تفریحات مهیج در گوا که کمتر کسی از آن ها با خبر است

تفریحات مهیج در گوا که کمتر کسی از آن ها با خبر است

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 آبان ، 1398

تفریحات مهیج در گوا که کمتر کسی از آن ها با خبر است

گوا جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیبا و شگفت انگیزی را در خود جای داده است، در سفر به گوا، تفریحات مهیج بسیاری را می توانید تجربه کنید.برای آشنایی با تفریحات مهیج در گوا که کمتر کسی از آن ها با خبر است با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گوا یکی از نقاط هندوستان می باشد که جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیبا و شگفت انگیزی را در خود جای داده است، در سفر به گوا علاوه بر تفریحات ساحلی، تفریحات مهیج دیگری را نیز می توانید تجربه کنید، اما خیلی از افراد از این تفریحات آگاه نیستند. برای آشنایی با تفریحات مهیج گوا که کمتر کسی از آن ها با خبر است، با ما همراه باشید.

سواحل گوا در هندوستان

دوچرخه سواری از Panji به Ponburpa

گوا مملو از زیبایی هاست، اما دوچرخه سواری از Panjim به Pomburpa یک تجربه بسیار عالی است. این مسیر کاملا پر از فضای سبز و رودخانه می باشد. منظره ای دوست داشتنی از چمن زارهای سبز کنار جاده، برنج کاری ها و ماهیگیری در کنار رودخانه خستگی طی کردن مسافت را از تن شما بیرون خواهد آورد و هوای خنک در حال حرکت آرام شما را لمس می کند و ذهن در خوشحالی غرق می شود. اگر به فرهنگ، آداب و رسوم و زندگی مردم علاقه دارید می توانید از روستاهای اطراف گوا نیز دیدن کنید.

جاده زیبای بین Panji-to-Ponburpa گوا در هندوستان

لمس طبیعت با کایاکینگ در گوا

گوا یک اکو سیستم طبیعی که بسیار به خوبی حفظ شده است را ارائه می دهد. گوا مقصد مهمی برای علاقه مندان به کایاک می باشد. کلیه تجهیزات از جمله کایاک حرفه ای، قایق های خوب، کاپشن های گرم و ضد آب و بسیاری تجهیزات دیگر توسط برگزار کنندگان تور های کایاک سواری گوا ارائه می شود. برای این کار می توانید ساحل پالولم، دونا پالا یا هولنت بیچ را انتخاب کنید. بهترین زمان برای کایاکینگ در گوا از ماه اکتبر تا ماه مه در نظر گرفته شده است.

کایاکینگ و قایق سواری در رودخانه های گوا هند

رفتینگ مهیج در گوا

قایقرانی رودخانه های خروشان یا همان رفتینگ، به یک ورزش بسیار محبوب در گوا تبدیل شده است. همچنین این ورزش در حال تبدیل شدن به اولین انتخاب برای گردشگران تور های گوا می باشد. برای این کار می توانید رودخانه تیلاری را انتخاب کنید زیرا پوشش گیاهی زیبا و درختان سبز در سواحل این رودخانه ها منظره ای دلربا را برای شما به وجود می آورد. از ماه جولای تا اکتبر بهترین زمان برای رفتینگ مهیج در رودخانه های گوا می باشد.

رفتینگ در رودخانه های گوا هندوستان

پاراسیلینگ خاطره انگیز در گوا

پاراسیلینگ در گوا به کمک قایق موتوری و یک چتر نجات از بالا منظره ای دیدنی و هیجان انگیز را به شما می بخشد. پاراسیلینگ یک فعالیت بسیار محبوب در گوا می باشد و به یکی از ساده ترین و مهیج ترین تفریحات آبی تبدیل شده است. در هر جای گوا می توانید پاراسیلینگ را تجربه کنید اما Dona Pala ،Mejorda ،Anjuna ،Bogmal ،Calangute ،Colva ،Candolim ،Vagator Beach محبوبترین مکان ها برای پاراسیلینگ در گوا محسوب می شوند.

پاراسیلینگ در سواحل گوا در هند

تور بازدید از آثار تاریخی در گوا

بازدید از جاذبه های تاریخی گوا، بهترین راه برای کشف تنوع فرهنگ، تاریخ، سنت ها و مذاهب گوا و آداب و رسوم مردم گوا می باشد. با بازدید از جاذبه های تاریخی گوا احساس می کنید که گویی در حال بازدید از شهر رم هستید. در صورت تمایل می توانید از تور گوا پرتیان استفاده کنید زیرا این تور کلیساهای معروف و قلعه های گوا را که نشان دهنده میراث استعماری هند هستند و بهترین جاذبه های گردشگری هند نیز محسوب می شوند، را شامل می شود و آن ها را به شما معرفی می کند. ساختمانهای تاریخی مانند قلعه آگودا، قلعه چاپورا و فورت ماگوس در این تور گنجانده شده اند.

آثار تاریخی گردشگری گوا در هندوستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt