از گشت و گذار در این محله های لندن لذت ببرید

از گشت و گذار در این محله های لندن لذت ببرید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1400

از گشت و گذار در این محله های لندن لذت ببرید

کشور انگلستان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که اکثر آن ها در شهر لندن می باشند. معماری و شهر سازی لندن به گونه ای است که حتی محله های ان به جاذبه گردشگری تبدیل شده اند. برای اشنایی با برخی از بهترین محله های لندن با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پکهام، محله ای قدیمی اما پر رونق

این منطقه یکی از جالب ترین محله های جنوبی لندن است که در گوشه و کنار آن  صحنه های هنری به زیباتر کردن آن کمک می کند. زیبایی هایی مثل جذابیت فروشگاه ها و خانه های اطراف خیابان و کافه های شیک و بی پایان، همیشه پکهام را به عنوان یک محله رویایی در لندن معرفی کرده اند که بسیاری از گردشگران تور های ویژه انگلستان را به خود جذب کرده است.

ساختمان یک هتل با معماری هنری در پکهام لندن

ساختمان های محله پکهام در لندن انگلستان

دالستون، غرق در جذابیت های هنری

دالستون سالها زیبا بوده است، اما هنوز این زیبایی خود را از دست نداده وآوازه هنری دالستون هنوز در آنجا حضور دارد. در تعطیلات آخر هفته خیابان ها با بچه هایی که می خواهند تعطیلات را با نقاشی های خیابانی بگذرانند، غافلگیر می شوند. برای پیدا کردن کافه های ادبی، باغ های اجتماعات و کلوپ های عالی و بهترین رستوران های لندن در این محله، می توانیداز مسیر اصلی خیابان کینگز لند به آن جا برسید.

بنایی در دالستون لندن با نقاشی روی دیوارها

نقاشی خیابانی روی دیوار یک ساختمان در دالستون لندن

نیویینگتون، مقیاس کوچکی از دالستون

شهرت منطقه نیوئینگتون توسط، سالن های پیتزا، فست فود های زیرزمینی و برخی از بهترین فروشگاه های لندن معرفی می شود و همچنین این محله لندن حتی جشنواره ادبیات خاص خود را دارد.

ساختمان های جالب در نیوئینگتون لندن

فروشگاه مواد غذایی در نیوئینگتون لندن

کراس کینگ، منطقه ای پر جنب و جوش

محله کراس کینگ لندن مجموعه ای از گالری ها و کافه ها، دفتر مرکزی چند ملیتی برای برندهایی مانند  The Guardian  و  Google  و فضا های سبز و باغ های با شکوه است. البته این منطقه اخیرا بازسازی و نوسازی شده است.

ساختمان nieghbourhood در منطقه کراس لندن

والتامستو، ورود به چراغهای یخی

والتامستو یکی از محله های لندن است که در منطقه والتهام فورست لندن واقع شده‌است. تعدادی جشنواره عمومی و هنری و یک شبکه پشتیبانی پررونق برای هنرمندان جدید در این منطقه وجود دارد. مهمترین چیز این است که جونکیارد، در این جا قرار دارد.

مغازه های محله والتماستو لندن

ساختمانی در محله والتماستو لندن

کنسال گرین، محله ی ستارگان پاپ بریتانیایی

ستارگان پاپ انگلیس وقتی می خواهند خیابان های پر گل و خانه های بزرگی داشته باشند به سراغ محله کنسال گرین می روند. در بین لادبروک گراو و پارک ملکه، کنسال گرین، خط شمالی لندن را در بر می گیرد. این محله را با میخانه های پانک راک، سینمای ایندی (یکی از بهترین های لندن) می شناسند.

ساختمان های سفید در منطقه کنسال لندن

محله کنسال لندن

همه چیز در هاکنی

بدون ذکر هاکنی  نمی توانید لیستی از جالبترین محله های لندن داشته باشید. هاکنی در امتداد کانال ریجنت و پارک المپیک قرار دارد. در طول یک دهه گذشته، به یک مجموعه بزرگی از کارگاه های صنایع دستی، گالری های هنری، فضاهای باشگاهی و رستوران ها شده است. هاکنی ویک یکی از بهترین مناطق برای گذراندن یک روز تابستانی به بهترین شکل است.

خانه های زیبا در محله هاکنی لندن

بنایی در محله هاکنی لندن

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt