرو می شوند. در حالی که این سرویس هم برای مهمانان و هم برای افراد غیر مهمان در دسترس است، فقط به یک جلسه در روز محدود می شود. بنابراین شرکت کنندگان علاقمند می توانند از قبل رزرو خود را در Casa del Mar (کاسا دل مار) انجام دهند. پکیج (Castaway Picnic - Casa del Mar) شامل یک قایق و خدمه شخصی، سبد پیک نیک و چادرهای آماده شده در ساحل است. گردشگران در این تور به یک جزیره دور افتاده سفر می کنند که در آنجا یک چادر زیبا با توری و تشک های راحت و مینی بار برای تجربه یک ناهار خصوصی با عزیزان برپا شده است و یکی از بهترین تفریحات در پنتای سنانگ لنکاوی می باشد.
آدرس: Casa del Mar, Jalan Pantai Cenang

دو تخت استراحت با خوردنی ها در ساحل های دور افتاده لنکاوی مالزی

ورزشهای آبی در پنتای سنانگ

تور ورزشهای آبی در پنتای سنانگ، تورهای جت اسکی با قیمت مناسب را برای گردشگرانی که در طول اقامت خود در لنکاوی به دنبال یک تجربه پر از آدرنالین هستند، ارائه می دهد. تورهای ورزش های آبی پنتای سنانگ، به مهمانان اجازه می دهد از چندین جزیره ریز پراکنده در اطراف لنکاوی دیدن کنند. در طول مسیر، جاذبه های طبیعی بیشماری از جمله دریاچه ها، تالاب ها، صخره های سنگی و غارهای بسیار جذاب وجود دارد. بازدید کنندگان همچنین می توانند در دریاچه آب شیرین شنا کنند و یا در جنگلهای کوهستانی اطراف پیاده روی کنند. تور ورزش های آبی پنتای سنانگ همچنین علاوه بر جت اسکی، پارازیلینگ، قایق موز و ویبره را برای کسانی که می خواهند از اوقات خوش و تفریحی در پنتای سنانگ لذت ببرند را اجاره می دهند.
آدرس: Pantai Cenang, Mukim Kedawang

گردشگران سوار بر جت اسکی در تور های ورزش های آبی پنتای سنانگ مالزی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt