بهترین استخرها در بهترین هتل های بانکوک

بهترین استخرها در بهترین هتل های بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 مرداد ، 1398

بهترین استخرهای هتل در بانکوک بانکوک شگفت انگیزترین استخرهای هتل

بانکوک از گرمترین شهرهای جهان است و در این شهر در پایان روز های پر فعالیتی که می تواند گشت و گذار در جاذبه های گردشگری بانکوک و یا رفتن به بهترین مراکز خرید بانکوک باشد، یک خنکی دلچسب را تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بانکوک از گرمترین شهرهای جهان است، بنابراین حتما می خواهید هنگام سفر به این شهر در پایان روز های پر فعالیتی که می تواند گشت و گذار در جاذبه های گردشگری بانکوک و یا رفتن به بهترین مراکز خرید بانکوک باشد، یک خنکی دلچسب را تجربه کنید. برخی از هتل های بانکوک دارای استخر های بی نظیری هستند، که در این مطلب تعدادی از آن ها را به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

شهر بانکوک در شب

استخر هتل (اوکورا پرستیژ) Okura Prestige بانکوک

استخر در هتل (اوکورا پرستیژ) Okura Prestige بانکوک برای افرادی که از ارتفاع می ترسند و دچار سرگیجه می شوند اصلا مناسب نیست، زیرا به نظر می رسد آب در افق آسمان مخلوط می شود و هر لحظه ممکن است از لبه استخر بریزد! هتل (اوکورا پرستیژ) Okura Prestige بانکوک همه امکاناتی مثل: یک بار دنج، یک سالن ورزشی 24 ساعته و همچنین دو رستوران شگفت انگیز را در خود جای داده است. همه اتاق های این هتل با نمای آسمان شهر بانکوک و وای فای رایگان ارائه می شوند.

استخر هتل اکورا پرستیژ بانکوک

استخر هتل W بانکوک

هتل W در بانکوک بسیار جالب و دلپذیر است. آب تنی در استخر این هتل در هر ساعت از روز بسیار عالی به نظر می رسد. این استخر دارای بهترین دید از بالا به بانکوک است. چراغ های نئون کنار آب در این هتل لذت شنا و آب تنی را در شب چندین برابر می کند. در حالی که از خوردن ساندویچ در استخر لذت می برید، یک موسیقی نیز به لذت شما می افزاید.

استخر هتل W دبلیو بانکوک در شب

استخر هتل (سو سافیتل) SO Sofitel بانکوک

اگر می خواهید از هیاهوی خیابان های شلوغ بانکوک دور شوید، به آسانسور هتل (سو سافیتل) SO Sofitel بانکوک رفته و به طرف عرشه بروید، جایی که استخری شگفت انگیز را در خود نگه داری می کند. البته این هتل بجز طراحی زیبای استخر، زیبایی زیادی را در طراحی اتاق ها ایجاد کرده است. تمام اتاق های این هتل برای گردشگران تور های ویژه بانکوک، به مجموعه ای از نوشیدنی های لبنی، Wi-Fi و سیستم مینی اپل مک مجهز می باشند تا بتوانید نمایش های مورد علاقه خود را تماشا کرده و کار های اینترنتی خود را انجام دهید.

استخر هتل سو سافیتل بانکوک با چراغ های بنفش در شب

استخر هتل (سنت رجیس) St Regis بانکوک

محیط اطراف استخر هتل (سنت رجیس) St Regis بانکوک به همراه ستون های آینه دار یک مجموعه مدرن را برای شگفت زده کردن شما آماده کرده اند. خدمات عالی سنت رجیس بانکوک با نوشیدنی های کنار استخر تمام نمی شود و اتاق های این هتل نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. سنت رجیس به دلیل داشتن هتل های مجلل بسیار مشهور است.

استخر هتل سنت رجیس بانکوک در غروب افتاب

استخر هتل (Millennium Hilton Bangkok) ملنیوم هیلتون بانکوک

استخر شنای هتل (Millennium Hilton Bangkok) ملنیوم هیلتون بانکوک مشرف به رودخانه (چاو فاریا) Chao Phraya و یکی از بهترین استخرها در بهترین هتل های بانکوک می باشد. صندلی ها در امتداد لبه استخر با نمای بی نظیر و افق آسمان برای استراحت چیده شده اند. اگر این دیدگاه به اندازه کافی برای شما چشمگیر نبود، در طبقه 31 این هتل می توانید از یک نمای 360 درجه از بانکوک لذت ببرید. اتاق ها و سوئیت ها با نام تجاری هیلتون که معروف به خدمات با کیفیت و مناسب می باشد، بهترین خدمات را اراوه می دهند.

استخر هتل ملنیوم هیلتون بانکوک

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt