سفری لاکچری به امارات با گردش در این مکان ها

سفری لاکچری به امارات با گردش در این مکان ها

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 مرداد ، 1398

سفری لاکچری به امارات با گردش در این مکان ها

دبی در تمام دنیا با پیشرفت سریعی که در صنعت گردشگری داشته بسیار معروف است. در راستای همین معروفیت، مکان های لاکچری زیادی در این شهر ساخته شده که این جاذبه های گردشگری لاکچری بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی در تمام دنیا با پیشرفت سریعی که در صنعت گردشگری داشته است بسیار معروف می باشد. در راستای همین معروفیت، مکان های لاکچری زیادی در این شهر ساخته شده که بسیاری از گردشگران تور های ویژه دبی را به خود جلب کرده است. برای آشنایی با لاکچری ترین مکان های دبی با ما همراه باشید.

نمایی از شهر دبی در شب

هتل آتلانتیس پالم، لاکچری ترین هتل دبی

اصلاً جای تعجب ندارد وقتی می دانیم همه مردم تمایل به دانستن ارتباط دبی با تجملات دارند. طیف گسترده ای از هتل های چند ستاره و تفریحگاه های مجلل به دبی شهرت خاصی می بخشد. هتل آتلانتیس پالم برای هرکس که بتواند هزینه هایی را که در متحمل می شود را جوابگو باشد، این سفر لاکچری به امارات، رویای زندگی اش می باشد. این هتل با شکوه 7 ستاره، تمام خدمات و لوازم لوکس را در خود جای داده است و غالبا به عنوان برج های رویال نیز شناخته می شود. آتش بازی ها در هتل آتلانتیس چیزی است که باعث ترس گردشگران و بازدید کنندگان می شود. همچنین اعتقاد بر این است که این هتل میزبان برخی از مشهورترین افراد مشهور لیست A در هالیوود است.

ایده آل برای: خانواده، دوستان

نکات برجسته: به غیر از مکان های لوکس، پارک آبی (آکوا ونچر) Aqua Venture را از دست ندهید.

قیمت: 1200-7000 درهم به طور متوسط برای هر  اتاق.

نمای کلی از هتل آتلانتیس دبی در غروب آفتاب

جزایر پالم، جزایر مصنوعی واقعی تر از طبیعی

اگر از  ساخت جزایر مصنوعی در دنیا چیزی شنیده اید ولی هرگز به یکی از آنها نرفته اید، قطعا باید ابتدا به جزایر پالم مراجعه کنید. جزایر پالم مجموعه ای از دو جزیره مصنوعی مجزا است که عمدتا در پالم جمیرا و پالم جبل علی واقع شده اند. در حالی که جزیره موجود در پالم جمیرا کامل است و گردشگران می توانند از آن بازدید کنند، اما جزیره پالم جبل علی هنوز کامل نشده است. این جزایر به دلیل شکل ظاهری که دارند به این اسم نامگذاری شده اند. گردشگران می توانند نمای کلی این جزایر را از بالا  و در هر یک از آسمان خراش های بزرگ دبی  مشاهده کنند. معروف ترین این برج ها، برج خلیفه است که از جذاب ترین جاذبه گردشگری دبی نیز شناخته می شود.
نکات برجسته: یک قایق موتوری را در Palm Jumeirah اجاره کنید و تمام اطراف جزیره را مشاهده کنید.
قیمت: 36 - 50 دلار برای یک تور کامل در جزیره

نمای پانوراما از جزیره پالم دبی

پارک آبی دبی، بهترین خاطرات آبی

پارک آبی یاس ابوظبی از سال 2006 در مرحله ساخت و ساز قرار گرفت و دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست، این یکی از بهترین پارک های آبی با مضمون جاذبه گردشگری در امارات است که بچه ها و بزرگسالان را به طور یکسان پذیرا می باشد. بیش از 40 سرسره آبی مختلف، چندین مسیر آبی در پارک آبی ابوظبی وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید. پارک آبی در واقع یکی از بهترین مکانهای تفریحی در ابوظبی است.
ایده آل برای: خانواده، دوستان، کودکان
قیمت: 52/70 دلار برای هر شخص بالای 3 سال
مکان: ابوظبی

بازی کودکان در پارک آبی ابوظبی

آب نمای دبی، مرتفع ترین آب نمای جهان

آب نمای دبی یکی از بهترین مکان های بازدید شبانه در دبی است. این فواره رقصان در دبی بلندترین و خوش منظره ترین آب نما در کل جهان نیز است. ارتفاع این آب نما به 900 فوت می رسد که قطعا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در دبی است. ترکیبی از زندگی شبانه با رقص ریتمیک آب در این آب نما، تجربه فوق العاده ای را برای گردشگران دبی رقم می زند. ساختار این آب نما از حدود 6600 سوپر نور به همراه بیست و پنج پروژکتور رنگی تشکیل شده است و آهنگ هایی که با رقص فواره های آب پخش می شود از  موسیقی های کلاسیک می باشد.
ایده آل برای: دوستان، خانواده

آب نمای دبی

بالیوود پارک دبی، گذری در بهترین فیلم های هندی

اگر بالیوود چیزی است که به آن علاقه دارید، بازدید از بالیوود پارک دبی امری مطلق برای شما است. این مکان در دبی از هر چه در صحنه های بالیوود وجود دارد، از دوچرخه سواری گرفته تا رستوران، به وجود آمده است. همچنین می توانید از اجرا های زنده در اطراف بالیوود پارک دبی لذت ببرید و حتی در برخی از سرگرم کننده ترین فعالیت های آن جا حضور داشته باشید. این پارک با مضمون بالیوود مکانی است که در حوزه های سرگرمی شگفت انگیز و الهام گرفته از 9 فیلم برتر بالیوود ساخته شده است.
ایده آل برای: خانواده، دوستان
نکات برجسته: از این که نا خواسته در دام اتومبیل سواری های شگفت انگیزی که در فیلم های معروف بالیوود بوده اند نمی افتید، مطمئن شوید!
قیمت: 50 - 60 دلار

قسمتی از بالیوود پارک دبی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt