برداشتن گامی دیگر جهت پیشرفت صنعت گردشگری در چین

برداشتن گامی دیگر جهت پیشرفت صنعت گردشگری در چین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 مرداد ، 1398

برداشتن گامی دیگر جهت پیشرفت صنعت گردشگری در چین

یک مسیر راه آهن جدید بین (دان هوانگ) Dunhuang، که غنی از جاذبه های گردشگری چین می باشد و به عنوان میراث فرهنگی جهانی ثبت شده است و (لانژو) Lanzhou، مرکز استان Gansu به بهره برداری رسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یک قطار پر سرعت جدید (دان هوانگ) Dunhuang را به (لانژو) Lanzhou متصل می کند

یک مسیر راه آهن جدید بین (دان هوانگ) Dunhuang، که غنی از جاذبه های گردشگری چین می باشد و به عنوان میراث فرهنگی جهانی ثبت شده است و (لانژو)  Lanzhou، مرکز استان Gansu به بهره برداری رسید.
دو جفت قطار پر سرعت در بین دو شهر وجود دارد. پیش از این، حدود 13 ساعت طی کردن مسافت میان این دو شهر طول می کشید، که این یک زمان بسیار بالا و طولانی است. پس از اجرای این پروژه جدید، زمان سفر در بین این دو شهر به 8 ساعت کاهش یافته است که این مقدار زمان تقریبا، نیمی از مقدار زمان قبلی می باشد. این تغییر به طور چشمگیری باعث صرفه جویی در وقت و انرژی بازدید کنندگان و گردشگران تور های ویژه چین می شود تا بتوانند تجربه و خاطرات بهتری از Mogao Grottoes یا هر نوع جاذبه های گردشگری دیگری که مایل به بازدید از آن هستید داشته باشند.

قطار تندرو جدید تولید شده در چین

این تصمیم به دلیل رونق گردشگری در (دان هوانگ) Dunhuang در سالهای اخیر گرفته شده است. طبق آمار محلی، در سال 2018 بیش از 10 میلیون سفر به این شهر انجام شده است که روند افزایشی آن در سال 20 درصد می باشد. مقامات محلی به دنبال این هستند که تجربه و خدمات بهتری را برای بازدید کنندگان در این شهر که میراث فرهنگی جهانی محسوب می شود، به ارمغان بیاورند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt