جشنواره بین المللی موسیقی سن پترزبورگ، پیانوی بزرگ در قصر

جشنواره بین المللی موسیقی سن پترزبورگ، پیانوی بزرگ در قصر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 مرداد ، 1398

جشنواره بین المللی موسیقی سن پترزبورگ، پیانوی بزرگ در قصر

از اول تا نهم اوت در سنت پترزبورگ چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی و مسابقه "پیانوی بزرگ در قصر" با حمایت موزه ایالتی روسیه و ایستگاه رادیویی اورفئوس برگزار می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از اول تا نهم اوت در سنت پترزبورگ چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی و مسابقه "پیانوی بزرگ در قصر" با حمایت موزه ایالتی روسیه و ایستگاه رادیویی اورفئوس برگزار می شود.

جشنواره موسیقی کلاسیک پیانوی بزرگ در قصر

Grand Piano in Palace، محل ملاقات خبره های موسیقی کلاسیک است. برنامه این جشنواره شامل کنسرت و کارگاه آموزشی، سخنرانی و جلسات با هنرمندان می باشد. همه رویدادهای برگزار شده سن پترزبورگ در سالن های کنسرت کاپلا، خانه موسیقی آهنگسازان، خانه موسیقی کوچنوا و موزه آپارتمان برودسکی با اهمیت تاریخی برگزار شده و در تالار کاخ ماربل مراسم اهدای جوایز برندگان و جشن های کنسرت گالا برگزار می شود.
هر ساله وسعت جشنواره پیانوی بزرگ در قصر، گسترده تر می شود. در آگوست سال 2019 این جشنواره میزبان نوازندگانی از ایالات متحده، آلمان، اسپانیا، سوئیس، ژاپن، چین، آرژانتین، برزیل، مکزیک، ایتالیا و روسیه می باشد.
هیئت داوران این جشنواره از اساتید، نوازندگان کنسرت و برندگان مسابقات بین المللی هنرمندان ارجمند فدراسیون روسیه، ناتالیا ترول، پیتر لاول، الكساندر یاكوولف، رید اسمیت، الخاندرو دراگو، رائول تراور، آنا سوكولووا، مارگاریتا سلاپاكووا و الكسی هاولف تشکیل شده است.

اجرای موسیقی کلاسیک در روسیه

مدیرکل و بنیانگذار این جشنواره، پیانیست و مدرس، الكساندر یاوكلوف، اظهار داشت كه بسیار مهم است كه هنرمندان جوان امید، ایمان و امكان به تحقق استعدادهای خود را داشته باشند. "پیانوی بزرگ در کاخ" نقطه شروع مناسبی برای موفقیتهای خلاقانه جدید است. ایده اصلی جشنواره ارتباط موسیقی دانان جوان با متخصصان است تا بتواند استمرار نسل ها را فعال کند.
کنسرت اصلی افتتاحیه در تاریخ 1 آگوست در کاپلا آکادمیک ایالتی و با اجرای ارکستر سمفونیک نوازندگان اپرای سن پترزبورگ، برندگان جوایز مسابقات بین المللی و نوازندگان برجسته زمان حاضر موسیقی، هندل، پیازوزولا، هیناستر، پروکوفیف، وبر، سن سایز، و آهنگسازان دیگر برگزار می شود.

با خرید تور های ویژه روسیه برای شرکت در این فستیوال پرشور و هیجان انگیز، خود را به سن پترزبورگ برسانید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt