بهترین رستوران های لنکاوی با سرو غذاهای بین المللی

بهترین رستوران های لنکاوی با سرو غذاهای بین المللی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 مرداد ، 1398

بهترین رستوران های لنکاوی با سرو غذاهای بین المللی

بهترین رستوران های لنکاوی با همه سطوح بودجه، سلیقه ها، ترجیحات و همچنین ارائه خدمات فوق العاده و منظره با شکوه از غروب خورشید دریای آندامان پذیرایی می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بهترین رستوران های لنکاوی با همه سطوح بودجه، سلیقه ها، ترجیحات و همچنین ارائه خدمات فوق العاده و منظره  با شکوه از غروب خورشید دریای آندامان پذیرایی می کنند. لنکاوی به عنوان یک جزیره گرمسیری محبوب، به دلیل سرو برخی از بهترین غذاهای محلی مالزی از جمله غذاهای پر طرفدار مالایی و چینی و همچنین غذاهای دریایی تازه مانند خرچنگ، میگوها و ماهی مرکب معروف می باشد و همچنین مشتری مداری جهانی را به نام خود ثبت کرده است. بنابراین می توانید طیف های متنوعی از غذا های سراسر جهان را در رستوران های لنکاوی تجربه کنید. در حالی که برخی از معروف ترین رستوران های لنکاوی در هتل های منحصر به فرد پنج ستاره، کوها و در بسیاری از جاذبه های گردشگری مالزی قرار دارند، جواهر های پنهان زیادی در این جزیره وجود دارند که مطمئنا شما را راضی می کنند. برای کمک به شما جهت رفتن به بهترین رستوران لنکاوی برای صرف ناهار با ما همراه باشید.

میز های بار یک کافه ساحلی در لنکاوی با نمای دریا و جزایر آندامان

رستوران گولای، تجربه طعم غذا های مالایی و هندی

خانه گولای در داتای لنکاوی یکی از بهترین رستوران های لنکاوی برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه مالایی و هندی است، رستوران گولای لنکاوی در حالی که توسط یک جنگل بارانی 10 میلیون ساله احاطه شده است، ساخته شده در قالب یک خانه روستایی چوبی سنتی می باشد. این رستوران تقسیم شده به چندین بخش غذا خوری تقسیم شده است و با شمع های روشن، پارچه های ارگانزا و همچنین میزهای کم ارتفاع و کوسن های راحت که روی تشک های بافته شده قرار گرفته تزئین شده است.

نمای خارجی رستوران گولای لنکاوی در شب

رستوران کایو پوتی، از پنانگ تا پاریس

رستوران Kayu Puti (کایو پوتی) یک مکان غذا خوری زیبا است که غذاهایی مثل هوته، کوکتل های منحصر به فرد و نوشیدنی های پرمصرف، تخصص دارد و دارای غذا های دریایی درجه یک است. یک بخش بار نیز وجود دارد که می توانید در آن با نشستن بر روی صندلی های راحت و آفتابگیر هایی که در بالای دریای آندامان هستند، استراحت کنید و لذت ببرید. منوی غذا توسط سرآشپز Gaetan Biesuz ساخته شده است و ترکیبی از روشهای آشپزی فرانسوی و مواد داخلی مانند عسل زنبور سیاه، نارگیل و غذاهای دریایی هستند، می باشد.

ورودی رستوران کایو پوتی لنکاوی با نور های آبی در شب

اوج آرامش در دانا لنکاوی

برنامه ریزی برای صرف غذا در رستوران Danna Langkawi (دانا لنکاوی) مشرف به دریای بیکران و ساحل Pantai Kok (پناتی کوک) که دارای یک فضای داخلی درجه یک، خدمات عالی و یک پیانیست زنده برای عصرانه است که گردشگران تور های ویژه کوالالامپور و لنکاوی را به اوج آرامش می رساند و این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های لنکاوی تبدیل کرده است. این رستوران که در طبقه همکف واقع شده است، منوی گسترده ای از غذا های مالزیایی الهام گرفته از غذاهای مدیترانه ای و اروپایی را ارائه می دهد. غذا های گیاهی و فاقد گلوتن نیز برای افرادی که رژیم های غذایی خاصی دارند نیز در دسترس است.

میز ها و نمای داخلی رستوران دانا لنکاوی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt