در اطراف کوالالامپور از چه جاهایی دیدن کنیم ؟

در اطراف کوالالامپور از چه جاهایی دیدن کنیم ؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

در اطراف کوالالامپور از چه جاهایی دیدن کنیم ؟

تعدادی از گردشگران به دنبال آن هستند تا در اطراف کوالالامپور با پرداختن مسافتی کوتاه گردش یک روزه داشته باشند. الفبای سفر شما را راهنمایی می کند تا از چه مکانهایی در اطراف کوالالامپور دیدن کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با اینکه کوالالامپور پایتخت مالزی یکی از محبوب ترین شهرهای مالزی با جاذبه های توریستی زیادی است، اما تعدادی از گردشگران به دنبال آن هستند تا در اطراف کوالالامپور با پرداختن مسافتی کوتاه گردش یک روزه داشته باشند. الفبای سفر شما را راهنمایی می کند تا از چه مکانهایی در اطراف کوالالامپور دیدن کنید.

Sekinchan، سلانگور Selangor

سلانگور یکی از 13 ایالت مالزی است. Sekinchan واقع در سلانگور به داشتن مزارع برنج و مناطق ماهیگیری و تامین برنج و غذاهای دریایی برای افراد محلی شناخته شده است. این منطقه چشم انداز بی نظیری دارد. در بهار و تابستان چشم اندازی سر سبز و در پاییز با درختانی با برگهای زرد و قرمز بسیار زیبا و دیدنی است.

آرزوهای خود را بر روی تکه پارچه ای قرمز رنگ بنویسد و به سمت درخت آرزوها پرتاپ کنید. از چگونگی کاشت و برداشت برنج مطلع شوید، شیوه زندگی ماهیگیران را در روستای ماهیگیری Bagan کشف کنید. غذاهای تازه دریایی را امتحان کنید و از تماشای غروب خورشید در تور کوالالامپور زمستان 97 لذت ببرید.

Sekinchan مالزی-الفبای سفر

ایپوه، پراک Ipoh Perak

با 3 ساعت رانندگی از کوالالامپور به ایپوه پایتخت پراک می رسید. شهری که مکانهای مختلفی برای کشف کردن دارد. قلعه کلی Kellie Castle عمارتی با گذرگاهای مخفی و غار آهکی گوا تمپورانگ Gua Tempurung را کشف کنید، از معبد بودایی سام پو تونگ Sam Poh Tong و معبد چینی Kek Lok Tong که در داخل غار قرار دارد دیدن کنید.

از هان چیت پت سو Han Chin Pet Soo که متعلق به معدنچیان چینی است بازدید کنید. سری به Art  of Old Town بزنید و از نقاشیهای دیواری عکاسی کنید. فراموش نکنید که غذاهای خوشمزه ایپوه را مانند nga choy kai که مرغ بخار پز با لوبیا است که با برنج سرو می شود و یا سوپ مرغ  chicken kway teow soup و همچنین قهوه های سفید را حتما در تور مالزی امتحان کنید.

ایپوه،مالزی-الفبای سفر

 ملاکا Melaka

ملاکا یک شهر تاریخی مالزی است که در جنوب کوالالامپور قرار گرفته است. غذاهای محلی این ایالت را مانند سوپ نودل Nyonya laksa برنجهای توپی شکل با مرغ chicken rice ball و دسر cendol را حتما امتحان کنید.

از آثار تاریخی برای آشنایی با اینکه این شهر چگونه از استعمار به یک منطقه مستقل تبدیل شد دیدن کنید از جمله قلعه فانوسا Famosa، میدان سرخ، کلیسای سنت پل St. Paul’s Hill متعلق به قرن 16. از نقاشیهای دیواری عکس بگیرید و در کافی شاپهای محبوب مانند The Daily Fix یک فنجان قهوه بنوشید و روز خوشی در تور مالزی تعطیلات کریسمس سپری کنید.

ملاکا،مالزی-الفبای سفر

Bentong، پاهانگ Pahang

این شهر کوچک با غذاهای محلی خوشمزه و جاذبه های طبیعی مختلف یکی دیگر از مکانهای است که در اطراف کوالالامپور می توانید گردش 1 روزه داشته باشید. در رستوران SHL می توانید یک ناهار لذیذ سفارش دهید. در Kow Po بستنی های خوشمزه را امتحان کنید. خورن اسنکها و کباب را در رستوران Mokie Home Baked Pastry فراموش نکنید.

در دهکده فرانسوی کلمار تروپیکال (Colmar Tropicale)  با معماری قرن 16 که 40 دقیقه با شهر فاصله دارد گشتی بزنید.از تماشای آبشار Chamang لذت ببرید و در جنگل Bukit Tinggi Forest در تور مالزی ژانویه 2019 قدم بزنید.

Bentong مالزی-الفبای سفر

کوالا سلانگور، Kuala Selangor

کوالا سلانگور تنها 1 ساعت با کوالالامپور فاصله دارد و جایی است که می توانید از تماشای دهکده ماهیگیری و دیدن آتش بازی در شب از نقاط دیدنی مالزی لذت ببرید. غذاهای محلی به ویژه غذای دریایی این منطقه را امتحان کنید.

غروب خورشید را از فراز تپه Bukit Melawati و همچنین میمونهای بازمزه اطراف منطقه را تماشا کنید. از مقبره Royal Mausoluem دیدن کنید. به پارک Kampung Kuantan Firefly بروید و از تماشای نورهایی که در شب توسط کرم شب تاب ایجاد می شود لذت بروید. سوار قایق شده و در اطراف پارک در تور مالزی تعطیلات سال نوی میلادی گشتی بزنید.

کوالا-سلانگور،مالزی-الفبای سفر

تپه های فریزر،پاهانگ Fraser’s Hill Pahang

با دو ساعت رانندگی از کوالالامپور به تپه های فریزر در ایالت پاهانگ می رسید. تپه هایی که در جنگل قرار دارد و محل فوق العاده ایی برای پیاده روی می باشد. شهری با تاریخ استعماری و حیات وحش و گونه های جانوری فراوان که با قدم زدن در مسیرهای پیاده روی می توانید آنها را لمس کنید.

در رستوران Ye Old Smokehouse می توانید ناهار محلی میل کنید و چای بنوشید که این محل در باغی زیبا و دل انگیز قرار دارد. قایقی اجاره کنید بر روی آبهای روخانه Allan’s Water شناور باشید و ماهیها و لاکپشتها و آبشار زیبا را در تور ارزان مالزی مشاهده کنید و لحظاتی خوش برای خود بسازید.

تپه های فریزر،مالزی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt