در زمستانهای لندن در این رستورانها لحظات رویایی داشته باشید

در زمستانهای لندن در این رستورانها لحظات رویایی داشته باشید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1400

در زمستانهای لندن در این رستورانها لحظات رویایی داشته باشید

زمستان که از راه می رسد و هوا سرد می شود همه به دنبال جایی گرم برای نوشیدن چای و قهوه داغ یا خوردن غذایی خوشمزه در فضایی رومانتیک هستند. اگر در زمستان قصد سفر به انگلیس را دارید الفبای سفر به شما رستورانهایی با فضایی دنج و گرم با غذاهای خوشمزه معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زمستان که از راه می رسد و هوا سرد می شود همه به دنبال جایی گرم برای نوشیدن یک فنجان چای و قهوه داغ یا خوردن غذایی خوشمزه در فضایی رومانتیک هستند. اگر در زمستان قصد سفر به لندن را دارید الفبای سفر به شما رستورانهایی با فضایی دنج و گرم با غذاهای خوشمزه معرفی می کند.

رستوران CLOS MAGGIORE لندن

این رستوران یکی از رومانتیک ترین رستورانهای لندن است که فضای آنجا با نور شمع روشن شده و  وجود یک شومینه محیط را گرم نگه می دارد که برای فصل زمستان می توانید لحظات خوشی را همراه با طعم به یاد ماندنی غذاهای این رستوران سپری کنید. 

مرغ برشته، انواع دسر به خصوص دسر میوه ها از جمله گلابی، غذاهای مدیترانه ایی متنوع،رست بیف، انواع گریل های لذیذ ، غذاهای فرانسوی و غذای مخصوص گیاخوارن با کیفیت عالی از جمله غذاهایی هستند که در تور انگلیس زمستان 97 می توانید در رستوران CLOS MAGGIORE میل کنید. 

رستوران CLO -MAGGIORE،انگلیس-الفبای سفر

رستوران THE ALBION لندن

این رستوران به سرو غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیت در لندن شهرت دارد. همراه با حیاطی پر گل که همه جوره شما را وسوسه می کند که وارد این رستوران شوید. طراحی داخلی این رستوران به سبک گرجی است و دارای دیوارهای چوبی و شومینه برای گرم کردن در فصل زمستان است.

انواع نوشیدنیهای مختلف را می توانید در این رستوران سفارش دهید. رستوران THE ALBION جایی است که  با فضای کلاسیک و دلپذیر خود برای فرار از سرمای زمستان میتوانید در آنجا غذای گرم و لذیذ در تور انگلیس را امتحان کنید.

رستوران THE ALBION-انگلیس،الفبای سفر


 رستوران SCARFES BAR لندن

هتل رزوود در سرمای زمستان رستوران هندیی دارد که با محیط گرم و سرآشپز معروف خود Calum Franklin و فضایی دلپذیر و شاعرانه پذیرای میهمانان خود است.فضایی جادویی همراه با شومینه ای بزرگ؛ صندلیهای مخملی و سرو غذاهای هندی این رستوران را به مکانی رویایی برای صرف شام تبدیل کرده است.

مرغ کبابی ، ساندویچ های مرغ سوخاری و غذایهای تند دریایی هندی از جمله غذاهای منوی این رستوران هستند که بسیار خوشمزه و وسوسه برانگیز می باشند که در تور انگلیس بهار 98 می توانید امتحان کنید.

رستوران SCARFES BAR،انگلیس-الفبای سفر

رستوران ANDREW EDMUNDS لندن

در این رستوران اروپایی غذاهای سنتی متنوع، خرچنگ، رست بیف های لذیذ،سس نان( نوعی سس انگلیسی که متشکل از خرده های نان، شیر ،پیاز و خامه و ادویه) و دسرهای میوه بخشی از غذاهای منوی رستوران ANDREW EDMUNDS می باشند که از سال 1986 از میهمانان خود پذیرایی کرده است.

مکان این رستوران در دو طبقه در یک بنای قرن 18همی با محیطی گرم و صمیمی است. میل کردن غذاهایی خوش طعم برای شما گردشگران تور ارزان انگلستان که در زمستان به این کشور سفر می کنید تجربه ای لذت بخش خواهد بود.

رستوران ANDREW EDMUNDS،انگلیس،الفبای سفر

رستوران THE ROOKERY لندن

در این رستوران بسیار احساس راحتی و آرامش خواهید کرد. رستورانی با غذاهایی با کیفیت عالی و  طعمی فوق العاده در کنار پارک سرسبز و زیبا به همراه آلاچیق که یک جای بی نظیر برای صرف یک شام خوشمزه است. از بالهای تند گرفته تا غذاهای دریایی تانزانیایی، انواع رسف بیف و گوشت بره  و گریلهای لذیذ را در این رستوران می توانید امتحان کنید.

انواع نوشیدنیهای متنوع در منو به چشم می خورد و این رستوران جزو رستورانهایی است که در زمستان می توانید در آن خاطرات خوشی در کنار صرف شام داشته باشید.

رستوران THE ROOKERY،انگلیس-الفبای سفر

رستوران ST MORITZ لندن

کاری آسانی نیست که زمستان محلی را پیدا کنید که علاوه بر غذاهای خاص و خوش طعم، محیطی گرم و  دلچسب داشته باشد. برای پیدا کردن چنین جایی برای خوردن غذاهای سوئیسی از جمله فوندو ( نوعی سس است که متشکل از چندین پنیر بوده که نان یا گوشت را داخل این سس قرار داده و میل می کنند) به شما رستوران سوئیسی ST MORITZ را پیشنهاد می کنیم.

 این رستوران یکی قدیمی ترین رستوران سوئیس در لندن است که در سال 1974 تاسیس شده است. علاوه بر فوندوهای خوشمزه می توانید راکلت (پنیر فرآوری شده با سیب زمینی پخته با خیارشور های کوچک و پیاز ترشی) براتوست (نوعی سویس کبابی) روستی ( نوعی خوراک سیب زمینی) اشپاتلز (متشکل از یک نان نازک همراه با مرغ گوشت) را در این رستوران در تور لحظه آخری انگلیس میل کنید.

رستوران ST MORITZ،انگلیس-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt