آرامش بی پایان در بهترین هتل های لاکچری پاتایا

آرامش بی پایان در بهترین هتل های لاکچری پاتایا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 شهریور ، 1398

آرامش بی پایان در بهترین هتل های لاکچری پاتایا

هتل های مجلل پاتایا به شما این فرصت را می دهند که از بهترین امکانات این شهر لذت ببرید.بهترین هتل های لاکچری پاتایا برای افراد مشهور یک گریز محبوب محسوب می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هتل های مجلل پاتایا به شما این فرصت را می دهند که از بهترین امکانات این شهر مشهور تایلند لذت ببرید. اگر چه سفر گردشگران تور های ارزان پاتایا این شهر بخاطر لذت های ارزان قیمت است، اما برای افراد مشهور و حق امتیاز از سراسر جهان یک گریز محبوب محسوب می شود. هتل های مجلل در پاتایا، دارای اتاق های حیرت انگیز و امکانات مدرن هستند که رویدادهای مهم سالانه از جمله مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان، مسابقات گلف و تنیس را به خود جلب می کنند. لذت سفر به پاتایا را با ماساژهای اسپا، غذاهای لذیذ و استراحت های آرامش بخش در هر یک از بهترین هتل های پاتایا چندین برابر کنید. برای آشنایی با برخی از لاکچری ترین هتل های پاتایا با ما همراه باشید.

هتل های لاکچری پاتایا

هتل (Royal Wing Suites & Spa) رویال وینگ

هتل (Royal Wing Suites & Spa) رویال وینگ، شهرت فوق العاده ای را به عنوان یکی از بهترین هتل های تایلند بدست آورده است. با دارا بودن یک لیست چشمگیر از میهمانان سلطنتی که در اتاق های ممتاز خود اقامت داشته اند، این هتل یک مکان ساده و خیره کننده است که بهترین گزینه ها را برای تجربه تعطیلاتی لاکچری را ارائه می دهد. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی بانکوک تقریباً 90 دقیقه است که با تاکسی یا ماشین شخصی امکان دسترسی به آن بسیار آسان می باشد و همانطور که انتظار می رود این هتل دارای ساحل اختصاصی خود نیز هست و میهمانان را قادر به استراحت راحت و به سبک واقعی خود می کند. این هتل همچنین در نزدیکی بهترین جاذبه های گردشگری پاتایا واقع شده است و جاذبه هایی مانند باغ وحش محبوب پاتایا و باغ گرمسیری و  زیبای Nong Nooch با آن فاصله چندانی ندارند.

محوطه هتل رویال وینگ پاتایا

هتل هیلتون پاتایا

با اقامت در هتل هیلتون پاتایا، در مرکز شهر پاتایا قرار خواهید گرفت، هتل هیلتون پاتایا با جشنواره مرکزی پاتایا و ساحل، 3 دقیقه پیاده و از خیابان ساحل پاتایا فاصله دارد. امکانات ویژه این هتل شامل یک مرکز تجاری، خدمات تمیز کردن و خشکشویی 24 ساعته است. این هتل دارای امکاناتی با 6889 فوت مربع (640 متر مربع) از جمله مرکز همایش است که می توانید در آن آرامش بی پایان در بهترین هتل های لاکچری پاتایا را تجربه کنید. پارکینگ نواری هتل نیز رایگان می باشد.

صندلی های کنار استخر روی پشت بام در هتل هیلتون پاتایا

هتل ماریوت پاتایا

هتل ماریوت پاتایا (Pattaya Marriott Resort & Spa)، یک مجموعه تفریحی و لوکس پنج ستاره است و موقعیتی عالی در ساحل دارد. ساحل تنها چند قدم با هتل ماریوت پاتایا (Pattaya Marriott Resort & Spa) فاصله دارد و میهمانان هتل می توانند در کنار هتل از خرید و امکانات تفریحی در Royal Garden Plaza لذت ببرند. بهترین مراکز خرید پاتایا و مکان های تفریحات شبانه در نزدیک ترین فاصله از این هتل قرار دارند.

استخر محوطه هتل ماریوت پاتایا

هتل مجلل میراژ پاتایا

هتل مجلل میراژ پاتایا (Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya)، یک مجموعه گسترده در شمال پاتایا است که دارای وسعت بسیار خوبی از امکانات تفریحی برای بزرگسالان و کودکان می باشد. این هتل پنج ستاره در ساحل Wong Amat درست در شمال خلیج پاتایا واقع شده است. این قسمت پاتایا، خانه بسیاری از بهترین هتل های لوکس پاتایا است. اما هتل مجلل میراژ پاتایا (Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya) دارای دسترسی مستقیم به بخش های ساحل طلایی و همچنین یکی از بزرگترین مناطق استخر در تایلند است. 555 اتاق هتل در این هتل منحصرا برای ارائه منظره های نفس گیر طراحی شده است.

هتل مجلل میراژ پاتایا

هتل کیپ دارا پاتایا (Cape Dara Resort)

هتل کیپ دارا پاتایا در قسمتی از این خلیج واقع شده که برای نمایش های جادویی از خلیج پاتایا بی نظیر است. یک طراحی منحصر به فرد و هر اتاق دارای نمای اقیانوس و بالکن اختصاصی می باشد. این هتل در سال 2012 ساخته شده و لوکس بی پرده از ویژگی های بارز این هتل است. هتل کیپ دارا پاتایا (Cape Dara Resort) دارای یک ساحل اختصاصی، دو استخر و یک رستوران غذاخوری در تمام طول روز است که با ترکیبی از غذاهای کلاسیک تایلندی و برخی از خلاقیت های سرآشپز سرو می شود.

صندلی های کنار استخر هتل کیپ دارا پاتایا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt