پرواز روح در بهترین رستوران های ساحلی پنانگ

پرواز روح در بهترین رستوران های ساحلی پنانگ

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 شهریور ، 1398

پرواز روح در بهترین رستوران های ساحلی پنانگ

زمانی که در سفر هستید حتما دوست دارید حتی یک وعده غذایی را حتی الامکان در فضای ساحلی میل کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیست برخی از بهترین رستوران های ساحلی پنانگ را برای شما عزیزان تهیه کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زمانی که در سفر هستید، به خصوص این که سفرتان با تور های ویژه کوالالامپور پنانگ است، حتما دوست دارید حتی یک وعده غذایی را حتی الامکان در فضای ساحلی میل کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیست برخی از بهترین رستوران های ساحلی پنانگ را برای شما عزیزان تهیه کنیم.

فضای باز رستوران ساحلی در پنانگ مالزی

رستوران  Mansion (عمارت)

رستوران Mansion (عمارت)، رستورانی است که دریا را در جبهه قرار داده و منظره ای بی نظیر از جورج تاون با خط ساحلی را ارائه می دهد. این رستوران به چندین بخش لابی، سالن و غذاخوری تقسیم می شود. منظره در همه ی بخش های رستوران بسیار باورنکردنی و جذاب است. اگر میز خود را در قسمت غذا خوری رزرو می کنید، می توانید از کنار پنجره هایی که به سبک گرجی و با پرده های سفید رنگی که نسیم ملایم آن ها را شکسته است، دریای بیکران را مشاهده کنید. البته، رزرو میز در فضای باز و روی چمن هم خالی از لطف نیست.

فضای داخلی رستوران ساحلی عمارت در پنانگ مالزی

رستوران Uncle Zack (عمو زاک)

رستوران Uncle Zack (عمو زاک) که در محوطه هتل Parkroyal Penang قرار گرفته است، یک رستوران غیر رسمی و در عین حال هوشمند و همچنین دلپذیر و دنج می باشد.در شب فانوس های کوچک کمپینگ برقی این مکان را روشن می کنند. در فضای باز کنار ساحل این رستوران، میز هایی برای نشستن و میل کردن غذا با گوش کردن به صدای امواج دریا تعبیه شده است.

سرآشپز در حال طبخ غذا در ستوران عمو زاک در پنانگ مالزی

رستوران و بار Babylon (بابیلون)

همه چیز در رستوران و بار Babylon (بابیلون) پیچیدگی دارد. از پرده سفید میز هایی که رستوران فضای باز و درختان نخل را پوشانده گرفته تا کفپوش های چوبی تیره و صندلی های بافته شده از چوب خیزران دست به دست هم داده تا بر شگفتی این رستوران بیافزایند. فضای شاداب و سرویس کارآمد کارکنان نیز به همراه زرق و برق دنیای قدیمی این رستوران تجربه خوردن بهترین غذا را در یکی از بهترین رستوران های ساحلی پنانگ برای شما به وجود می آورد.

فضای داخلی رستوران ساحلی بابیلون پنانگ مالزی

رستوران دریایی Ocean Green (اقیانوس سبز)

اقیانوس سبز یک رستوران غذای دریایی است که قادر به رقابت با بهترین رستوران های پنانگ می باشد. خوردن بهترین غذا های دریایی را با لمس نسیم اقیانوس در رستوران دریایی Ocean Green (اقیانوس سبز) تجربه کنید. یکی از بهترین غذاهای موجود در فهرست این رستوران خرچنگ کباب شده با پنیر و سس بادام زمینی است.

فضای بیرونی رستوران اقیانوس سبز در پنانگ مالزی

رستوران و بار Seafront Dining

رستوران و بار Seafront Dining، یک رستوران دو طبقه بسیار زیبا در جورج تاون می باشد که منظره ای زیبا از تنگه مالاکا و حتی پل پنانگ را در خود جای داده است. هنگام خوردن یک وعده غذایی در این رستوران اگر می خواهید منظره بهتری از اقیانوس را داشته باشید، از طبقه دوم به بالکن و فضای باز بروید و بهترین غذای عمرتان را در بهترین رستوران ساحلی پنانگ میل کنید.

بار و فضای داخلی رستوران Seafront-Dining-Restaurant&Bar در پنانگ مالزی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt