بهترین تفریحات شبانه ای که می توانید در لنکاوی تجربه کنید

بهترین تفریحات شبانه ای که می توانید در لنکاوی تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 دی ، 1401

بهترین تفریحات شبانه ای که می توانید در لنکاوی تجربه کنید

بهترین تفریحات شبانه در لنکاوی نمایی از دریای آندامان و همچنین غذا ها و نوشیدنی های لذیذ را در خود جای داده اند. افراد می توانند با یک نوشیدنی مکالمه ای را با گردشگران یا افراد محلی برقرار کنند و به موسیقی خوب گوش دهند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بهترین تفریحات شبانه در لنکاوی منظره های عالی از دریای آندامان و همچنین طیف گسترده ای از غذا ها و نوشیدنی های لذیذ را در خود جای داده اند. افراد در تفریحات شبانه لنکاوی می توانند با انتخاب یک نوشیدنی سرد، شبی خنک را سپری کنند، مکالمه ای را با گردشگران تور های ویژه کوالالامپور لنکاوی یا افراد محلی برقرار کنند، به موسیقی خوب گوش دهند، آخرین مسابقه را در تلویزیون های بزرگ ببینند یا با خوردن یک کوکتل خوشمزه از غروب خورشید لذت ببرید. در ادامه با انتخاب ما از بهترین تفریحات شبانه ای که می توانید در لنکاوی تجربه کنید، آشنا شوید.

کافه ساحلی در لنکاوی

کافه های ساحلی Pantai Cenang، نمایش دهنده جزایر آندامان

کافه های ساحلی Pantai Cenang یکی از بهترین مکان ها برای صرف نوشیدنی سرد بعد از یک روز گشت و گذار در لنکاوی است. هر روز تقریبا به صورت شبانه روزا باز می شود. این مکان تفریحات شبانه اغلب دارای چتر های رنگارنگ، میز و صندلی و آفتابگیر های مناسب در ساحل هستند و منظره ای عالی از دریای آندامان و جزایر اطراف را به نمایش می گذارند. شما می توانید در این کافه ها از نمایش های زنده و گروههای موسیقی زنده لذت ببرید و یا مکالمه ای را با همسفران خود یا افراد محلی انجام دهید. کافه های ساحلی در Pantai Cenang  به دلیل داشتن انواع نوشیدنی ها و خوردنی های خوشمزه با قیمت مناسب، مورد توجه مسافران قرار گرفته اند.
ساعات کار: روزانه 11:00-دیرهنگام

آدرس: Jalan Pantai Cenang، لنکاوی

کافه ای با اجرای موسیقی زنده در Pantai-Cenang لنکاوی

D’Reef at The Cliff(دریف ات د کلایف)، کافه ای روباز با نمای 360 درجه دریا

D'Reef at The Cliff  (دریف ات د کلایف)، فضایی روباز است که منظره غروب Pantai Cenang را به خوبی نمایش و منظره ای 360 درجه از غروب خورشید دریای اندامان را ارائه می دهد. این مکان علاوه بر طیف گسترده ای از نوشیدنی، آب میوه، نوشابه و کوکتل، انواع کافه های عجیب و غریب خود را مانند اسپرسو مارتینی و سم رمانتیک را نیز سرو می کند.  D'Reef at The Cliff(دریف ات د کلایف)، مکان مناسبی برای لذت بردن از وزش نسیم غروب و صدای امواج در Pantai Cenang است.
ساعات کار: روزانه 12:00 - 23:00

کافه د ریف ات د کلایف در ساحل لنکاوی

کافه yellow، کافه ای ارزان در لنکاوی

قدم زدن در سواحل لنکاوی شما را به کافه ای به اسم کافه زرد می رساند که مکانی بسیار عجیب و پر جنب و جوش در نوار ساحلی است. کافه (yellow) یلو، با میز و صندلی، دیوار و حتی آفتابگیر های زرد به این اسم مشهور شده است. در شب می توانید در ساحل ماسه ای نشسته و از صدای آرام بخش امواج دریا که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مالزی نیز می باشد، لذت ببرید.
ساعات کار: 11:00 - 01:00 
آدرس: Pantai Cenang ، PO Box 121 ، 07000

نشیمن بیرونی کافه زرد Yellow-Cafe در ساحل لنکاوی

فضای بیرونی کافه ساحلی زرد Yellow-Cafe در لنکاوی

کافه The St. Regis Bar (د اس تی رجیس بار)

کافه The St. Regis Bar (د اس تی رجیس بار) در خیابان Regis Langkawi با منوی گسترده ای از بهترین نوشیدنی ها، کوکتل و سیگار، مسافران مرفه را به خود جلب می کند. این مکان زیبا با داشتن نورپردازی عالی، میزهای چوبی و منظره ای چشم گیر از دریای آندامان، یک مکان محبوب برای مهمانان و زوج هایی است که به دنبال فضای خصوصی هستند. این کافه کوکتل و نوشیدنی های خوشمزه ای مثل، آبمیوه های توت فرنگی و لیموناد را با موسیقی زنده ای که از ساعت 21:00 به بعد برگزار می شود ارائه می دهد. ساعات کار: روزانه از ساعت 12:00
محل: خیابان سنت رجیس لنکاوی، جالان پانتای برینگین، لنکاوی

سالن کافه خیابان رجیس The-St.-Regis-Bar در لنکاوی

کافه رستوران The Verandah-Danna Langkawi

Verandah (وراندا) یک سالن زیبا در  Danna Langkaw،Pantai Kok  واقع شده است. این کافه رستوران ایده مکانی ایده آل برای شام و دور همی هاست و غذاهای شمالی هند را سرو می کند و دارای طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و ساندویچ های عالی می باشد.Verandah  (وراندا) همچنین دارای یک لابی، بار و اتاق سیگار است.
ساعات کار: روزانه 17:00 - 01:00

عصرانه ای در کافه وراندا The-Verandah-The-Danna-Langkawi در لنکاوی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt