آب تنی حسابی پس از زیارت در مشهد مقدس

آب تنی حسابی پس از زیارت در مشهد مقدس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 شهریور ، 1398

آب تنی حسابی پس از زیارت در مشهد مقدس

شهر مشهد به غیر از حرم امام رضا (ع) و جاذبه های تاریخی و گردشگری اش مکان های زیادی برای تفریح و خوش گذرانی دارد. از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد پارک های آبی آن می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر مشهد به غیر از حرم امام رضا (ع) و جاذبه های تاریخی و گردشگری اش مکان های زیادی برای تفریح و خوش گذرانی دارد. از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد که بسیاری از مردم کشور را پس از زیارت به خود جذب می کند، پارک های آبی مشهد می باشد. در سال های گذشته با سرمایه گذاری های خصوصی در پارک های آبی مشهد، چهار پارک آبی سرپوشیده در مشهد ساخته و بهره برداری شده است. این پارک های آبی، پارک ساحلی آفتاب، پارک آبی ایرانیان، موج های خروشان و پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد هستند که پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشند. در این مطلب بهترین پارک های آبی مشهد مقدس را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

استخر و سرسره های آبی در سرزمین آبی

پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی خدمات و امکانات تفریحی زیادی دارد که از نظر کیفیت نشان استاندارد ایران را نیز برای خود به ارمغان آورده است. از امکاناتی که در سرزمین موج های آبی مشهد وجو دارد می توان، سرسره‌ آهسته، سرسره‌ سرعتی، سرسره سقوط آزاد، سرسره سوپر لوپ، سرسره تورنادو، سرسره پیچشی با ۲۵ متر طول، سرسره جت موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و رودخانه خروشان خروشان، محدوده بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و سینما ۵ بعدی را نام برد.

آدرس: مشهد، بزرگراه آسیایی، قاسم آباد (شهرک غرب)، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳

نمایی از بالای سالن و استخر های سرزمین موج های آبی

سرسره های آبی سرزمین موج های آبی

پارک ساحلی آفتاب مشهد، عظیم ترین پارک آبی طبقاتی در دنیا

پارک ساحلی آفتاب مشهد از پارک های آبی مشهد است که دومین پارک آبی مشهد که می تواند بهترین آب تنی پس از زیارت را برای گردشگران مشهد به ارمغان بیاورد نیز محسوب می شود. پارک ساحلی آفتاب در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و مساحت آن چیزی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع می باشد. پارک ساحلی آفتاب به دلیل ۷ طبقه بودنش بزرگترین پارک آبی مشهد شناخته شده و امکانات بسیاری از جمله سانس همزمان آقایان و بانوان در طبقه های مختلف می باشد. روی پشت بام پارک ساحلی آفتاب قسمتی نیز برای حمام آفتاب بانوان تعبیه شده و از نظر گردشگران تور های مشهد یکی از جذابیت های خاص این مجموعه می باشد. پارک ساحلی آفتاب برای اولین بار در خاورمیانه استخر نمک اسپوتا با خاصیت درمانی و لایه برداری پوست را راه اندازی کرده است.

نمای داخلی پارک ساحلی آفتاب

خدمات و امکانات تفریحی پارک ساحلی آفتاب شامل سه استخر برای آقایان، استخر بانوان و استخر VIP برای آن ها، سرسره دوقلو، با ۱۸ متر ارتفاع، چاله فضایی با ارتفاع ۱۷ متر، استخر ۳۵ متری موج، سرسره آهسته با ارتفاع ۱۵ متری، رودخانه ای دور تا دور پارک آبی با ۱۷۰ متر طول و دو تونل سنگی، سرسره پیچ به ارتفاع ۱۸ متر، چشمه جوشان که آب آن از سنگهای غار بیرون میزند، سرسره سرعت به ارتفاع ۱۸ متر و آبشار خروشان با ارتفاع بیش از ۱۸ متر، می باشند. این مجموعه برای اولین بار در ایران یک استخر غواصی به عمق ۱۲ متر را برای غواصی طبیعی نیز در نظر گرفته است. یک بخش دیگر در پارک ساحلی آفتاب برای نخستین بار در خاورمیانه، بخش سونای ماسه با هدف درمان درد های عضلانی و مفصلی راه اندازی شده است. علاوه بر این امکانات، پارک ساحلی آفتاب دارای سالن های یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی، ایروبیک، بدنسازی و ماساژ هم می باشد.
آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق

استخر های آب پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد، در فهرست استاندارد ترین پارک های آبی جهان

پارک آبی ایرانیان برای نخستین بار در کشور امکان موج سواری با تخته را فراهم کرده است. پارک آبی ایرانیان مشهد مساحتی بالغ بر ۱۴ برابر زمین فوتبال می باشد و از بهترین پارک های آبی سرپوشیده جهان است. این مجموعه توسط یک شرکت کانادایی به نام   White Water Park که یکی از بزرگترین طراحان پارک های آبی دنیا هستند، طراحی شده است. پارک آبی ایرانیان مشهد دارای امکاناتی چون، پارک آبی روباز برای آقایان، استخر موج به اندازه یک زمین فوتبال با موج‌های ۳٫۵ متر، موج سواری با تخته در مدرسه موج سواری، رودخانه خروشان و آرام، سینمای ۵ بعدی آبی، سرسره های آهسته و سرعتی، سرسره رنگین کمان، سرسره پیچ، سرسره موج، چاله فضایی، سونا و جکوزی، رستوران و کافی شاپ و بخش Spa می باشد.
آدرس: 1بزرگراه آسیایی، قاسم آباد (شهرک غرب)، بلوار حجاب، نبش حجاب ۸

سرسره های آبی و استخر پارک آبی ایرانیان مشهد

پشت بام و محل حمام آفتاب پارک آبی ایرانیان مشهد

سرزمین موج های خروشان، جدید ترین پارک آبی مشهد

سرزمین موج های خروشان مشهد جدیدترین پارک آبی این شهر می باشد و رکورد پارک های آبی مشهد را نیز شکسته است. سرزمین موج های خروشان دارای ۶۰ هزار متر مربع مساحت می باشد و بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در جهان نیز محسوب می شود. ارتفاع این پارک حدودا ۴۰ متر است و دارای چهار سرسره سقوط آزاد با ۲۴ متر ارتفاع می باشد و در منطقه شاندیز، شلوغترین منطقه گردشگری مشهد قرار دارد.

سرسره های آبی و استخر پارک آبی موج های خروشان مشهد

سرزمین موج های خروشان دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان دارد و دارای امکاناتی چون، ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری، ۶۳ سرسره سرعتی و هیجان انگیز، طولانی ترین رودخانه موج در بین پارک های آبی مشهد و ایران، بزرگترین دریاچه متلاطم در خاورمیانه، غار نمک، ترامپولین، جویس شاپ، سالن ماساژ پیشرفته، سالن بسیار مجهز ایروبیک، پارک مخصوص کودکان و مهد کودک، بزرگترین سونای خشک و بخار در بین پارک های آبی مشهد و دنیا، جکوزی و حمام ترکی، بازی هیجان انگیز زیپ لاین، پینت بال لیزری، پارکینگ، مرکز خرید، کارواش، رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده است.
آدرس: ابتدای جاده شاندیز

قسمت های مختلف پارک آبی موج های خروشان مشهد

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt