دقایقی آرامش در کافه های پنانگ

دقایقی آرامش در کافه های پنانگ

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 مرداد ، 1398

دقایقی آرامش در کافه های پنانگ

روند رو به رشد سریع سرو قهوه در محیط های شیک و آرام در پنانگ رواج یافته است و همین امر باعث شده تا شما تعدادی کافه شیک و جالب را به خصوص در اطراف منطقه جورج تاون ببینید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

روند رو به رشد سریع سرو قهوه در محیط های شیک و آرام در پنانگ رواج یافته است و همین امر باعث شده تا شما تعدادی کافه شیک و جالب را همراه با جاذبه های گردشگری مالزی و به خصوص در اطراف منطقه جورج تاون ببینید. در این مطلب چند نمونه از بهترین کافه های پنانگ را به شما معرفی می کنیم. اگرچه هنوز تعداد کمی از کافه های قدیمی چینی که قهوه و میان وعده های ارزان قیمت را سرو می کنند، باقی مانده اند، اما این بخش های مهم و اساسی زندگی شهری در طراحی داخلی عجیب و غریب خود ایستادگی می کنند و در برخی از آنها از عناصر جدید فرهنگی نیز استفاده می شود.

فنجان قهوه

کافه (میام میام پنانگ) Miam Miam Café Penang

اولین کافه در لیست بهترین کافه های پنانگ، یک مکان ژاپنی فرانسوی می باشد. کافه (Miam Miam Café Penang) میام میام پنانگ، با طراحی داخلی عالی خود باعث تجسم فرهنگ هایپستر می شود. این کافه محل تجمع تعداد زیادی از شهروندان جوان می باشد.

میز و صندلی و دکوراسیون داخلی کافه میام میام پنانگ

کافه پیک نیک پنانگ

کافه پیک نیک در خیابان ناژور در جورج تاون، کافه ای عجیب و غریب و توهمیک است که جذابیت دنیای کهن را با خود به همراه دارد و یکی از بهترین کافه های پنانگ محسوب می شود. شما می توانید آوردن یک کتاب و گذراندن یک بعد از ظهر احاطه شده با عتیقه های قدیمی، در یک فضای دنج و دور از خانه را در این مکان تجربه کنید. در این کافه حتی صورتحساب خود را در ظرف های قدیمی تحویل می گیرید. البته باید توجه داشته باشید که آنها فقط پرداخت نقدی را می پذیرند.

نمای بیرونی و پنجره کافه پیک نیک پنانگ

کافی شاپ کوپی سی پنانگ

کافی شاپ Kopi C (کوپی سی) در حال حاضر یکی از کافه های منحصر به فرد در پنانگ از نظر گردشگران تور های کوالالامپور و پنانگ می باشد. این کافی شاپ طراحی شده با میز و صندلی های چوبی تیره، تعداد زیادی تابلو های هنری در قاب های زینتی می باشد، این به گونه ایست که گویی در زیر سقف این کافی شاپ یک مجتمع میراث فرهنگی و فضای مجلل هنری قرار دارد.

نمای داخلی کافی شاپ کوپی سی پنانگ

کافه مون تری 47 (Moon Tree 47)

کافه مون تری 47 (Moon Tree 47)، یک کافه  گالری هنری با یک موسیقی آرام در جورج تاون است. مجموعه ای از آثار به جا مانده از جنگ چینی را در این کافه می بینید که بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشند. بسیاری از مبلمان این کافه عتیقه اند و حتی یک آب نما نیز در فضای داخلی دارد.

نمای داخلی و قاب های روی دیوار کافه مون تری 47 پنانگ

کافه فول هوس (Fullhouse) پنانگ

کافه Fullhouse یک کافی شاپ با چای های بسیار خوش رنگ و طعم است. با رفتن به کافه فول هوس، نوشیدن یک قهوه و دقایقی آرامش را به سبک ویکتوریایی تجربه می کنید. این کافه دارای مبلمانی با رنگ برجسته، پنجره های زیبا و مبل های مخمل با طرح گلدوزی، توری و تزیینات بی نظیری می باشد. این کافه مشتریان وفا داری را به خود جلب کرده است که نه تنها برای قهوه و غذای عالی اش، بلکه برای این که فرصتی را برای یک جلسه بی نظیر با دوستان داشته باشند، به آن جا می روند.

نمای داخلی و عروسکی بزرگ در کافه فول هوس پنانگ

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt