راهنمای پرخوری در تفلیس و معرفی بهترین رستوران های خانگی گرجستان

راهنمای پرخوری در تفلیس و معرفی بهترین رستوران های خانگی گرجستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1398

راهنمای پرخوری در تفلیس و معرفی بهترین رستوران های خانگی گرجستان

رستورانهای خانگی در گرجستان سنت جمع آوری خانواده و دوستان در کنار میز غذا را حفظ می کنند. گردشگران تور های ارزان گرجستان وقتی در رستوران های خانگی گرجستان هستند، جزئی از خانواده محسوب می شوند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رستورانهای خانگی در گرجستان سنت جمع آوری خانواده و دوستان در کنار میز غذا را حفظ می کنند. گردشگران تور های ارزان گرجستان وقتی در یک رستوران خانگی هستند، جزئی از خانواده محسوب می شوند. موارد دلخواه غذاهای لذیذ را برای صرف صبحانه، ناهار، شام و دسر در این رستوران های خوشمزه گرجستان انتخاب کنید.

رستوران خانگی دیلارد در گرجستان

صبحانه در رستوران های خانگی گرجستان

همه رستوران های خانگی در گرجستان صبحانه را سور می کنند، اما یکی از رستوران های هتل دیلارد و خانه دیلارد در دیلارد بسیار لذت بخش است. خانه دیلارد با صبحانه ای متنوع از گوشت ها، تخم مرغ ها، سیب زمینی، میوه های تازه، مواد غذایی خانگی، شیرینی های تازه پخته شده و سایر موارد دیگر را سرو می کند. خانه دیلارد یکی از آن دسته از مکان های "غذا برای روح" است و علاوه بر این، صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز می باشد، بنابراین روز خود را درست با تغذیه روح خود شروع کنید.

میز صبحانه در رستوران های خانگی گرجستان

مرغ کبابی و دسر

یکی از موارد مشترک در تمام رستوران های خانگی در گرجستان مرغ سرخ شده و برخی از بهترین مرغ های سرخ شده در گرجستان در رستوران خانوادگی باکنر است و از بعضی از خوشمزه ترین غذا های کلاسیک لذیذ که می توانید در گرجستان پیدا کنید را استفاده می کند. بهترین سینه مرغ را در رستوران باکنر پیدا خواهید کرد. گوشت سینه تمایل به خشکی دارد، اما باکنر گوشت سفید آن را آبدار، براق و کاملاً ترد و با کمی شیرینی نگه می دارد.

سینه مرغ کباب شده با مخلفات در رستوران های خانگی گرجستان

مخلفات همراه غذا در رستوران های خانگی گرجستان

می توانید از سرویس های سبزیجات خوشمزه و شگفت انگیز در رستوران های خانگی گرجستان استفاده کنید، اما هیچ کجا مخلفات و همچنین سالن غذا خوری خانم ویلکس را در ساوانا نداشته است. پکیج کلم، لوبیا سبز، روتاباگ، لوبیا کره، نخود فرنگی و موارد دیگر از جمله سبزیجاتی است که می توانید در رستوران های خانگی گرجستان به همراه غذای تان سفارش دهید و میل کنید. آنها حتی بسته ذرت را به خوبی سرو می کنند.

بشقاب سالاد سرو شده در رستوران های خانگی گرجستان

مخلفات اضافه

وقتی بهترین صبحانه، بهترین مرغ و دسر و بهترین مخلفات را بخورید، چه چیزهایی روی میز کم است؟ خانه اسمیت در دالونگا مخلفات اضافی را به سطح کاملا جدیدی رسانده است. اسمیت هاوس نیز بهترین ترشی کدو سبز را که در عمرتان تجربه می کنید، تهیه و ارائه می دهد. وقتی با سبزیجات در کنار هم قرار بگیرند و یک طعم کمی تیز و شیرین را ارائه می دهد.

دسر سرو شده در رستوران های خانگی گرجستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt