جشنواره ترسناک و شگفت انگیز اشباح گرسنه در پنانگ

جشنواره ترسناک و شگفت انگیز اشباح گرسنه در پنانگ

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 مرداد ، 1398

جشنواره ترسناک و شگفت انگیز اشباح گرسنه در پنانگ

سنت ارواح گرسنه به هفتمین ماه قمری تقویم چینی بر می گردد. این رویداد در 1 تا 29 اوت اجرا می شود و آن را به طور رسمی جشنواره ژونگ یوان یا جشنواره ارواح گرسنه معرفی می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

این سنت به هفتمین ماه قمری تقویم چینی بر می گردد. در حالی که در 1 تا 29 اوت مناسک این رویداد اجرا می شود، این مراسم در شامگاه 15 اوت به اوج خود می رسد و این پانزدهمین روز از ماه هفتم است و آن را به طور رسمی جشنواره ژونگ یوان یا جشنواره ارواح گرسنه معرفی می کنند.

مجسمه ای بزرگ ساخته شده برای فستیوال ارواح گرسنه در پنانگ

پذیرایی در جشنواره اشباح گرسنه پنانگ

در نتیجه این جشنواره، خیابان های پنانگ میزبان انواع پذیرایی ها می شوند. این پذیرایی ها شامل بشقاب های پر از غذا و میوه یا بیسکویت و همچنین سوزاندن پول جهنمی می باشند. پول جهنمی مقوله ای شایع است که در آن از یک اسکناس نمادین استفاده می کنند. هنگامی که این پول سوزانده می شود، تسلیم دنیای دیگری شده و ارواح لذت می برند. این اعمال اغلب در جا هایی مثل جلوی خانه های مردم انجام می شود، بنابراین هنگام قدم زدن یا رانندگی در پنانگ و در زمان این فستیوال مراقب باشید.

روشن کردن آتش در فستیوال ارواح گرسنه در پنانگ

زمان اجرای مراسم فستیوال اشباح گرسنه پنانگ

اگرچه در تمام طول روز و شب اعمال جشنواره ارواح گرسنه پنانگ انجام می شود، اما وقتی این فستیوال در تاریکی می افتد، تشدید می شود، زیرا اعتقاد بر این است که این مراسم برای ارواح شبانه است. در هنگام غروب آفتاب، غالبا سرگرمی های ویژه معروف به کار های شاداب کننده انجام می شود که برای آرامش روحیه هستند و این نمایش ها ممکن است نمایش های سنتی چینی یا اجراهای مدرن دیگری باشند. هرکس که برای  تماشای این نمایش ها به محل مورد نظر می رود، نباید بر روی صندلی های ردیف جلویی بنشیند، زیرا این صندلی ها برای ارواح رزرو شده اند.

اجرای نمایش در جشنواره ارواح گرسنه در پنانگ و صندلی های رزرو شده برای ارواح

رهبران ارواح در جشنواره ارواح گرسنه پنانگ

در نزدیکی این مراسم همیشه محرابی وجود دارد که افراد می توانند در برابر خدایان دعا کنند. Tai Su Yeah و Yama رهبرانی هستند که ارواح را به کمک دستیاران خود رهبری می کنند و این مراسم به یک امر به خوبی سازمان یافته تبدیل می شود. در کل مراسم اگرچه تصور می شود Tai Su Yeah و Yama ارواح را کنترل می کنند، اما همیشه احتمال وجود چند لغزش از بین آن ها وجود دارد. بنابراین اقدامات احتیاطی خاصی را در طول مراسم اشباح گرسنه باید انجام داد. به عنوان مثال، مردم از حمام در شب و یا پوشیدن لباس قرمز خودداری می کنند.

اجرای نمایش در جشنواره ارواح گرسنه در پنانگ

محل برگزاری جشنواره ارواح گرسنه در پنانگ

اگرچه جشنواره ارواح گرسنه در سراسر مالزی، ویتنام، چین و مواردی از این دست برگزار می شود، اما مردم پنانگ این جشنواره را بسیار جدی تر جشن می گیرد که به شما توصیه می کنیم برای دیدن این جشنواره از تور های ارزان کوالالامپور پنانگ استفاده کنید. همچنین این مراسم در چند سال گذشته در اماکن مشهوری مثل خیابان کلیسا، خیابان کوئین و معبد پک کنگ که جزء بهترین جاذبه های گردشگری مالزی هم می باشند، برگزار شده است.

بازیگران در حال اجرای نمایش در جشنواره ارواح گرسنه پنانگ

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt